Ja Per det kan man si , synd enkelte på død og liv skal hakke her inne støtt .
Jeg har innvitert til diskusjon rundt meg , og min hi-fi resonering rundt forbi på forumet , noen begynner tydligvis av å bli mere lei enn meg , at jeg bytter hi-fi og prøver ut ting.
Jeg har sagt det før , og kan si det igjen , jeg er en ærlig sjel , og sier aldri at noe jeg ikke liker , låter bra , uansett om jeg har betalt penger for ett produkt.
Rett og slett så enkelt er det , at jeg søker noe som spiller musikk slik jeg vil ha det . Derfor er det ingen vits i å hverken lure andre eller seg selv , og heller gå videre enn å sitte å være misfornøyd med tingenes tilstand.
Når det er sagt , er nybekjentskapen med Naim svært hyggelig , supernait spiller knallbra den , den har en del finesser jeg i så måte ikke trenger , digitalis-saker som innebygget dac etc.....
Både Rognlien og Willy Tangen har uttalt at med en såpass god dac som jeg nå har , vil det kanskje , være lurt å prøve ett pre/power sett , dersom dac ikke blir benyttet uansett , noe jeg selvsagt vil forsøke , dersom det skulle bli Naim inn i fremtiden.
Rundt dette med Naims oppbyggning , mht å oppgradere psu , bruke headamp på eksisterende forsterkersett osv , syntes jeg er en smart løsning , når det attpåtil spiller så flott som det gjør , må jeg bare si at jeg blir imponert.
Takker samtidig håkon for lånet av denne flotte forsterkern og for muligheten med bekjentskap av ferdig innspillt produkt.
Mvh Espen