Hehehe, syns du skal kjøpe inn noen rør sånn fall i fallrolfozzy skrev:Lurer på om kjerringa mi ønsker seg noen rør til jul.
Kan ikke se det står på lista, men det kan bare være en forglemmelse.
/jan
Hehehe, syns du skal kjøpe inn noen rør sånn fall i fallrolfozzy skrev:Lurer på om kjerringa mi ønsker seg noen rør til jul.
Syns jeg ser ho pakke opp noen rør på julaften. ;DJanR skrev:Hehehe, syns du skal kjøpe inn noen rør sånn fall i fallrolfozzy skrev:Lurer på om kjerringa mi ønsker seg noen rør til jul.
/jan
Ai ai,kjennner en smule misunnelse på den der, har levd med 2 forskjellige stk av arten for mange år siden og de skjenket meg, sammen med Snell E II/III masse deilig vellyd, veldig gode musikk minner ;D ;D....JanR skrev:Jo, den her kom med posten i går
![]()
/jan
Skal du først sitte i husarrest er vel ikke gruva det værste stedet du kan være ???rolfozzy skrev:Syns jeg ser ho pakke opp noen rør på julaften. ;DJanR skrev:Hehehe, syns du skal kjøpe inn noen rør sånn fall i fallrolfozzy skrev:Lurer på om kjerringa mi ønsker seg noen rør til jul.
/jan
Jeg måtte vel ha låst meg inn i Gruva da. Og blitt der til påske. Minst.
At det er en musikk formidler av rang vi snakker om er det ingen tvil om min bok heller, har hatt 2 stk av denne og powerampen S800, begge meget gode formidlere. noen år siden sist jeg hörte en nu, men kunne også godt tenke meg å kjöpt en om jeg kom over en godt bevart en, gjerne koblet opp til noen mindre Snell, K eller J, kanskje no å skaffe seg til guttungen om noen år ;D...JanR skrev:Hei om.s
Det der er en gammel drøm som går i oppfyllelse
En herlig amp, har veldig sans for AI produkter. S300 og S500 + S800 step up i hus så langt.
Ikke umulig at det ramler inn mere etterhvert.
Men som du sier, S500 er en musikk formidler av rang, i min bok.
Knallgod riaa også, kjempebonus.
For ett år eller to siden (tiden går fort) så var slorbak/Roar innom i leiligheten vår med sin S500 (også en MK I) som vi testet på Forte II, pokker ta....vi satt bare alle der med bakoversveis og kjempeglis ;D
Så har vært litt på jakt etter en siden da.
Den skal selvsagt prøves i anlegget til ho mor. Regner med at jeg får konkuranse da gett, iaf når det kommer til "høytspilling"
/jan
Takk takkJanOlav skrev:Ja grattis med ny bruktamp!
Hvor mange amper har du og hvor mange har du tenkt å ha?![]()
TakkerSlorbak skrev:
Gratulere med ny amp. Disse er gode Jan. Har du pree out og justerbar riaa på din?
Mvh Roar
JanR skrev:TakkerSlorbak skrev:
Gratulere med ny amp. Disse er gode Jan. Har du pree out og justerbar riaa på din?
Mvh Roar
Endelig fikk jeg tak i ;D
Aner ikke, ikke sett på siden av den ennå..."hihi"
Ikke testet riaa ennå, TTT.
/jan
Takkershaunv skrev:Grattis med lyttbart rom igjen! Den S500n var kul og strøken jo! ;D
Takk for det HoJHoJ skrev:Må bare få gratulerer så mye Jan, flott amp du har fått deg!
For en gammel AI kæll som meg er det her himmelenNido skrev:Flott at du er fornøyd JanR! Alltid hyggelig å selge til en entusiast som vet å sette pris på dette produktet.
God Jul og Godt Nytt år!
Tusen takk for detMilenko skrev:God jul til deg og dine Jan.
Mvh.
Svein
Takk for detSlorbak skrev:
Gleder meg til og høre dette utover nyåret Jan.Du hadde en av de beste anlegg jeg har hørt i Østfold, Egil er er tett på med sine Snell. Denne gutten vet hva han driver med,og er jævla flink.
![]()
Gleder med til og ta meg tur på nyåret og høre s 500.
