Hehe ikke mobb sjefskattaOve W skrev:Den nederste ligner på den loslitte fjøs løven jeg har ;D
Er spent på hvordan dette låter Jan
O
Skal nok klare å fylle opp kassa uten katter ;DGizmo76 skrev:Begynner å bli dårlig plass til pus ;D Ellers ser det bra ut
Ikke kommet meg ned i bunkers ennå 8)HCS skrev:Alt montert og funker ? ;D
Ble halv 7 før jeg kom meg i seng, noe sigen idag kan man si :-XHCS skrev:Men du skal vel ikke sitte hele natta på kjøk'et å pjalle heller ? 8) ... Husk å send meg målene.. Skal ringe imorgen... . " NSA mk1" ?
Ble veldig braNikko03 skrev:Nå har det gått unna her ja ;D
Ser bra ut det der. Blir nok driv i bassen nå ja.
Den dagen du får deg klipsch.pengesluk skrev:- når flytter fuglene inn?? ;D ;D
;DJanR skrev:Den dagen du får deg klipsch.pengesluk skrev:- når flytter fuglene inn?? ;D ;D
/jan
du mener at reiret er klart til skjærene? ;Dpengesluk skrev:- når flytter fuglene inn?? ;D ;D
Veldig spent på hvordan dette vil bli Jan Nå får vi vel ny rekordmåling på Richterskalaen her syd i ØstfoldJanR skrev:Ble veldig bra
Får vel rusle ned og huke opp ampen, er man heldig virker det au
/jan
JanR skrev:Den dagen du får deg klipsch.pengesluk skrev:- når flytter fuglene inn?? ;D ;D
/jan
Spørr du pent sluket så kan jeg nok hjelpe deg med div Corian bites. En nær venn er møbelsnekker og jobber der oppe på Corian fabrikken med cnc fres. Så da tenkte jeg å avhjelpe Jan R etterhvert med en lett forhøyet finish av boksen hanspengesluk skrev:Vel, jeg surfer nå i det minste... ;D - og Øssie spiller vel så da er det vesentlige ivaretatt skulle jeg tro!
Spennede ting du tenker der pengesluk. Det matrialet som jeg har tenkt fått brukt for Jan R sin del er alu og plast. Hardt og tåler mye juling, om enn han ikke trenger det til sitt bruk så er det iallefall sterkt. Og en kan få den finish en vil samt farge.pengesluk skrev:Sier takk for det, men det blir bafler i alu og PolyCrete. Corian blir for spesielt og spinkelt til en del av konstruksjonen. Men til mindre deler, kabinett etc. så kan de være glimrende.
Nåja, vi får nå selassemann skrev:Veldig spent på hvordan dette vil bli Jan Nå får vi vel ny rekordmåling på Richterskalaen her syd i ØstfoldJanR skrev:Ble veldig bra
Får vel rusle ned og huke opp ampen, er man heldig virker det au
/jan
mvh
lassemann
Lånt bort Svampen? ...Eller kanskje Audio Innovations?HCS skrev:Hows it goes ? .. Må bare glise av klendoiet jeg fikk låne av deg... Spiller som rakker'n jo..
Nope, ble noe plastikkræl på meg... Men jæ skøy ;D...Dazed skrev:Lånt bort Svampen? ...Eller kanskje Audio Innovations?HCS skrev:Hows it goes ? .. Må bare glise av klendoiet jeg fikk låne av deg... Spiller som rakker'n jo..
Og pickupen MIN?JanR skrev:AI S-300 er også lånt bort
Men til en kar på vestfold siden. Klipsch kæll selvsagt.
HCS lånte med seg super-reserve-platespilleren min :
/jan
Jævlar, den ligger nedi "hølet" på pl.spilleren. (bak armen hcs)Dazed skrev:Og pickupen MIN?JanR skrev:AI S-300 er også lånt bort
/jan
;D
Ingen krise.JanR skrev:Jævlar, den ligger nedi "hølet" på pl.spilleren. (bak armen hcs)Dazed skrev:Og pickupen MIN?JanR skrev:AI S-300 er også lånt bort
/jan
;D
Glemte å legge den vekk, ja ja. Mannen får ta godt vare på den.
/jan
Regnet ikke med det.Dazed skrev:Ingen krise.JanR skrev:Jævlar, den ligger nedi "hølet" på pl.spilleren. (bak armen hcs)Dazed skrev:Og pickupen MIN?JanR skrev:AI S-300 er også lånt bort
/jan
;D
Glemte å legge den vekk, ja ja. Mannen får ta godt vare på den.
/jan
Hvem skjema sa duDazed skrev:Kan dette hjelpe, tro? Skjema nederst. Så ikke så nøye. Kanskje det bare gjelder chippen.
+1Nikko03 skrev:Nå har det gått unna her ja ;D
Ser bra ut det der. Blir nok driv i bassen nå ja.