JonArnes anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Hei tkr!!
    He..he..
    Når eg er heime og madammen er i sjøen vert det gjort ei lita ommøblering her,desse to sittegruppene byter plass.
    Sjefsstolen kjem der eg vil ha den!!
    Når resten av racket kjem på plass skal det og inn nye møblar som gjer dette litt lettare.TV skal ut av stua er eg blitt lovd,trur det ikkje før eg får sjå det men,..... vi får sjå.

mvh jap

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Litt stille her no ei stund.
    Har venta og venta på racket og.....

På sjølvaste julafta!!!!!!

Nissen er snill i år...eller kanskje det er eg som...

Jaja anyway,her er det berre å settje saman...

Vedlegg

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Hei!!
    Har no baska og ommøblert litt og resultatet blei slik:

No skulle vel eg være fornøgd og kose meg med anlegget slik som det er.
    Dama er nøgd med korleis ting ser ut og eg er nøgd med lyden.

Var egentlig tenkt å gje meg no,fornøgd som eg er!!!

Men i vår/sommar dukka denne opp;

Dette var eit impulskjøp!!!
    Var egentlig ikkje i mine tankar og fortsettje no,skjønar ikkje ka som gjekk av meg.
    Var egentlig på jakt etter effekforst til kjøkkenet for å bruke saman med Squeeboxen og nokre inwall frå Bower.
    Prøvde faktisk å bli kvitt den i høst og ein kompis var her og henta den for kjøp.
    Grunna finanskrisa fekk eg den att, og det er vel meininga då, at eg skal fortsettje!!
    Effekt trinn til kjøkenet blei kjøpt inn og det ser slik ut.

Acoustic Reality One.

Held på å bygge om kjøkkenet,heile huset faktisk. Er ikkje ferdig på kjøkenet enno so desse
    ICE power blokkene står i racket so lenge, saman med Perseus.

Då blir det slik:

[attach=#

Vedlegg

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Hei!!
    I og med at Perseus har havna i racket og blir ståande, er eg og har vore på utkikk etter
    effektar til å matche denne og SF.
    Helst røyr. Dei må være so kraftige at eg slepp å tenke på effekt når eg skiftar ut høgtalarane
    med større SF neste år.
    I sommar var eg nære på å ende opp med eit par monoblokker V12 Cary som stod i Bergen.
    Grunna sjukdom fekk eg ikkje høyrt dei slik som avtalt og det var verkeleg synd.
    Selgaren har heldigvis blitt kvitt dei og eg håpar dei har fått det bra.

Ellers har eg vore i Stavanger å høyrt på Ayon sine Thypon på SF og det gav meirsmak.

Har og vore i kontakt med ein kar frå sverige som skal selge Rogue Apollon,det er og aktuelt.

Ellers ser eg her på HFS at Graaf skal være ein god match til SF.

No i desse tider med husbygging ser det ikkje ut til at eg greier det økonomisk før i mars/april.

Men då skal det handlast.!!!

So, om nokon sit på effektar dei skal eller lurer på å selge til våren, tek eg gjerne mot forslag!!!

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Flotte bilder av et fett anlegg :) givende tråd å følge

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.503
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Her har du en spennende kombinasjon av meget bra utstyr som du trolig har fått til å spille godt i lag.

Kildene dine ypper seg for både øyne og øre - meget smakfullt Jon Arne!
    Dersom du startet med el-kjøp riggen i starten av tråden din, ser det ut til at du er i ferd med å lande
    med Telemarknedslag til tjue blank.

Mvh
    Jan P.

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Hei Grumpy og 65finger!!
    Tusen takk for det.
    Har ikkje so mange å diskutere denne hobbyen med her i Nordfjord, so det er kjekt å få slik tilbakemelding.
    Eg må sei eg er litt missunnlig på dei/dere som er med i aktive laug og kan gå på treff og diskutere hobbyen med likesinna.
    Det må være kjekt!!

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.503
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Jeg kjørte gjennom Nordfjord i sommer - et uuuutrolig vakkert sted, men selv om du tar et realt initiativ vil du neppe skrape sammen dusinet fullt til laug vil jeg tro ...hehe.

Så da får du nok ta til takke med all den ekspertisen som finnes her på Sentralen (ikke meg, men alle de andre).

Du kunne jo derimot prøve å innynde deg som gjest i ett av vestlandslaugene. Det setter de sikkert pris på. Kanskje noen leser dette og inviterer deg til sommertreff - who knows?
    - Hvem inviterer Jon Arne? ::)

StereoJoe

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.11.2004
    Antall liker
    2
    Enig med Grumpy: Nordfjord er rett og slett nydelig, særlig sommerstid. Har vært på Stårheim et par ganger - bra folk og bra sted!
    Hvem vet; kanskje skjuler det seg noen skap-audiofile i bygdene rundt deg? Du får prøve en etterlysning i lokalavisa eller lignende :)

Ellers: Flott anlegg du har satt sammen!

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Grumpy og StereoJoe!!!
    Ja, det er fint i Nordfjord,og neste gong de er i området må de gjerne sei i frå.
    Eg serverer god kaffi og veldig god cognac.God plass har eg og!!!

