;D ;D ;Djan#jan skrev:Nuvel ... dere får nok se ..
Blir ihvertfall fint - tatt i betraktning utgangspunktet...
Det nytter ikke å gjøre ei gammel hore om til jomfru ... men dæggern å nær jeg er ;D ;D ;D
;D ;D ;Djan#jan skrev:Nuvel ... dere får nok se ..
Blir ihvertfall fint - tatt i betraktning utgangspunktet...
Det nytter ikke å gjøre ei gammel hore om til jomfru ... men dæggern å nær jeg er ;D ;D ;D
jan#jan skrev:Jaggu gikk det ikke en kopp med 2dl kaffe gitt - og en halvliter med Baileys oppi ...... akkurat nå ....... ;D
Nipper til en pilsjan#jan skrev:Myk overgang - kalles det 8)
Ellers så blir det "same`ol`shit.......... 8)
Takker så meget ;Djokris skrev:Riktig god helg ønskes har nettop handlet noen pilser som forhåpentligvis går ned på høykant iløpet av helgen
Kjør på ...... og som vi sier , bilder er aldri feil ;Djokris skrev:ble frydenlund bayer , ringnes premium og grans premium her , så blir det Sm i tillegg ja ;D
;D ;D ;Djokris skrev:
Dårlig trøst lasse men skal sende deg en tanke når jeg åpner neste pils.lassemann skrev:Ikke pils på meg før jeg kommer fra jobb i kveld gitt.. Men skal tenke på JanR som starta i 14-tida 8)
mvh
lassemann
Fredagskvelder er konge! Kjører samme linja hjemme.. Unger i seng, frem med en matbit/øl/vin/single malt.. Livet er ikke vondt da ;Djan#jan skrev:Sant - og det er jo spesielt med fredagskveldene for min del .... Liker dem godt - da er det øl/bålintravenøst og musikk som har pri...
;D
Bedre aldri enn sent 8)lassemann skrev:Sånn, da har lassemann åpnet en øl.. Skål!
mvh
JA!!! Og satt blokkene på gløding, blir musikk snartjan#jan skrev:Bedre aldri enn sent 8)lassemann skrev:Sånn, da har lassemann åpnet en øl.. Skål!
mvh
Kos deg masse !! Tipper den smaker ekstra godt nå ...... ;D
Hu har da ikke stemmerett på fredagskvelder ?? ;DJanR skrev:Skål guttær
Fikk akkurat klage, kjerringa lurte på om jeg kunne " være så JÆVLA vennlig og dempe musikken litt...."
Kvinnfolk !
;D
/jan
Ikke nå lengre ;Djan#jan skrev:Hu har da ikke stemmerett på fredagskvelder ?? ;DJanR skrev:Skål guttær
Fikk akkurat klage, kjerringa lurte på om jeg kunne " være så JÆVLA vennlig og dempe musikken litt...."
Kvinnfolk !
;D
/jan
Satt hu på plass ??JanR skrev:Ikke nå lengre ;Djan#jan skrev:Hu har da ikke stemmerett på fredagskvelder ?? ;DJanR skrev:Skål guttær
Kvinnfolk !
;D
/jan
/jan