J
J.J
Gjest
Fint at dere er enige og at en er fleksibel ... er vel best i det lange løp ;Djokris skrev:kona er så snill her at a ser på tv uten lyd dvs NIN som lyd , men nå er det hennes tur med senkveld før jeg forsetter
Fint at dere er enige og at en er fleksibel ... er vel best i det lange løp ;Djokris skrev:kona er så snill her at a ser på tv uten lyd dvs NIN som lyd , men nå er det hennes tur med senkveld før jeg forsetter
Hemmeligheten er å skru opp litt (og ta kjefta i morgen )jan#jan skrev:Satt hu på plass ??JanR skrev:Ikke nå lengre ;Djan#jan skrev:Hu har da ikke stemmerett på fredagskvelder ?? ;DJanR skrev:Skål guttær
Fikk akkurat klage, kjerringa lurte på om jeg kunne " være så JÆVLA vennlig og dempe musikken litt...."
Kvinnfolk !
;D
/jan
/jan
så lenge hu er fleksibel er alt greitjan#jan skrev:Fint at dere er enige og at en er fleksibel ... er vel best i det lange løp ;Djokris skrev:kona er så snill her at a ser på tv uten lyd dvs NIN som lyd , men nå er det hennes tur med senkveld før jeg forsetter
;D ;D ;D Yeah rightJanR skrev:Hemmeligheten er å skru opp litt (og ta kjefta i morgen )jan#jan skrev:Satt hu på plass ??JanR skrev:Ikke nå lengre ;Djan#jan skrev:Hu har da ikke stemmerett på fredagskvelder ?? ;DJanR skrev:Skål guttær
Fikk akkurat klage, kjerringa lurte på om jeg kunne " være så JÆVLA vennlig og dempe musikken litt...."
Kvinnfolk !
;D
/jan
/jan
/jan
Sånn skal det være ;Djokris skrev:så lenge hu er fleksibel er alt greitjan#jan skrev:Fint at dere er enige og at en er fleksibel ... er vel best i det lange løp ;Djokris skrev:kona er så snill her at a ser på tv uten lyd dvs NIN som lyd , men nå er det hennes tur med senkveld før jeg forsetter
Vi har hengt ihopes i snart 14 år, hu kjenner meg ;Djan#jan skrev:;D ;D ;D Yeah rightJanR skrev:Hemmeligheten er å skru opp litt (og ta kjefta i morgen )jan#jan skrev:Satt hu på plass ??JanR skrev:Ikke nå lengre ;Djan#jan skrev:Hu har da ikke stemmerett på fredagskvelder ?? ;DJanR skrev:Skål guttær
Kvinnfolk !
;D
/jan
/jan
/jan
begynt på nytt ? ;Djan#jan skrev:Har hatt 17 år ..... nå 1,5 ;D
Forandring fryder ;Djokris skrev:begynt på nytt ? ;Djan#jan skrev:Har hatt 17 år ..... nå 1,5 ;D
Neppe rekord ;D Men godt gjort ... NOE må du jo gjøre riktig ;D ;D ;Dlassemann skrev:24 år.. Rekord?
edit; og ugift :
mvh
Akkurat som jeg trodde Noe gjør man jo riktig 8)jan#jan skrev:Neppe rekord ;D Men godt gjort ... NOE må du jo gjøre riktig ;D ;D ;Dlassemann skrev:24 år.. Rekord?
edit; og ugift :
mvh
Får du høre det da ?? :lassemann skrev:Akkurat som jeg trodde Noe gjør man jo riktig 8)jan#jan skrev:Neppe rekord ;D Men godt gjort ... NOE må du jo gjøre riktig ;D ;D ;Dlassemann skrev:24 år.. Rekord?
edit; og ugift :
mvh
mvh
Arran er meget god singel malt, vel undt!jan#jan skrev:Veldig bra det der !! Godt å dele interesser
Jepp . The Arran er fin sak på en fredag gitt 8)
Skål
Startet med Ardbeg 10 .....lassemann skrev:Arran er meget god singel malt, vel undt!jan#jan skrev:Veldig bra det der !! Godt å dele interesser
Jepp . The Arran er fin sak på en fredag gitt 8)
Skål
mvh
Har lyst til å smake på Ugga ... hørt mye bra om den ...Lagga skrev:Ardbeg er også et glimrende drikke, uansett "expression"......
Vennlig hilsen
Morten
Jo, det er en samling.. Spennende og veldig morsomt ;Djan#jan skrev:En kan ikke kalle 10 - 15 flasker en samling ... men det er gøy og prøve litt forskjellig
Men har et par som for min del ... er høydare ;D Står uåpnet 8)
Har en sånn :lassemann skrev:Jo, det er en samling.. Spennende og veldig morsomt ;Djan#jan skrev:En kan ikke kalle 10 - 15 flasker en samling ... men det er gøy og prøve litt forskjellig
mvh
Nada Tv :lassemann skrev:Forøvrig.. Sjekk NRK1 nå...
mvh
Jeg hører forresten på "lassemann-musikk" her også, for øyeblikket. Kjøpte Helge Lien trio i 24/192 tidligere i dag, og gir den en runde nå. Fikk den ikke til å spille på Squeezeboxen før jeg hadde resamplet filene til 24/96. Nuvel. Det låter i alle fall bra. Denne typen jazz går jammen an å høre på. ...Litt innimellom, i alle fall.lassemann skrev:Vi deler interesse og musikksmak.
Kjære deg!!jan#jan skrev:Har en sånn :lassemann skrev:Jo, det er en samling.. Spennende og veldig morsomt ;Djan#jan skrev:En kan ikke kalle 10 - 15 flasker en samling ... men det er gøy og prøve litt forskjellig
mvh
;D
Heldig du da..jan#jan skrev:Nei .. er ikke no samling .... :
Ja .. og så har jeg en flaske som det bare er laget drøyt et par hundre av ........ ;D
Jeg har tenkt mere enn en gang på dere under oppussingen, godt nok ?jan#jan skrev:Alle som har hjulpet til blir invitert ;D
Hehee.. godt forsøkJanR skrev:Jeg har tenkt mere enn en gang på dere under oppussingen, godt nok ?jan#jan skrev:Alle som har hjulpet til blir invitert ;D
/jan
Mye god drikke der Jan! Liten fin samling og bred vil jeg sijan#jan skrev:Tja ... fikk vel plumpa ut igår at jeg kunne ta et bilde av noen Whisky flasker ...
Håpet jo seff at dem hadde glemt det hele til idag .. men dengang ei :
Ifra venstre bak:
Glengoyne 17 years
Ardbeg 10 years
Laphroaigh Triple Wood
Laphroaigh 10 years
Laphroaigh 10 years cask strength
Glenfiddich 12 years
Bruichladdich 2002 LE
Highland Park 12 years
Ledaig
The Arran 10 years
Glengoyne 12 years cask strength
Ifra venstre foran:
Bunnahabhain XXV (25) years
Cadenhead`s authentic collection 16 years number of bottles 255
Cadenhead`s 25 years
Springbank 15 years
Caol ila 12 years
Selvsagt er bestikkelser en vei å gåjan#jan skrev:Hehee.. godt forsøkJanR skrev:Jeg har tenkt mere enn en gang på dere under oppussingen, godt nok ?jan#jan skrev:Alle som har hjulpet til blir invitert ;D
/jan
Kanskje om jeg blir med i HA ?? Men dere er jo sååå jævla trege der atte ;D ;D ;D