Jan-Jan´s ve og vel ..... og vel så det

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• J

J.J

Gjest
    JanR skrev:
    jan#jan skrev:
    JanR skrev:
    jan#jan skrev:
    Alle som har hjulpet til blir invitert ;D
    Jeg har tenkt mere enn en gang på dere under oppussingen, godt nok ?

;)

/jan
    Hehee.. godt forsøk :p

Kanskje om jeg blir med i HA ?? Men dere er jo sååå jævla trege der atte :p :p ;D ;D ;D
    Selvsagt er bestikkelser en vei å gå ;)

Skulle ringt deg, prøve igjen i morgen.

/jan
    Bare for å be om unnskyldning for at dere er så trege ?? ;D

Det kan du si her .. eller i HA tråden :p

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    hells horn engle allianse eller ? ;D ;D

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.876
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Det er en samling det der jan#jan, det er også en riktig god kjerne i en større samling.
    Mange godsaker der, jeg er en sucker for flere av distilleriene du har representert, men
    en whisky, som alltid er en höydare, uansett; er Springbank, Springbank er rett og slett farlig....

Vennlig hilsen

Morten

J

J.J

Gjest
    Lagga skrev:
    Det er en samling det der jan#jan, det er også en riktig god kjerne i en større samling.
    Mange godsaker der, jeg er en sucker for flere av distilleriene du har representert, men
    en whisky, som alltid er en höydare, uansett; er Springbank, Springbank er rett og slett farlig....

Vennlig hilsen

Morten
    Det har gått i noen "pol-øl" nå .. Belgiske .. smaksbomber :D

Takker for gode ord .. jeg er jo tross alt i min spede start på Whisky reisen .. har vel bare holdt på i et års tid med dette.
    Så jeg syntes det er artig å teste ut litt forskjellig - og for meg så blir det i den rimelige enden .. så vil tiden vise ... :p

Jeg er jo en sucker for Laphroaig ... ja jeg er en FOL ;D Smaksbombe det og .. det er trøkk i den .. attitude.

Men det er flere som sier at Caol ila skal være bra .. og på mitt lokale Pol så hadde dem bare en liten søt flaske .. smaken er vel den samme håper jeg .... ::) ;D

Åpner den nå .. og så får vi se ...

SKÅL og god påske til deg/dere og seff til alle andre som titter inn her :D :D

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.288
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    jan#jan skrev:
    Men det er flere som sier at Caol ila skal være bra .. og på mitt lokale Pol så hadde dem bare en liten søt flaske .. smaken er vel den samme håper jeg .... ::) ;D
    Skål selv! :)

Selv kjøpte jeg en litersflaske Caol Ila 12 i Taxfree-utsalget på flyplassen på Malta, og fikk en sånn bitteliten flaske du snakker om på kjøpet. Heldigvis smakte jeg på den lille først, for dette var ikke whiskyen for meg. Hvis noen vil overta litersflaska i bytte med noen LP-er eller en single malt mer i min gate, er jeg åpen for forslag. ;)

J

J.J

Gjest
    Dazed skrev:
    jan#jan skrev:

Selv kjøpte jeg en litersflaske Caol Ila 12 i Taxfree-utsalget på flyplassen på Malta, og fikk en sånn bitteliten flaske du snakker om på kjøpet. Heldigvis smakte jeg på den lille først, for dette var ikke Whiskyen for meg. Hvis noen vil overta litersflaska i bytte med noen LP-er eller en singla malt mer i min gate, er jeg åpen for forslag. ;)
    Hva skal jeg si om den .. litt lett frisk i smaken .. litt hint av Sjokolade ? Kunne vært kraftigere for min del..

