Ikke flere sommerfugler å fange ;DC. Alshus skrev:Pausen var jaggu ikke lang...
Eller er det fordi sommern er full av vann?
Velkommen tilbake Espen.
/jan
|
Ikke flere sommerfugler å fange ;DC. Alshus skrev:Pausen var jaggu ikke lang...
Eller er det fordi sommern er full av vann?
der kan jeg svare siden han har lånt de av meg...Gago skrev:hvilke høyttalere har du til test, ssm?
Thumper skrev:der kan jeg svare siden han har lånt de av meg...Gago skrev:hvilke høyttalere har du til test, ssm?
WLM LaScala
;D ;D ;D65finger skrev:Og naboen sprudlet av glede og forventning når han så beistene dinglet i heisekrana ;D
Det kaller jeg kran!mteinum skrev:Du får leie deg en slik
![]()
det skulle rekke akkurat Gago.....Gago skrev:hvis du bor nær fjorden kan det kanskje duge med en sånn en, ssm.
![]()
ssm skrev:fordelen med så heavy stuff er selvsagt at det endelig blir slutt på byttingen.... ;D ;D
Mvh Espen
Dårlig med så mye vann der?ssm skrev:Blokk i Rælingen MELLOM LIllestrøm og Enebakk....så ikke så langt unna,.
Mvh Espen
Gago skrev:ssm skrev:fordelen med så heavy stuff er selvsagt at det endelig blir slutt på byttingen.... ;D ;D
Mvh Espen
ikke dumt tenkt.
polakkene som bar ned mezzoene mine pådro seg varig men og måtte sendes hjem uten trygd fra den norske stat, og jeg har ingen planer om å bære høyttalerne opp igjen med det første.
Smart ikkesant , nå får jeg dratt på ott med wlm/OTO , spiller slett ikke værst...Dt er nok strømforsyningsdelen i denne ampen som trenger litt speed....speed finnes , det er Borderpatrol det...bra i bunnen , til og med med kald amp.....
men igjen , på superlave volumer virker det som litt gardin....men vi får gi det en sjanse , dety er i allefall power nok.
Espen
ser ut som du skrev an/e trenger mere enn 10watt , det var kanskje en trykkleif det ,.....skulle sikkert være LV....Gago skrev:tror nok du trenger mer enn 8 watt på an/e, i alle fall gjorde jeg det.
noen bilder?
.....og den kobla du ikke opp på Vindicator......shame on you!ssm skrev:Jeg hørte KIT1 an og med/uten BP psu....det er nok den beste enkeltstående oppgradering jeg noensinne har hørt innen hi-fi på a-b test noen sinne.....
vanvittige forskjeller ,rett og slett.
Mvh Espen
ssm skrev:ser ut som du skrev an/e trenger mere enn 10watt , det var kanskje en trykkleif det ,.....skulle sikkert være LV....Gago skrev:tror nok du trenger mer enn 8 watt på an/e, i alle fall gjorde jeg det.
noen bilder?
TJa ,bra på enkelte ting , dårligere på andre , jeg må jobbe litt med stemmegjengivelsen i for av noe voodoo-kabling...men kanskje ?Gago skrev:er wlm "just the right thing", ssm?