Lagga skrev:Se der, bilder og greier. Takk for titten i går, - var ikke liv laga for en lytt, men det så da både lovende og spennende ut detta Jan.
Blir nok go'rommet sitt, tenker jeg!
Morten
Takklassemann skrev:Gratulerer Jan.. Ser jo veldig flott ut detta da!
Klart du får det til å spille nå. Jobben du har gjort ser flott ut. Med S500 og 25 watt løftes vel snart huset av grunnmuren?
Ha en fin lørdag!
lassemann
Takk for det Rolfrolfozzy skrev:Ser jo jævla fint ut dette, Jan. Du har gjort en god jobb som har gitt, ihvertfall, synlige resultater.
Så får jeg ta en tur snart og høre om det kan få aksept på lyden.
Jul jo ;Drolfozzy skrev:Og Solhaug med rødt skjegg til jul. Så flott.
Takkatonal skrev:Ser trivelig ut hos deg, Jan. Imponerende hva du har fått ordnet, nå fortjener du å hvile ut!
Islay malt er kjempegodt, ja, her går det i Lagavulin for tiden.
Fortsatt god helg
atonal.
Hei duElektron skrev:Hei Jan!
Gratulerer med flott lyttestue og nyervervelse. Du har jammen stått på i det siste må jeg si. Nå må du love å sitte stille en liten stund og nyte både musikk og lyttebrus. Ha en riktig god Jul.
mvh Elektron
Point taken ;Ddonnerwetter skrev:Gode greier ;D
Vel unt, kos deg nå! Det er en ordre ;D
Takk takkmaskinisten skrev:Dette ble virkelig både koselig og flott Jan, gratulerer med både lytterom og S500, skikkelig lekker sak det der!
Og bilder kan det aldri bli for mye av ;D
Svampen skal ingen stederlassemann skrev:Hva skjer med svensken nå da?
lassemann
Ble ikke så halvgærnt det der, funker bra auSkink_123 skrev:Veggen ble fin, og så praktisk og!
Noe annet ville være utenkelig.Brasse skrev:Så bra det blei musikk til jul!
Spank you.65finger skrev:Ser j....g bra ut! Kult at det løste seg
Hehehe.RoDa skrev:Etter snar du Jan! ;D
Ble bra bunkers dette, kjellerstue er som skapt for kos og musikk. 8)
Har du sagt noe om lyden? Bedre enn før eller bare bedre enn jævli start..?
R
Hu er nøyd og det er det viktigsteJanOlav skrev:Det ser veldig bra ut, tenker mange kan misunne kjerringa di med slikt et bra anlegg!! 8) ;D
Men hvor stort er steget fra "spiller slett ikke galt" til "spiller bra" ?JanR skrev:Hu er nøyd og det er det viktigsteJanOlav skrev:Det ser veldig bra ut, tenker mange kan misunne kjerringa di med slikt et bra anlegg!! 8) ;D
Spiller slettes ikke galt heller.
/jan
et par khorn og en svamp er stalltipset 8)rolfozzy skrev:Men hvor stort er steget fra "spiller slett ikke galt" til "spiller bra" ?JanR skrev:Hu er nøyd og det er det viktigsteJanOlav skrev:Det ser veldig bra ut, tenker mange kan misunne kjerringa di med slikt et bra anlegg!! 8) ;D
/jan
Hu er nøyd, det er det viktigste ikke sant ?rolfozzy skrev:Men hvor stort er steget fra "spiller slett ikke galt" til "spiller bra" ?
Fordelen med 2 anlegg65finger skrev:et par khorn og en svamp er stalltipset 8)rolfozzy skrev:Men hvor stort er steget fra "spiller slett ikke galt" til "spiller bra" ?JanR skrev:Hu er nøyd og det er det viktigsteJanOlav skrev:Det ser veldig bra ut, tenker mange kan misunne kjerringa di med slikt et bra anlegg!! 8) ;D
/jan
Selvfølgelig. Er brukeren fornøyd så er alt greit.JanR skrev:Hu er nøyd, det er det viktigste ikke sant ?rolfozzy skrev:Men hvor stort er steget fra "spiller slett ikke galt" til "spiller bra" ?
Ikke dårlige ører på den dama heller
/jan
I dag også ??? ;Drolfozzy skrev:Er jeg i kverulantmodus idag mon tro?
Hu er nøyd, så langt iaf.rolfozzy skrev:Selvfølgelig. Er brukeren fornøyd så er alt greit.JanR skrev:Hu er nøyd, det er det viktigste ikke sant ?rolfozzy skrev:Men hvor stort er steget fra "spiller slett ikke galt" til "spiller bra" ?
/jan
Og så lenge damas gyldne ører syns "spiller slett ikke galt" er bra nok så.......
ikke faen om du er (er jeg i kverremodus tro?)rolfozzy skrev:Selvfølgelig. Er brukeren fornøyd så er alt greit.JanR skrev:Hu er nøyd, det er det viktigste ikke sant ?rolfozzy skrev:Men hvor stort er steget fra "spiller slett ikke galt" til "spiller bra" ?
/jan
Og så lenge damas gyldne ører syns "spiller slett ikke galt" er bra nok så.......
Er jeg i kverulantmodus idag mon tro?
Selvsagt, man leker da ikke butikk :rolfozzy skrev:Men i svarte.....!
Skal ho få egne kabler også ?
Pakkes de i julepapir og havner under treet ?
;D ;Ddonnerwetter skrev:Sikkert praktisk med egne kabler til koneanlegget.
Blir mindre flying av slikt.
8)