Men jeg har noen spon plater ... duger det ?? 8)

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Dazed skrev:
    jan#jan skrev:

Selv kjøpte jeg en litersflaske Caol Ila 12 i Taxfree-utsalget på flyplassen på Malta, og fikk en sånn bitteliten flaske du snakker om på kjøpet. Heldigvis smakte jeg på den lille først, for dette var ikke whiskyen for meg. Hvis noen vil overta litersflaska i bytte med noen LP-er eller en single malt mer i min gate, er jeg åpen for forslag. ;)
    Bare å svinge oppom en dag så blir vi nok enig ;)

/jan

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.288
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    jan#jan skrev:
    Hvis du kan sammenføye noen MDF-plater etter mine spesifikasjoner, kan vi snakke. ;)

J

J.J

Gjest
    Dazed skrev:
    jan#jan skrev:
    Hvis du kan sammenføye noen MDF-plater etter mine spesifikasjoner, kan vi snakke. ;)
    Ser at JanR tar den ... men jeg kan sammenføye MDF plater .. men da snakker vi om mer enn ei flaske 8)

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.288
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    JanR skrev:
    Dazed skrev:
    JanR skrev:
    Bare å svinge oppom en dag så blir vi nok enig ;)

/jan
    Hehe. Den er grei. JanR overtar Caol-en. :)
    Goody.
    Fant noen skiver her som du antageligvis har mere brukt for enn meg :)

/jan
    Spennende. Vi får gå gjennom dem en dag. :)

Beklager til jan#jan at vi bruker tråden til bruktbørs, men JanR har vel i alle fall litt å gå på i så måte. ;)

J

J.J

Gjest
    Come on ... hvem har sagt at det er lav takhøyde her ??

Det er bare å gi på guttær ;D

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.876
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Hmm, skal jobbe til og med Skjærtorsdag selv, men det blir nok en god påske allikevel.. ;)

God Påske jan#jan - og Caol Ila var nok ikke feil...... (?)

Vennlig hilsen

Morten

J

J.J

Gjest
    Lagga skrev:
    Hmm, skal jobbe til og med Skjærtorsdag selv, men det blir nok en god påske allikevel.. ;)

God Påske jan#jan - og Caol Ila var nok ikke feil...... (?)

Vennlig hilsen

Morten
    Nei . den var ikke feil .. den var fin .. som jeg sier - det gjelder å lære seg smakene og så finne ut hvem en vil drikke idag.
    Jeg liker at det smaker masse - det gjør jeg på cognac oxo .. (det er sjeldent jeg drikker det nå).
    Same - same - but different ;D

Caol Ila - hadde en lett ettersmak som i min gane var litt søtlig. Først fin mild røyksmak.
    Helt klart at det kommer en større flaske etterhvert.

Ja - det er godt at noen holder Norge i gang ;D Her blir det litt forsiktig jobbing på kjøkkenet .. kanskje tapetsere og male dem nærmeste dagene. Så er det igang å montere kjøkken - skru sammen først - så opp på plass.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    jan#jan skrev:
    Ja - det er godt at noen holder Norge i gang ;D Her blir det litt forsiktig jobbing på kjøkkenet .. kanskje tapetsere og male dem nærmeste dagene. Så er det igang å montere kjøkken - skru sammen først - så opp på plass.
    Langfri, ikke lei meg for det.
    Skal sende dere arbeidsfolk en tanke ;)

/jan

J

J.J

Gjest
    JanR skrev:
    jan#jan skrev:

/jan
    Det er fint ;D

Jeg tar det ytterst pent - la meg si det ... jeg har endel øl nede i kjøleskapet som bør bli tømt snart .. så jeg må stå på med det og :p

J

J.J

Gjest
    God helg.

Tar meg en liten forumpause - minst til imorgen - sannsynligvis lengre.

C

Cyber

Gjest
    jan#jan skrev:
    JanR skrev:
    jan#jan skrev:

/jan
    Det er fint ;D

Jeg tar det ytterst pent - la meg si det ... jeg har endel øl nede i kjøleskapet som bør bli tømt snart .. så jeg må stå på med det og :p
    Høres ut som du har det hardt. :)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.613
    Torget vurderinger
    23
    Rimelig bra øs helt til vokalen kom inn og ødela alt!! :eek: :eek:

J

J.J

Gjest
    pengesluk skrev:
    Rimelig bra øs helt til vokalen kom inn og ødela alt!! :eek: :eek:
    ;D såså .... Dette hadde vært noe og hørt ikjellærn din !!

