Før jeg sier noe mere dumt, sjekke bilder og .pdf.madman skrev:Det gjør de ikke. Du skal vel ikke koble "høynivå" på inngangen. Først skal signalet dempes med en spenningsdeler og så skal det vel gjennom lavpassfilter.
-m
Nå har ikke jeg ampen her så ett bittelite forbehold om at jeg skriver/ser feil.madman skrev:Det stemmer vel ikke, det er de nederste som går til dempeledd og filter. De øverste må være ut av forsterkerene.
Ut av filter , volumkontroll og inn på forsterker vises ikke tydelig på bilde
-m
Selvsagt er det jeg som surrer :-XBHO skrev:Alt er kobla riktig.
Du surrer Jan........utganger fra amp er øverst, innganger nederst.
inngang> L-pad > filter> volum > inngang amp.
Og har du kobla til motsatt, så skjønner jeg at du ikke får lyd ut. ;D
En knallgod amp, imho. Burde vært påbudt i alle hjem med 100 + db ht's.Rubyred skrev:AN Vindicator var det ja. :
Bra amp. Jævla bra. Og tror den blir enda bedre med bass amp i hus.
Cassandra Wilson er bestilt, pluss et par extra....
/Ruby
JanR skrev:Fått i en amp modul, en liten halvtime så tenker jeg
Har mine (lyse) øyeblikk :Rubyred skrev:JanR skrev:Fått i en amp modul, en liten halvtime så tenker jeg
Pokker, her går det unna. Krysser fingre... :-\
/Ruby
I overkant spennende, iaf for megMilenko skrev:Spennende dette JanR
Lytteinntrykk etter hvert, når du blir ferdig selvsagt
Først er'e Steven Wilson, så er'e Jonathan Wilson, nå er'e jamen meg Cassandra Wilson og - detRubyred skrev:Cassandra Wilson er bestilt, pluss et par extra....
Onsdag og utoverHCS skrev:Hvilken dag passer det herremannen at "plata" dukker opp ? ;D
Hehe du sier noe.Lagga skrev:Først er'e Steven Wilson, så er'e Jonathan Wilson, nå er'e jamen meg Cassandra Wilson og - detRubyred skrev:Cassandra Wilson er bestilt, pluss et par extra....
var da voldsomt til musikalsk familie da!
;D
Høres ut som en planHCS skrev:Oki, hører du ikke noe mer kommer jeg en tur på onsdag kveld.
Tar med noen stubber jeg... Blir artig å høre slik det funker hos deg nåJanR skrev:Høres ut som en planHCS skrev:Oki, hører du ikke noe mer kommer jeg en tur på onsdag kveld.
Du skulle vel ikke ha noen ht kabler liggende å slenge, ikke noe fancy ?
Blir akkurat for korte mine AQ kabler, trenger 2x2.5m.
/jan
Takker.HCS skrev:Tar med noen stubber jeg... Blir artig å høre slik det funker hos deg nåJanR skrev:Høres ut som en planHCS skrev:Oki, hører du ikke noe mer kommer jeg en tur på onsdag kveld.
Du skulle vel ikke ha noen ht kabler liggende å slenge, ikke noe fancy ?
Blir akkurat for korte mine AQ kabler, trenger 2x2.5m.
/jan
Skremmendelassemann skrev:Rent stuekoselig blitt jo
mvh
lassemann
Som sagt skremmende, skvetter hver gang jeg stikker hue på innsiden av døraNikko03 skrev:Ja nå blei det koselig i bunkers
Gleder meg til å lese om hvor mye mer fres det blei i bassen jeg ;D
Det kommer, etterhvertNikko03 skrev:Jepp det er klart det må få litt tid på seg. Nye ting må gå seg ti,l og litt tid tar det jo å formulere
en strofe eller to om hva som har endret seg
Så så, rolig nå.HCS skrev:Skal ta med litt halling-dans så får vi se om det trøkker noe på onsdag...
