Alternativ Crolfozzy skrev:Det fins støyfrie eksemplarer som det også kan byttes rør i.
Jeg har en.
Tror ikke det skal være noen problem, er nok en blåmandags riaa den som står hjemme. Spiller bra og det er det viktigste.
/jan
Alternativ Crolfozzy skrev:Det fins støyfrie eksemplarer som det også kan byttes rør i.
Jeg har en.
Støy er ett ikke problem hos meg. Hadde det vært noe så tror jeg at jeg hadde hørt detSlorbak skrev:
Jeg opplever ikke støyen som noe problem Jan. Bruker alukapper på rørene.
Gratulere med Audion riaa du også.
Mvh Roar
JanR skrev:Støy er ett ikke problem hos meg. Hadde det vært noe så tror jeg at jeg hadde hørt detSlorbak skrev:
Mvh Roar
Takk takk Gleder meg til å få den i hus.
/jan
Skal få lånt meg en "Halden riaa" etterhvertSlorbak skrev:JanR skrev:Støy er ett ikke problem hos meg. Hadde det vært noe så tror jeg at jeg hadde hørt detSlorbak skrev:
Mvh Roar
Takk takk Gleder meg til å få den i hus.
/jan
Har koblet opp Halden riaaen til Benzen og satt inn 5751 rør og dette ble en veldig god match. Jævla god ble det.
Gled deg til Audion kommer,pokker meg en god riaa. Skal prøve de røra som Rolf anbefaler til Audion.
Mvh Roar
Slorbak skrev:
Lever bare en gang i dette livet.
;D ;DGago skrev:Slorbak skrev:
Lever bare en gang i dette livet.
sant det.
og til neste liv blir all gammel gjeld strøket, og man begynner med blanke ark igjen. ;D
Koser meg glugg ihjelSlorbak skrev:
Køster på deg fælt om dagen nå Jan. Koslig det. Lever bare en gang i dette livet.
Hører på disse nye røra,og håper det går seg til. Har hørt på s 500 en stund og blitt vant til denne. Ble litt anderledes denne Lux etter rørbytte. Pokker meg mere koslig bass i s 500 enn luxen. ;D Er pokker meg ikke sikker på at jeg liker denne stramme bassen. ;D
Mvh Roar
Baby? Olm GrizzlybjørnJanR skrev:Ahhh babyen min
/jan
Både og65finger skrev:Baby? Olm GrizzlybjørnJanR skrev:Ahhh babyen min
/jan
Avisholder?Jazzy skrev:Vi starter dagen med et bilde!!!
Gjett av hva. ;D ;D ;D :
/Trond
Kanskje ikke.JanR skrev:Selv om jeg legger godviljen til klarer jeg ikke helt å få det der til å ligne på en avisholder.
Sikkert bare for tidlig
Kaffe til folket!
/jan
Når den dype knurringen starter er det bare å trekke innerst foran spisstue bordetJanR skrev:Både og65finger skrev:Baby? Olm GrizzlybjørnJanR skrev:Ahhh babyen min
/jan
De er jo snille som teddybjørner mesteparten av tiden da.
/jan
Nå skal vi ikke være fæle med min kjære svigermor.Ludo skrev:Jasså, det var der du satt figuren av svigermor... ;D
Min favoritt plass, føler meg trygg der ;D65finger skrev:Når den dype knurringen starter er det bare å trekke innerst foran spisstue bordetJanR skrev:Både og65finger skrev:Baby? Olm GrizzlybjørnJanR skrev:Ahhh babyen min
/jan
De er jo snille som teddybjørner mesteparten av tiden da.
/jan
Artigsak den Regaen. De spiller bra til ikke være bra.JanR skrev:Kan jo legge til at Rega spilleren ikke spiller dårlig, høy morrofaktor.
Syns den ser litt kul ut også. Det her eksemplaret har det vært 1 eier på siden 2000, det merkes.
Bortimot strøken, store fj.kontrollen, ja i det hele tatt.
/jan
Vel taltrolfozzy skrev:Artigsak den Regaen. De spiller bra til ikke være bra.JanR skrev:Kan jo legge til at Rega spilleren ikke spiller dårlig, høy morrofaktor.
Syns den ser litt kul ut også. Det her eksemplaret har det vært 1 eier på siden 2000, det merkes.
/jan
Låter bra og ser kul ut 8)JanR skrev:Vel taltrolfozzy skrev:Artigsak den Regaen. De spiller bra til ikke være bra.JanR skrev:Kan jo legge til at Rega spilleren ikke spiller dårlig, høy morrofaktor.
/jan
Tror kanskje utseende (for mange) er grunn til at ikke så mange liker/vil ha de ?
Sjøl syns jeg den er riktig så tøff.
/jan
Vi liker å tro det 8)65finger skrev:Låter bra og ser kul ut 8)JanR skrev:Vel taltrolfozzy skrev:Artigsak den Regaen. De spiller bra til ikke være bra.JanR skrev:Kan jo legge til at Rega spilleren ikke spiller dårlig, høy morrofaktor.
/jan
Tror kanskje utseende (for mange) er grunn til at ikke så mange liker/vil ha de ?
Sjøl syns jeg den er riktig så tøff.
/jan
Da blir det vel snart enda en boks på deg Jan!JanR skrev:Bare vent til den får en AN dac i andre "enden"
/jan
Hehe ikke med det første.JanOlav skrev:Da blir det vel snart enda en boks på deg Jan!JanR skrev:Bare vent til den får en AN dac i andre "enden"
/jan
Takker.Hugh skrev:Utrolig mye flott utstyr nå JanR. Tenk når du får koblet dette opp i det nye huset!
Den mannen er utrolig med kameraHugh skrev:Nydelige bilder av Jazzy.