|
Nå begynner jeg også og lure,han var jo her og hentet den. Kansje den er solgt og han spiller nå på denne.rolfozzy skrev:Den myteomspunne platespellern til Jan. Som ingen har sett.
Eksisterer den, er det en fantasi, eller er den så gammel og skrøpelig at en fotoseanse vil få den til og gå i oppløsning. Jeg bare undres.
Ikke noe problem, han har galvanisert de.HoJ skrev:Flott spiller Jan, pass på så du ikke riper opp platene dine da..
Jeg skal komme en tur når smittefaren er over i familien din, og dere ikke lenger er i karantene. Da skal jeg ta med kamera med batterier.JanR skrev:Egentllig artig når jeg tenker meg om.Ikke en kjeft som har vært innom og sett spilleren,eller om jeg har spiller
Nuvel,det får ligge enn så lenge.
Kommer nok en bildetråd eller to etterhvert.
Mye på gang her,man rekker jo ikke med alt,nesten ;D
ps: fine bilder Rolf og Roar 8)
/jan
Vi er ferdig med karantene tiden,heldigvis.rolfozzy skrev:Jeg skal komme en tur når smittefaren er over i familien din, og dere ikke lenger er i karantene. Da skal jeg ta med kamera med batterier.
Jan's delefilter skal bli så strøkent at det kommer til å gå gjeteord om det helt hjem til hagen der PWK hviler.ROCKETOR skrev:Hei Jan
Skal du virkelig til med det monster-delefilteret nå?
De høytalerne du har spiller jo bra, meget bra. Det har jeg jo hørt hos deg før
Jukes har jo de samme, og de spiller ikke dårlig de heller
Nå er det sommer, og da passer det bra å spille så høyt inne i stua slik at man hører det på terassen ;D
God sommer 8)
tor
Gleder meg til og høre disse når Janis har spilt dette inn. Høre resultatet først,så lover dette godt skal en ikke se bort i fra at denne oppgraderingen kommer hit også.Erland skrev:Jan's delefilter skal bli så strøkent at det kommer til å gå gjeteord om det helt hjem til hagen der PWK hviler.ROCKETOR skrev:Hei Jan
Skal du virkelig til med det monster-delefilteret nå?
De høytalerne du har spiller jo bra, meget bra. Det har jeg jo hørt hos deg før
Jukes har jo de samme, og de spiller ikke dårlig de heller
Nå er det sommer, og da passer det bra å spille så høyt inne i stua slik at man hører det på terassen ;D
God sommer 8)
tor
Og borte i Østfold.......der kommer det til å bli slik misunnelse at vi på andre siden av fjorden må dra opp båtene våre i påvente av høyvann etter all grininga deres ;D
Hehehe holdt på å ramle av stolen, vrir meg i krampelatter ;D ;DErland skrev:Og borte i Østfold.......der kommer det til å bli slik misunnelse at vi på andre siden av fjorden må dra opp båtene våre i påvente av høyvann etter all grininga deres ;D
Selvsagt skal du ha nye delefilter etterhvert.Merk deg mine ordjukes skrev:Gleder meg til og høre disse når Janis har spilt dette inn. Høre resultatet først,så lover dette godt skal en ikke se bort i fra at denne oppgraderingen kommer hit også.
Han jeg kjøpt mine forte av anbefalte og bruke egen forsterker på bassen.
Mvh Roar
Det er mer eller mindre hele samlinga mi :-[ROCKETOR skrev:Kan skimte at det ligger :en stabel med vinyl i venstre kant av bilde 1....
På folkemunne kalles jeg bare speedy gonzales ;D ;DContinuo skrev:Flott Jan!
Bilder kom til slutt. ;D
Disse Luxman spillerene oser det klasse av, elegant i sin stil er de, kan faktisk kjenne et stikk av misunnelse, en slik kunne jeg tenkt meg.
Da du først tok steget for å starte med vinyl igjen valgte du virkelig en flott spiller.![]()
Fader,du så den altså ;Dimpulse skrev:Jeg kan skimte en ting til! En flaske Bowmore! Du har god smak i drikkevarer også, du!![]()
Artig spiller absolutt.Eieglede er vel ett stikkord selv om det er en "gammel" vinylsnurre.Helt original stand.kjoenik skrev:Flott platespiller ja. Spesielt armen er virkelig lekker!
Hva i helv**** er du sier mann !?!? 8)rolfozzy skrev:Men whiskyen er kanskje til å vaske plater med ?
Jeg vasker mine plater i vodka, da må vel noe gammel whisky kunne brukes også.JanR skrev:Hva i helv**** er du sier mann !?!? 8)rolfozzy skrev:Men whiskyen er kanskje til å vaske plater med ?
Singel malt er kun til innvortes bruk,siste justeringen det vettu ;D
Du får svinge bortom en dag,når du er i form igjen.
/jan
Er det Smirnoff du bruker?rolfozzy skrev:Jeg vasker mine plater i vodka, da må vel noe gammel whisky kunne brukes også.JanR skrev:Hva i helv**** er du sier mann !?!? 8)rolfozzy skrev:Men whiskyen er kanskje til å vaske plater med ?
Singel malt er kun til innvortes bruk,siste justeringen det vettu ;D
Du får svinge bortom en dag,når du er i form igjen.
/jan
Ja jeg skal få slengt meg bortover en dag så jeg kan få tatt dette i nærmere øresyn.
"low end" spiller du liksom?????du er ikke litt vel hard på flaska nå JanR ;D ;D ;DJanR skrev:Tor:
Selvsagt er det horn,man leker da ikke butikk! 8)
FA/HoJ:
Takker
Artig med vinyl igjen selv om det er en "low end" spiller.
Låter utrolig bra syns nå jeg sammen med 2A3 og Revolver riia'n
Begynne å samle plater igjen...uff.
/jan