Tom for strøm, leter febrilsk etter laderbar skrev:Hei Jan. Vi ble brutt, prøvde å ringe deg opp igjen et par ganger men ikke noe kontakt med abonnent. takk for oppklaringen, og unnskylder bryderiet. Mvh Bård
Ikke noe problem
/jan
Tom for strøm, leter febrilsk etter laderbar skrev:Hei Jan. Vi ble brutt, prøvde å ringe deg opp igjen et par ganger men ikke noe kontakt med abonnent. takk for oppklaringen, og unnskylder bryderiet. Mvh Bård
Var en A/B ampmesut skrev:H.R skrev:Var det ikke slik det gikk forrige gang du bygget amper?`
hehe, han ser jo riktig så fornøyd ut
;D65finger skrev:han ser jo så fornøyd ut. Ond og gladH.R skrev:Var det ikke slik det gikk forrige gang du bygget amper?`
Hehe skammer meg, NOT.rolfozzy skrev:Var en tur hos Jan i kveld.
Dæven skal si han har tukla med skaperverket nå. At det går an. ;D
Takk for titten, hyggelig som alltidrolfozzy skrev:Syns det ble bra jeg. Mer lettflytende det som kom ut av KHorna nå. Friskere og mer oppløst oppover.
Få litt mer trøkk i bassen så blir det riktig bra dette. Godt jobba, Jan.
Litt småhyper ;Dmesut skrev:;D
du virker i siget nå, janr.
nyt helgen!
for min egen del blir det litt mer pes enn jeg setter pris denne hælja :-\
Vinter, my ass!jokris skrev:er det snart på tide med skøyte vm der nede i sør, vinteren er jo på gang ;D
jokris skrev:er det snart på tide med skøyte vm der nede i sør, vinteren er jo på gang ;D
Dazed skrev:Vinter, my ass!jokris skrev:er det snart på tide med skøyte vm der nede i sør, vinteren er jo på gang ;D
Jeg er en kjapp tur i Haugesund i helga, og lot meg overbevise om at jeg måtte legge om til vinterdekk siden det hadde vært snø på fjellet sist helg med masse kaos og ulykker.
...Jeg har aldri hatt så flotte kjøreforhold og fint vær på den turen før!
Det fine været her, kan dere altså takke meg for. Hadde jeg ikke lagt om hadde det sikkert vært ruskevær nå.
God helg, Jan og alle andre!
Holde følge ei stund, så tenker jeg lille olsen slokner 8)J.J skrev:Skal - følge deg her ifra vestbredden Jan - Tatt den første øllen .. det blir ikke den siste .... !! Har noe annet snadder her og......
Og takk fra Jan IIJ.J skrev:Dazed skrev:Vinter, my ass!jokris skrev:er det snart på tide med skøyte vm der nede i sør, vinteren er jo på gang ;D
Jeg er en kjapp tur i Haugesund i helga, og lot meg overbevise om at jeg måtte legge om til vinterdekk siden det hadde vært snø på fjellet sist helg med masse kaos og ulykker.
...Jeg har aldri hatt så flotte kjøreforhold og fint vær på den turen før!
Det fine været her, kan dere altså takke meg for. Hadde jeg ikke lagt om hadde det sikkert vært ruskevær nå.
God helg, Jan og alle andre!
Takk
/Jan
Trodde finner (og finnmarkinger) var noen jævler til å drekka, jeg.JanR skrev:Holde følge ei stund, så tenker jeg lille olsen slokner 8)
MjoDazed skrev:Trodde finner (og finnmarkinger) var noen jævler til å drekka, jeg.JanR skrev:Holde følge ei stund, så tenker jeg lille olsen slokner 8)
Dazed skrev:Trodde finner (og finnmarkinger) var noen jævler.JanR skrev:Holde følge ei stund, så tenker jeg lille olsen slokner 8)
Som sagt i seng rundt 02.00Dazed skrev:Trodde finner (og finnmarkinger) var noen jævler til å drekka, jeg.JanR skrev:Holde følge ei stund, så tenker jeg lille olsen slokner 8)
Vi er noen pinglerH.R skrev:
Gitt dere alt???
Det må jeg si, på tide å trappe ned hehe.lassemann skrev:Dæven.. 500 sider står det respekt av gitt..
Bedriver formiddagen med litt portvinsmaknig.. Bare kosen det gitt.. Krohn 1978 vintage sitter som et skudd
mvh
lassemann
Hehe tar ditt ord for det.lassemann skrev:Portvin Jan, er for karene.. Dette smaker gull Og er ikke feil, selv på en lørdags formiddag - og lammeskankene står å godgjør seg i ovnen til kveldens festmiddag ;D
mvh
lassemann
Ikke overraskende ;DBHO skrev:nå blir det nok stille her. ;D ;D
Kanskje legge til at Svenne og Lotta evt Boney M kan legges til spillelisten ???rolfozzy skrev:Best og holde seg unna her. Ikke noe behov for og bli påført unødvendige plager.