65finger skrev:
eddie1 skrev:
65finger skrev:
eddie1 skrev:
mesut skrev:
bortkasta tid å opplyse en som er stolt av å være uvitende, bho.
hehe ikke bra og fleipe her inne med så mange hårsåre men får trøste meg med at jeg kan lære mye av dere.det som er så utrolig synd er at P.W Klipsch ikke er i live :'( tenk hva han kunne lært her inne ;D
Klipsch driver butikk, dvs produsere ting billig og selge ting dyrt. Det har de forøvrig til felles med de fleste bedrifter.
hehe så feil du tar! Klipsch er mye for pengene i motsetning til veldig mange andre produsenter og de har brukt over 50 år for å forbedre topp modellen sin 8)
Hva har de utført av forbedringer de siste 50 årene avy betydning? For all del, det er gode høytalere som står seg bra orginalt men å tro at en amerikansk bedrift av den størrelsen ikke kjiper på deler for å spare penger er noget naivt
ikke for å blande meg midt oppe i detta men ;D det samme kan vel sies om hvilket som helst merke (nesten)
fra hvilket som helst land,Klipsch har derimot noe som mange mangler,eller legger fra seg underveis,nemmelig røtter. Personlig synes jeg at alle kan tweake det de vil,men man behøver ikke disse de som liker orginalen for det
er vel ikke ett råne miljø dette her hvor man på død og live skal bygge ut og breie alt som er ? ;D ;D
liker orginal klipsch godt jeg også