HeheheRoDa skrev:Er dette hos familien kink? :
R
Eller familien "kællengjørnestensomhanvilistua" olsen
/jan
HeheheRoDa skrev:Er dette hos familien kink? :
R
Må nesten ha det på den her siden ogsåJazzy skrev:Det var da svært til vennlige ord!
Psykobilde av Klipsh. Må vel nesten kalle det TOWER OF POWER!!! ;D
I alle fall Hr "Detkanhanvelforfankengjørenårhelefamilienharkinkinakkenetteråhasettpådentvnsomhengeroppundertaket"JanR skrev:HeheheRoDa skrev:Er dette hos familien kink? :
R
Eller familien "kællengjørnestensomhanvilistua"
/jan
;D ;DRoDa skrev:I alle fall Hr "Detkanhanvelforfankengjørenårhelefamilienharkinkinakkenetteråhasettpådentvnsomhengeroppundertaket"JanR skrev:HeheheRoDa skrev:Er dette hos familien kink? :
R
Eller familien "kællengjørnestensomhanvilistua"
/jan
;D ;D ;D
R
Nå har du nådd ett nytt bunn nivå unge mannBrasse skrev:Blomsterkasser? 8)
Da er det bare å forklare fruen/ledelsen hva nissen kommer med til julBrasse skrev:Gjør alt for å få fart på tråden din - og ja, er litt misunnelig ;D
De originale AN rørene vet jeg ingenting om annet enn at de fungerer greit i AN ampen (iflg informerte kilder ) Jo og at de er Shuguang produserte (eller hva pokker fabrikken heter)65finger skrev:Hvordan går det med AN-Tjukkasen? Velinformerte kilder fortalte meg at de "orginale" AN rørene er skrale saker (300B)
Helt klart65finger skrev:Jeg likte lyden av Svampen bedre. Mye mere trøkk og morro
Helt klartshaunv skrev:Vil det si min type musikk Jan?
Tror garantert at du hadde likt den her...ikke bare likt tror jaggu meg du hadde blitt "bitt" av denshaunv skrev:Mao er den god på musikken jeg spiller med AN-E?^^
Ja takk, da tar vi et lytterom til hver musikksjanger :
God plan unge mann, god planshaunv skrev:Oppsett 1: Scala, OTO, Voyd, DAC 1,1x
Oppsett 2: AN-E, Meishu, dac 3,1x/CDTtwo II
? 8)
Det blir bra!!shaunv skrev:Oppsett 1: Scala, OTO, Voyd, DAC 1,1x
Oppsett 2: AN-E, Meishu, dac 3,1x/CDTtwo II
? 8)
Er det bilde av døra på en hotell-minibar sett nedenfra? Tv'en henger i bakgrunnen og greier, så det må være det. Får en sånn deja vu feel her......JanR skrev:Må nesten ha det på den her siden ogsåJazzy skrev:Det var da svært til vennlige ord!
/jan
;D ;DErosLoveking skrev:Er det bilde av døra på en hotell-minibar sett nedenfra? Tv'en henger i bakgrunnen og greier, så det må være det. Får en sånn deja vu feel her......JanR skrev:Må nesten ha det på den her siden ogsåJazzy skrev:Det var da svært til vennlige ord!
/jan
Lagt på "innkjøpslisten" 8)ErosLoveking skrev:Jan, du vet at alle store gutter med eget rom og respekt for seg selv, har eget minibarkjøleskap.
say no more............. 8)
Grillribbefingre og plateskift ogsåErosLoveking skrev:grillos og vinyl er en dårlig kombo...............
er et utsalg i nærheten av Holmen (asker) som selger/solgte brukte minibarer. Angrer på at jeg ikke snappet med meg en 4-5 stykker. fint å ha plassert her og derErosLoveking skrev:Whirlpool lager disse, og burde være å få tak i.
Ellers går alkogrensa sånn ca. ved en kasse øl, 3 flasker vin, en flaske sprit.
Skal sjekkes ut, takkerErosLoveking skrev:Whirlpool lager disse, og burde være å få tak i.
Pitstop i hvert et rom. Det hadde vært no..........65finger skrev:er et utsalg i nærheten av Holmen (asker) som selger/solgte brukte minibarer. Angrer på at jeg ikke snappet med meg en 4-5 stykker. fint å ha plassert her og der
Hehehe kunne ha funket bra det i "ny" husetErosLoveking skrev:Pitstop i hvert et rom. Det hadde vært no..........65finger skrev:er et utsalg i nærheten av Holmen (asker) som selger/solgte brukte minibarer. Angrer på at jeg ikke snappet med meg en 4-5 stykker. fint å ha plassert her og der
Jeg vil være med!!! betydningen av 65fingre åpenbarer seg etter en kasse øl og fomling med cdspillere blir en risikosportJanR skrev:Skal sjekkes ut, takkerErosLoveking skrev:Whirlpool lager disse, og burde være å få tak i.
Tror ikke engang cd'n er tingen etter ei kasse øl 8) Vel må prøves.
/jan
;D ;D65finger skrev:Jeg vil være med!!! betydningen av 65fingre åpenbarer seg etter en kasse øl og fomling med cdspillere blir en risikosport
Ett par hadde vært ok, såframt de ikke koster skjorta.65finger skrev:Kjører en tur til asker i morgen og sjekker om det er noen brukte minibarer til salgs fremdeles. Hvor mange skal du ha Jan?