Mvh Roar
Du har nok det beste i Østfold,i allefall det jeg har hørt. Solhaug må nok knee litt nå.JanR skrev:Takk for detSlorbak skrev:
Gleder meg til og høre dette utover nyåret Jan.Du hadde en av de beste anlegg jeg har hørt i Østfold, Egil er er tett på med sine Snell. Denne gutten vet hva han driver med,og er jævla flink.
![]()
Gleder med til og ta meg tur på nyåret og høre s 500.
Mvh Roar
Så langt, syns jeg, har ikke anlegget/hønna blomstra som de gjorde i leiligheten.
Sikkert jeg som er en smule utålmodig, jobbe litt med ting og ikke minst få meg en helkveld nedi bunkersen. Roe nervene heter vel det
Storebror er her på besøk i jula, blir nok noen skvetter med singel malt i kveld har jeg mistanke om :
Har du noen feitlydende ECC83 (Mullard for eks) så ta med. Prøve litt andre rør i S500 for å se hvor landet ligger.
Så langt liker jeg SED rørene best (av EL34) ECC83, har ikke mange liggende så ikke fått lekt meg særlig ennå
Spiller ikke dårlig som det gjør med dagens rør konfig heller bare så det er sagt. Men du kjenner meg Roar, må ha skikkelig feit rørlyd ;D
Bruker Svampen og M2 nå, ikke helt borte den comboen heller.
Med EH 2A3 rør for anledningen 8)
Snurre Marillion " The thieving magpie ", svinger den så er det vel greit
/jan
Hehehe ikke terge på deg noen nå daSlorbak skrev:Du har nok det beste i Østfold,i allefall det jeg har hørt. Solhaug må nok knee litt nå.
S 500 må vel spille fett nok,når jeg kommer skal jeg ta med Haltron el 34.Det er her det ligger.
Mvh Roar
Forsiktig nå Roar så du ikke blir nekta audiensSlorbak skrev:Du har nok det beste i Østfold,i allefall det jeg har hørt. Solhaug må nok knee litt nå.
S 500 må vel spille fett nok,når jeg kommer skal jeg ta med Haltron el 34.Det er her det ligger.
Mvh Roar
;D ;D ;DR.Solhaug skrev:Forsiktig nå Roar så du ikke blir nekta audiensSlorbak skrev:Du har nok det beste i Østfold,i allefall det jeg har hørt. Solhaug må nok knee litt nå.
Mvh Roar
Mvh. RS![]()
Er jo bare Roar jo. Hører ikke det samme som andre han.JanR skrev:;D ;D ;DR.Solhaug skrev:Forsiktig nå Roar så du ikke blir nekta audiensSlorbak skrev:Du har nok det beste i Østfold,i allefall det jeg har hørt. Solhaug må nok knee litt nå.
Mvh Roar
Mvh. RS![]()
/jan
;Drolfozzy skrev:Er jo bare Roar jo. Hører ikke det samme som andre han.JanR skrev:;D ;D ;DR.Solhaug skrev:Forsiktig nå Roar så du ikke blir nekta audiensSlorbak skrev:Du har nok det beste i Østfold,i allefall det jeg har hørt. Solhaug må nok knee litt nå.
Mvh Roar
Mvh. RS![]()
/jan
R.Solhaug skrev:Det spilte godt det Roar, veldig godt. Nå er det kunsten å få til noe tilsvarende i kjellerstua. Jeg tror han må ta en Birger 8)
Mvh. RS
Takk takk unge vennVermin skrev:Congrats med nytt rom og nye utfordringer Jan.
Nye gadgets har du allerede begynt og slepe inn, ja ;D
Hva tenker du på her da? :R.Solhaug skrev:Det spilte godt det Roar, veldig godt. Nå er det kunsten å få til noe tilsvarende i kjellerstua. Jeg tror han må ta en Birger 8)
Mvh. RS
Ikke godt å si hva den karen tenker påBHO skrev:Hva tenker du på her da? :R.Solhaug skrev:Det spilte godt det Roar, veldig godt. Nå er det kunsten å få til noe tilsvarende i kjellerstua. Jeg tror han må ta en Birger 8)
Mvh. RS
God jul til alle.![]()
Ja jo, vil jo gjerne det da.R.Solhaug skrev:Du vil vel ha igjen Heep-kassettene jeg låner nå :'( ???
Mvh. RS