WHY ?? Fordi det låter anderledes/dårligere ? (etter min mening)..... Eller fordi at det står Klipsch på det ??Roberth skrev:Men synes du skal gå tilbake til det mellomtonehornet du hadde tidligere på Khorn.
Hilsen puristen Roberth.
Takker.Roberth skrev:Ser lekkert ut dette JanR, spent på å høre hva du synes om Vindicatoren.
Hilsen puristen Roberth.
Jepp, kjører høynivå inn på bassampen.Roberth skrev:Har du koblet bassampen via høyttalerledninger i begge endene om jeg har forstått det riktig?
Hilsen puristen Roberth.
Original toppene står pent på gulvet, intil videreRoberth skrev:Men synes du skal gå tilbake til det mellomtonehornet du hadde tidligere på Khorn.
Hilsen puristen Roberth.
;D ;DJ.J skrev:WHY ?? Fordi det låter anderledes/dårligere ? (etter min mening)..... Eller fordi at det står Klipsch på det ??Roberth skrev:Men synes du skal gå tilbake til det mellomtonehornet du hadde tidligere på Khorn.
Hilsen puristen Roberth.
Mvh
Mr morragretten
Nei, fordi høyttalerne låter mer slikt Klipsch tenker at de skal låte. Kan hende det låter bedre med jbl-horn. Min mening uansettJ.J skrev:WHY ?? Fordi det låter anderledes/dårligere ? (etter min mening)..... Eller fordi at det står Klipsch på det ??Roberth skrev:Men synes du skal gå tilbake til det mellomtonehornet du hadde tidligere på Khorn.
Hilsen puristen Roberth.
Mvh
Mr morragretten
Kjører med en JBL driver, både i original hønna og i Altec hønna så helt originalt er det neppe uansettRoberth skrev:Nei, fordi høyttalerne låter mer slikt Klipsch tenker at de skal låte. Kan hende det låter bedre med jbl-horn. Min mening uansettJ.J skrev:WHY ?? Fordi det låter anderledes/dårligere ? (etter min mening)..... Eller fordi at det står Klipsch på det ??Roberth skrev:Men synes du skal gå tilbake til det mellomtonehornet du hadde tidligere på Khorn.
Hilsen puristen Roberth.
Mvh
Mr morragretten
Ok. Litt av en miks Hvordan låter dette hornet kontra det du har i utgangspunktet?JanR skrev:Kjører med en JBL driver, både i original hønna og i Altec hønna så helt originalt er det neppe uansettRoberth skrev:Nei, fordi høyttalerne låter mer slikt Klipsch tenker at de skal låte. Kan hende det låter bedre med jbl-horn. Min mening uansettJ.J skrev:WHY ?? Fordi det låter anderledes/dårligere ? (etter min mening)..... Eller fordi at det står Klipsch på det ??Roberth skrev:Men synes du skal gå tilbake til det mellomtonehornet du hadde tidligere på Khorn.
Hilsen puristen Roberth.
Mvh
Mr morragretten
/jan
Original horn med original driver (ElectroVoice i mitt tilfelle) låter helt greit, med Atlas driver (som også er klipsch originalt) låter det noe bedre i mine ører.Roberth skrev:Ok. Litt av en miks Hvordan låter dette hornet kontra det du har i utgangspunktet?JanR skrev:Kjører med en JBL driver, både i original hønna og i Altec hønna så helt originalt er det neppe uansettRoberth skrev:Nei, fordi høyttalerne låter mer slikt Klipsch tenker at de skal låte. Kan hende det låter bedre med jbl-horn. Min mening uansettJ.J skrev:WHY ?? Fordi det låter anderledes/dårligere ? (etter min mening)..... Eller fordi at det står Klipsch på det ??Roberth skrev:Men synes du skal gå tilbake til det mellomtonehornet du hadde tidligere på Khorn.
Hilsen puristen Roberth.
Mvh
Mr morragretten
/jan