Hei , da våkner det til liv her i stuen igjen , det har vært forbasket deilig å ikke vri huet døgnet rundt i jaget etter godlyden , men nytet sommern utendørs tross været.
Jeg har handlet og solgt , hvordan det hele ser ut om en stund vil vise seg men i korte trekk blir det integrert forsterker av relativt ny sort...to lettdrevene høyttalere , da det fortsatt skal kjøres singelended.
Jeg har fått inn en veldig bra riaa til , i tillegg til Herron vtph1 plus , står det nå en cary ph 302 i hylla , jeg skal inntil videre meske meg med begge disse en periode , begge er kankende gode , det spørs hvordan jeg skal få skillt meg fra den ene , og kanskje den ene fra den andre , her blir det moro....
I tillegg har jeg ett prosjekt på strømsiden , med separat psu i sikte for den integrerte dersom den klarer å trollbinde meg med sine toner....
høyttalere er enda ikke på plass , men kan røpe at det blir noe av dette :
WLM
KLIPSCH
AUDIONOTE E Hemp
Beauhorn
Cain & cain Abbey
først av alt må jeg ha noe rimlige kreasjoner , for å ha såpass med gryn i bakhånd at jeg kan klemme til når jeg har fått gjort noe bedre research på sikt....
Jeg vurderer nå klipsc s rf-63 , men jeg vet ikke om det blir nok power med ampen , vi får se.....
på riaasiden bør jeg i allefall være godt rustet for sesongen , WLM er utrolig spennde saker , jeg skal ha noen på test til uken....blir moro.
Espen