HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Anse fronten din som bestillt med ny front... ... Men når den er ferdig aner jeg ikke...
Ikke noe stress, og takkerHCS skrev:Anse fronten din som bestillt med ny front... ... Men når den er ferdig aner jeg ikke...
;Dpengesluk skrev:NSA = Nesten Sluket (c) Approbert
HolaRubyred skrev:Takk for sist Jan. Fått testet Sylvania 6SN7GTB"Chrome Top" rørene enda? Spennende å høre om du får samme løft som de gir i mitt eget oppsett.
/Ruby
Hos meg er uten tvil Sylvania Chrome Top førstevalg. Blir spennende å høre din erfaring. Vil forundre meg hvis ikke du hører det samme...JanR skrev:HolaRubyred skrev:Takk for sist Jan. Fått testet Sylvania 6SN7GTB"Chrome Top" rørene enda? Spennende å høre om du får samme løft som de gir i mitt eget oppsett.
/Ruby
Nei men det er på gang.
Dvs ila dagen i dag, alene med ungene her så drøyer nok til i kveld tenker jeg.
Tenkte jeg skulle prøve ett i M2 også, men først i Svampers. Sylvania hele veien, kan ikke bli feil det eller ?
/jan
Tenkte ikke på at det satt ett 6sn7 i M2'n :Rubyred skrev:Hos meg er uten tvil Sylvania Chrome Top førstevalg. Blir spennende å høre din erfaring. Vil forundre meg hvis ikke du hører det samme...JanR skrev:HolaRubyred skrev:Takk for sist Jan. Fått testet Sylvania 6SN7GTB"Chrome Top" rørene enda? Spennende å høre om du får samme løft som de gir i mitt eget oppsett.
/Ruby
Nei men det er på gang.
Dvs ila dagen i dag, alene med ungene her så drøyer nok til i kveld tenker jeg.
Tenkte jeg skulle prøve ett i M2 også, men først i Svampers. Sylvania hele veien, kan ikke bli feil det eller ?
/jan
Skulle jo sagt i fra Jan, så hadde du fått låne med deg noen flere Chrome Top!!!
Toppers om du skriver litt når du får testet de.
/Ruby
Østbredden takker og bukkerJ.J skrev:Store gratulasjoner ifra Vestbredden ;D
/JR
Mm jepp.rolfozzy skrev:Bursdag i dag?
Nærmer deg 50 nå.
Gratulerer skal du ha ihvertfall.
Takk for det Jan.atonal skrev:Gratulerer med dagen Blir vel litt favorittlåter på anlegget i anledning dagen, kanskje ;D
Takk for det Torevikeby skrev:Grattis med dagen.
Mvh
Tore
Takkerrørlig skrev:Gått hen og foreldet deg ser jeg. Gratulerer med overstått.
Noe nytt på bassamp/filter fronten?