Fantastisk melodi - kunne oxo ha vært soundtracket til en hvilken som helst fet film ....
    Istedenfor ble den min .......

trym

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.12.2005
    Antall liker
    3
    Jan-Jan´s audio

jan#jan skrev:
    Her er noe alle burde ha 8)

Opeth wallpaper
    Du skulle vært med meg på backstage når de spillte på Rockefeller, hadde du nok sikkert hatt mye glede av :)
    Er en virkelig flott gjeng

J

J.J

Gjest
    Jan-Jan´s audio

trym skrev:
    jan#jan skrev:
    Her er noe alle burde ha 8)

Opeth wallpaper
    Du skulle vært med meg på backstage når de spillte på Rockefeller, hadde du nok sikkert hatt mye glede av :)
    Er en virkelig flott gjeng
    OI ... og det sier du nå ?? Så sent ........ :eek:

;D ;D Sikkert fett ... det var den for noen år siden ?

Det er jo en knall gjeng .. ;D

trym

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.12.2005
    Antall liker
    3
    Ja stemmer. Hadde ikke kjøpt billeter, og det var utsolgt, men Michael ordnet gjestelisteplass, så da var alt bare kos :p

J

J.J

Gjest
    trym skrev:
    Ja stemmer. Hadde ikke kjøpt billeter, og det var utsolgt, men Michael ordnet gjestelisteplass, så da var alt bare kos :p
    Jøss - det må jeg si ;D Det er bare å ta kontakt om du ikke for fylt opp kvoten neste gang ;D
    Er jo en bra gjeng her inne som er Opeth fans ... skulle nesten hatt et eget treff for det .......

trym

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.12.2005
    Antall liker
    3
    jan#jan skrev:
    trym skrev:
    Jøss - det må jeg si ;D Det er bare å ta kontakt om du ikke for fylt opp kvoten neste gang ;D
    Er jo en bra gjeng her inne som er Opeth fans ... skulle nesten hatt et eget treff for det .......
    Jeg tok med en kompis som også er stooor fan av Opeth, og han ble ikke akkurat missfornøyd nei 8)
    Men det beste var da jeg tok en annen kompis backstage på Nevermore. Det så ut som han hadde fått sitt første ligg etterpå ;D ;D ;D

J

J.J

Gjest
    trym skrev:
    jan#jan skrev:
    trym skrev:
    Jeg tok med en kompis som også er stooor fan av Opeth, og han ble ikke akkurat missfornøyd nei 8)
    Men det beste var da jeg tok en annen kompis backstage på Nevermore. Det så ut som han hadde fått sitt første ligg etterpå ;D ;D ;D
    Nuvel ... det var en tøff konsert - dog forkjølelse hos M.Å.
    Nevermore har jeg ikke fått helt taket på... men kanskje en vakker regnværsdag 8)

trym

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.12.2005
    Antall liker
    3
    Nevermore er absolutt noe du bør sjekke nærmere. Sjekk f.eks Dreaming neon black og nyere. Forhåpentlig gode overraskelser på lur ;)

J

J.J

Gjest
    Brasse skrev:
    grønne rega?
    Har ikke glemt at du skal se dem bildene..... ;D

Men det ligger noe frem i tid enda....

Har igrunn lyst på et sett igjen .... men det MÅ være av den første typen som kom - ikkeno Mk greier...

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.160
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    De er faktisk ganske like. Det eneste Rega gjorde strengt talt, var å sette på et ekstra ben og sette på støvhette på Seas elementet. Det hadde dog vært artig å sammenlignet disse 2. Mye av sjarmen forsvant seinere når den fikk helt rette kasser.

DET er ikke bare bare det ... og så ble det vel endringer på baffelen .... ?

J

J.J

Gjest
    Griffenfeldt skrev:
    De er faktisk ganske like. Det eneste Rega gjorde strengt talt, var å sette på et ekstra ben og sette på støvhette på Seas elementet. Det hadde dog vært artig å sammenlignet disse 2. Mye av sjarmen forsvant seinere når den fikk helt rette kasser.

Sorry Griffen .... det er ikke redigert noe - bare jeg som trykte feil ::)

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.160
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    jan#jan skrev:
    Griffenfeldt skrev:

Sorry Griffen .... det er ikke redigert noe - bare jeg som trykte feil ::)
    Endringene er vel bare visuelle? Streker hele veien kontra en ramme rundt. Ela mk1 og 1.5 er vel den som Royd lagde apex kopi av? aka Royd apex. Som visuelt sett er lik, men andre koblinger bak og en frontgrill man ikke kunne ta av...?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn