S
Slorbak
Gjest
Blir bare lekkert dette,husk 60/80cm regelen nå da.
Mvh Roar
Hva du vet ;DSlorbak skrev:
Mvh Roar
JanR skrev:Hva du vet ;DSlorbak skrev:
Mvh Roar
Her overlates ingenting til tilfeldighetene :
/jan
Jeg har iaf tru på at den kommer tilbake, vi får se/høre i morgenSlorbak skrev:JanR skrev:Hva du vet ;DSlorbak skrev:
Mvh Roar
Her overlates ingenting til tilfeldighetene :
/jan
Regelen er et must når en skal sette opp en vegg ..
Har tru på at nå kommer bassen for fullt. Blir spennende og høre dette når du er ferdig. Har lagt heresy lyden på minnet. ;D
Mvh Roar
Lov å være pessimistBrasse skrev:Ikke for å være grådig pessimist, men er du SIKKER på at gulvet er årsaken til den manglende bassen? Ikke at du ikke hadde tatt det igjen uansett, siden håndverket er av dårlig kvalitet.
Savner snekringen innimellom, skal innrømme det.Slorbak skrev:
Dette blir bra. Ser ut som du ikke har mistet håndlaget. Morro og snekre.
Mvh Roar
Spank you.Jazzy skrev:Ser bra ut Jan. krysser fingrene!
/trond
Hehe takk du.Erland skrev:Det håper jeg virkelig, slik at du kan få julefred i sjela ;D
Ikke no' hyggelig å tenke på at det sitter en sønderknust JanR på andre siden av fjorden og piner seg gjennom høytiden!
Du skal se dette blir go'e greier - lykke til!
;DLagga skrev:Ja, kom deg av gårde, Østfold HiFiklubb, og store deler av HiFiNorge sitter jo og holder pusten
i spenning!Noblesse oblige vettu... :-\ ;D
Finga i krøss!!!
Morten
;D ;DSlorbak skrev:Bare han ikke har for mye hastverk og setter hønna oppi sementen før den tørker.
JanR skrev:
Kommer segSkink_123 skrev:Se derjah!
Håper jo det daGago skrev:godt jobbet, janr.
imorgen kveld vil jeg se deg poste noen sånne: ;D
Skal ikke noen steder det første halve året jeg, minst.HoJ skrev:Se det ja.. blir nok bra det der..
Er du hjemme i romjulen?
Ja, en liten tur.. mulig jeg tar en kort visitt, hvis det passer for deg\meg.. (hvis jeg får lov da så klart)JanR skrev:Skal ikke noen steder det første halve året jeg, minst.HoJ skrev:Se det ja.. blir nok bra det der..
Er du hjemme i romjulen?
Prøve å bo litt, slappe av, stresse ned.
Du er særp i romjula regner jeg med siden du spør ?
/jan
Du er alltid velkommen innomHoJ skrev:Ja, en liten tur.. mulig jeg tar en kort visitt, hvis det passer for deg\meg.. (hvis jeg får lov da så klart)JanR skrev:Skal ikke noen steder det første halve året jeg, minst.HoJ skrev:Se det ja.. blir nok bra det der..
Er du hjemme i romjulen?
Prøve å bo litt, slappe av, stresse ned.
Du er særp i romjula regner jeg med siden du spør ?
/jan
'Slorbak skrev:
Når er det hønna finner sin plass i hjørnet og vi får et svar på om bassen er kommet hjem. Fælt og vente vente du. Halve sentralen er spent. ;D
Mvh Roar
JanR skrev:'Slorbak skrev:
Når er det hønna finner sin plass i hjørnet og vi får et svar på om bassen er kommet hjem. Fælt og vente vente du. Halve sentralen er spent. ;D
Mvh Roar
Tror vel, mellom oss, at 99% sentralen gir en laaaaaang fan i hele greia ;D
Men på den andre siden, det er min tråd så her regjerer jeg
Blir nok bortimot ferdig med delen der anlegget skal stå i kveld. Hjem, spise middag, gå til som fan.
Blir bra Roar, bassen kommer nok tilbake skal du se.
/jan
Flere som håper det.65finger skrev:Tipper det blir kanonbra!!
bjornh skrev:Hva slags ovn er det har på kontoret? Elektrisk vedfyring?