Takker Borgenvik!!!
Kjekt at du syest det!!
Tenkte å fortelle litt om det som skjer her i heimen no.
I går var eg i Førde og leverte Perseus til ny eigar.
Ein sorgens dag i heimen,tok meg ein god pils då eg kom heim for å døyve dei verste smertane.
Ein grepa kar frå Vadheim kjøpte denne,og eg har sagt klart frå at om Perseus ikkje likar seg med han,tek eg den gjerne att.
Håpar dette går bra og at Perseus gjev han like mykje vellåte, som eg har fått.
I morgon reiser mitt RIAA trinn til ein kar frå Breim so no blir eg utan vinyl til nytt RIAA trinn og pre kjem i hus.
Har no kobla CD spelaren rett på effektane og lyt greie meg med det ei stund framover. Ikkje lenge håpar eg.
Har fått i hus kablar eg vil teste ut og det blei gjort i går kveld.Måtte finne på noko lurt når eg ikkje hadde vinyl lenger.
Eg har før brukt Heimdal sign kablar og Red Dawn HT kablar på mitt anlegg.
Har eigentlig ikkje vore so veldig opptatt av dette med kablar. Heller ikkje hatt tru på at dette gjer noko stor forskjell i lyd.
Det eg har fått i hus no er Straumkablar frå Audioquest NRG5 ,Heimdal HT kablar og Frey sign kablar ,ikkje Tyr som det står lenger oppe i tråden.
Før har eg brukt kablar som blir levert med komponentane og ikkje tenkt meir over dette.
Fyrst spelte eg lenge ein CD av Lee Ritenour som heiter World Of Brazil.
Skifta frå Red Dawn til Heimdal HT kablar og eg er slett ikkje kar om å høyre nokon forskjell i det heile.
Skulle eg ha kjøpt nye kablar, hadde eg ut i frå det eg høyrer på mitt anlegg, aldri betalt desse tusenlappane ekstra for Heimdal.
Eg går attende til Red Dawn HT kablar og skiftar alle tre straumkablane.
Det høyrdest ut som om eg hadde skrudd opp volumet fleire hakk. Lydbiletet er blitt større, meir bass og meir kontroll i bassen,klarare og meir oppløyst diskant.
Eg må innrømme for meg sjølv at det å skifte straumkablar verkeleg hadde mykje for seg. Eg skjønar ikkje kvifor det blir slek men godtek resultatet, gjerne.
Då er det på tide å prøve Heimdal HT kablar att, med nye straumkablar.
Endringane er større no mellom Heimdal og Red Dawn med nye straumkablar enn dei var i stad med dei gamle straumkablane.
Men det er fortsatt ikkje mykje,eg synest at lydbildet blir meir detaljert og ein del instrument blir meir framheva.
Det er veldig mykje latinamerikanske rytmer i World Of Brazil med mykje percusjon,kantslag,vispar osb.
Desse blir litt tydeligare og klarare og vokalen let litt varmare,nærare.
På mitt anlegg er det veldig små endringar det eg kan høyre,men dei er der til det betre og det er kjekt å sittje slik
å høyre at anlegget mitt har fått ein del betre lyd.
Det var eit kupp og skifte straumkablar,og at det skulle bety so mykje hadde eg alldri trudd. Når det gjeld sign kablar var endringane veldig små og hadde eg ikkje skifta straumkablar hadde eg ikkje høyrt nokon forskjell.I alle fall so lite at eg alldri hadde brydd meg med dei ekstra lappane dette kosta.
Til slutt blir Frey satt inn mellom CD spelaren og Effektrinna.
Eg har ikkje tid til å seie so mykje om dette,eg kan ta det att seinare,men:
Er det nokon som har eit par Frey HT kablar liggande og slenge,BiWire og 2 meter lange????????
Ring eller skriv ein PM til meg,snarast!!!