L
Lars.N
Gjest
Trur nok den står å venter på K-horna nå hvis alt strevet ikke betaler seg K = KULL ;Dbjornh skrev:Hva slags ovn er det har på kontoret? Elektrisk vedfyring?
Trur nok den står å venter på K-horna nå hvis alt strevet ikke betaler seg K = KULL ;Dbjornh skrev:Hva slags ovn er det har på kontoret? Elektrisk vedfyring?
Den som står der er en "fake" peisbjornh skrev:Hva slags ovn er det har på kontoret? Elektrisk vedfyring?
Strev og strev, er jo litt morro og pusse opp dalaban skrev:Trur nok den står å venter på K-horna nå hvis alt strevet ikke betaler seg K = KULL ;Dbjornh skrev:Hva slags ovn er det har på kontoret? Elektrisk vedfyring?
;D ;D ;Drolfozzy skrev:Så lenge kjellerstua di ikke er og finne på bruktbørsen er det håp.
;Drolfozzy skrev:Så lenge kjellerstua di ikke er og finne på bruktbørsen er det håp.
"Fake" peis... noen har jo slikt i nattbordskuffen...JanR skrev:Den som står der er en "fake" peisbjornh skrev:Hva slags ovn er det har på kontoret? Elektrisk vedfyring?
Elektrisk ovn, skal ikke stå der. Tenker den blir stående i hallen, peiskos
Huker opp 3-4 pc's på "kontoret" så det blir nok varmt nok der.
/jan
;D ;D ;Dbjornh skrev:"Fake" peis... noen har jo slikt i nattbordskuffen...JanR skrev:Den som står der er en "fake" peisbjornh skrev:Hva slags ovn er det har på kontoret? Elektrisk vedfyring?
/jan
Ikke rare kottet der jeg skal huke opp pc'ene. Blir 2 stasjonære + en "koffert" pc jeg bygde for noen år siden. Tror det blir varmt nok. Ikke så ille frossen av meg, alt over 17-18+ er ok. Slår aldri av pc'ene, restarter som best 1 gang i mnd'en. Fyller nok opp veggen. Planen var å ha cd's og lp's på veggen der (til høyre på bildet), nesten bare vente og se hva som blir av plass. Har en mistanke om at det blir akkurat passe intimt på kontoretbjornh skrev:Fra spøk til RekylFriKanon. 3-4 PCer bør fyre godt opp. Jeg varmet opp ett soverom med min hovedmaskin tidligere. Har to maskiner i stua nå. Hehe, og det merkes når disse er påslått.JanR skrev:Den som står der er en "fake" peisbjornh skrev:Hva slags ovn er det har på kontoret? Elektrisk vedfyring?
/jan
Nopp.bjornh skrev:Er det varmekabler der?
Mvh.
Ja men ikke i betongen under anlegget ;Dbjornh skrev:Hehe. Kabler må man ha..!
1 1/2"x4" som står på betong (ned på original gulvbetongen)bjornh skrev:-hvordan har du bygd opp den skille-veggen?
Bke det orden på hønene?JanR skrev:;D ;D ;D
(bedre Gago ??? )
/jan
JanR skrev:;D ;D ;D
(bedre Gago ??? )
/jan
Hvordan vil du beskrive forskjellen vs. slik du hadde i den gamle kåken?JanR skrev:Vel....ble jo en hørbar forskjell
Ikke fått møblert/ryddet der nede ennå, men så langt låter det pokker ikke galt. Litt uvant i forhold til leiligheten, akustisk altså.
Kun hatt Meishu tilkoblet, M2/Svampen står og varmer seg nå. Men først bære ned litt møbler og tørke støv.
Tror jeg overalter den vaskejobben til ekspertene, ehh kjerringa.
/jan
Det kan jeg ikke, ennåHoJ skrev:Hvordan vil du beskrive forskjellen vs. slik du hadde i den gamle kåken?JanR skrev:Vel....ble jo en hørbar forskjell
Ikke fått møblert/ryddet der nede ennå, men så langt låter det pokker ikke galt. Litt uvant i forhold til leiligheten, akustisk altså.
Kun hatt Meishu tilkoblet, M2/Svampen står og varmer seg nå. Men først bære ned litt møbler og tørke støv.
Tror jeg overalter den vaskejobben til ekspertene, ehh kjerringa.
/jan
Går seg til, så lenge det går rette veien er jeg nøyd. Må nok jobbe litt med innredning og denslags. Er relativt tomt der nå.Gago skrev:JanR skrev:;D ;D ;D
(bedre Gago ??? )
/jan
hehe, godt å høre at ting faller på plass.
I morgen gamle venn, i morgenBHO skrev:Du får ta deg en juleøl og slappe av litt nå Jan....med litt julemusikk på hønna. ;D ;D
Vel undt.....gamle traver.
JanR skrev:Gulv har nok endel å si, hvor mye aner jeg ikke. Ikke min sterke side det der.
Det jeg er ganske sikker på er at gulv sånn som det vi har i kjelleren er ræva, ikke bare akustisk.
Hadde de i det minste isolert så hadde det vel hjulpet litt, kanskje.
Tror det her blir greit. Du får svinge innom så snart du får muligheten, over helgen engang, så skal vi se...vel høre om det har skjedd noe
En ting er sikkert, nå kommer de til å stå fjellstøtt og rett.
/jan
Slorbak skrev:JanR skrev:Gulv har nok endel å si, hvor mye aner jeg ikke. Ikke min sterke side det der.
Det jeg er ganske sikker på er at gulv sånn som det vi har i kjelleren er ræva, ikke bare akustisk.
Hadde de i det minste isolert så hadde det vel hjulpet litt, kanskje.
Tror det her blir greit. Du får svinge innom så snart du får muligheten, over helgen engang, så skal vi se...vel høre om det har skjedd noe
En ting er sikkert, nå kommer de til å stå fjellstøtt og rett.
/jan
Kommer på nyåret,er på hytta nå i jula. Tar med noe lper til sjefen. Du vet hva det er.
Hilse småtassene Jan og ønske dem god jul fra meg.
Mvh Roar
Nææ fått deg A.I gratis daJanR skrev:;D ;D
/jan
Det der var da et riktig lekkert stemningsbilde Jan!JanR skrev:;D ;D
/jan
Går seg til.bjornh skrev:Høres ut til at lyden bedres stadig. Håper bare ikke det er placebo ;D -nei, men hver gang man har flyttet har man hatt det samme problemet: hvordan få best mulig lyd ut av anlegget! Og det har vært brukt, timer, dager og uker.....