Hei folkes.....
Jeg skylder dere trofaste tittere av denne tråd å redegjøre for min utskeielse med salg av en rekke greier på brukten de siste dagene , og kommende dager.
Jeg har gått på en smell , skikkelig , og motivasjonen er ikke lengere på topp , jeg har jobbet og slitt mye med anlegget de siste tre månedene , uten at jeg føler at jeg kommer helt i mål , ny bestillt amp er nå solgt , antakelig jævlig dumt gjort , men gjort ....
An/e har fått ny eier , og jeg står på stupet for å la de siste høyttalerne gå også.....rommet er helt pyton , og må gjøres noe med , hver gang jeg setter meg ned med ei plate , irriterer jeg meg over ett eller annet , og deretter får jeg ikke lyst til å spille musikk.
Det har vært ekstreme mengder spilling det siste halvåret , så kanskje jeg er litt fedup hele greia , kanskje jeg har dratt dette langt nok.....?
For øyeblikket vet jeg ikke om jeg skal bygge opp igjen rundt restrerende komponenter , eller selge rubbel og bit...
( ikke platespillern ) den selger jeg aldri ;D , om den så skal stå nedpakket selges ikke den.....jeg får ikke tak i bedre til det jeg har råd å betale uansett.
Vi får se , jeg får tenke litt....men det er fare for at Ixos sin lyttestue tråd tar slutt her , at det blir en tid for restitusjon og til ettertanke , kanskje er det lurt , for så ....med dagens erfaring å starte litt på bunn igjen , en god platespiller kommer alltids med....
Jeg takker for alle flotte innlegg , og diskusjoner vi har hatt i tråden....kanskje retter dette seg i marsjen , kanskje ikke.
Tiden får vise , uansett , tusen takk for støtte råd og diskusjoner vi har hatt de 2 siste årene så langt.....
Beste hilsner
Espen Saatvedt.