Som før sagt i denne tråden er eg ikkje spesielt opptatt av kablar.
    Men eg kjøpte meg Nordost Red Dawn høgtalarkablar då eg kjøpte Cayin og det var litt av eit løft på mitt anlegg der eg før hadde brukt det tjukkaste eg fann frå elkjøp.
    Samtidig kjøpte eg Heimdal signalkablar og eg for min del høyrde stor forskjel på desse og lakrissnøre.

No har eg bestillt Heimdal høgtalarkablar og Tyr sign kablar og er veldig spent på desse.
    Kjem eg til å høyre noko endring eller???
    Sjølv er eg veldig spent men har ikkje so veldig stor tru!!!
    Gledar meg i alle fall til å få dei i hus,kjem nok i morgon eller laurdag!!!

Samtidig skiftar eg ut alle straumkablar. Der brukar eg kun det som er levert med komponentane.
    No vert allt skifta ut til Audioquest NRG5.

Er veldig spent på om dette har noko for seg på mitt anlegg!!

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.503
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Jeg synes du skal ha litt "tro" på kablene som er på vei. De låter neppe dårligere enn de du har, men helt sikkert noe bedre. Den forbedringen skal du glede deg over - det gir deg en bedre eierfølelse og en "good feeling" når du setter deg ned og lytter. Kose seg med følelser er viktig også når det gjelder denne hobbyen ;D.

Hadde vært meg en glede å stikke innom hvis jeg tar en repeat på turen fra i sommer.
    -Setter stor pris på gjestfrie Nordfjordinger..... Da finner jeg ihvertfall ut om de er så godtfolk som StereoJoe skryter av ;D

Mvh
    Jan P.

SveinS

Medlem
    Ble medlem
    23.10.2008
    Antall liker
    0
    Hei Jon Arne

Fant tråden din her i dag :) artig lesing dette du. Ja anlegget til Jon Arne er noe enhver HiFi freak kan bli misunnelig på, nå er jeg fremdeles bare en amatør freak da men, jeg har vert så heldig at jeg har vert på besøk og hørt på herligheten (Lucky Me) og da Jon Arne har mye samme musikk smak som meg, var det kjempe. Og siden jeg bor på samme sted så blir det vel forhåpentlig flere pils og musikk kvelder :)

PS Jon du har ikke fortalt meg at du har hørt SRV live!!! Fy deg !!!

SveinS

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Hei SveinS!!!!
    Det var på tide...!!!
    Trega litt på at eg ikkje fekk høyre DAC en din før eg reiste på jobb.
    Skal etter planen heim 0902 (mulig det blir ei uke overtid,veit ikkje enno, håpar ikkje det).
    Då må vi få te ein kveld med god musikk og god søje.
    Historien med SRV i Virginia, har du heilt sikkert høyrt før men eg tek den gjerne opp att.

Treng deg forresten ein tur ut på bakken når eg kjem heim for å teste kablar!!

Ser deg!!

O.J.B

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Antall liker
    2
    Dette var griselekkert! Flott stue og et smakfullt oppsett!

Cayin og Sonus Faber MÅ jo være en nydelig match? Gratulerer så mye!

MVH
    Ole

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Takker Borgenvik!!!
    Kjekt at du syest det!!

Tenkte å fortelle litt om det som skjer her i heimen no.

I går var eg i Førde og leverte Perseus til ny eigar.

Ein sorgens dag i heimen,tok meg ein god pils då eg kom heim for å døyve dei verste smertane.
    Ein grepa kar frå Vadheim kjøpte denne,og eg har sagt klart frå at om Perseus ikkje likar seg med han,tek eg den gjerne att.
    Håpar dette går bra og at Perseus gjev han like mykje vellåte, som eg har fått.
    I morgon reiser mitt RIAA trinn til ein kar frå Breim so no blir eg utan vinyl til nytt RIAA trinn og pre kjem i hus.

Har no kobla CD spelaren rett på effektane og lyt greie meg med det ei stund framover. Ikkje lenge håpar eg.

Har fått i hus kablar eg vil teste ut og det blei gjort i går kveld.Måtte finne på noko lurt når eg ikkje hadde vinyl lenger.

Eg har før brukt Heimdal sign kablar og Red Dawn HT kablar på mitt anlegg.
    Har eigentlig ikkje vore so veldig opptatt av dette med kablar. Heller ikkje hatt tru på at dette gjer noko stor forskjell i lyd.

Det eg har fått i hus no er Straumkablar frå Audioquest NRG5 ,Heimdal HT kablar og Frey sign kablar ,ikkje Tyr som det står lenger oppe i tråden.
    Før har eg brukt kablar som blir levert med komponentane og ikkje tenkt meir over dette.

Fyrst spelte eg lenge ein CD av Lee Ritenour som heiter World Of Brazil.
    Skifta frå Red Dawn til Heimdal HT kablar og eg er slett ikkje kar om å høyre nokon forskjell i det heile.
    Skulle eg ha kjøpt nye kablar, hadde eg ut i frå det eg høyrer på mitt anlegg, aldri betalt desse tusenlappane ekstra for Heimdal.

Eg går attende til Red Dawn HT kablar og skiftar alle tre straumkablane.
    Det høyrdest ut som om eg hadde skrudd opp volumet fleire hakk. Lydbiletet er blitt større, meir bass og meir kontroll i bassen,klarare og meir oppløyst diskant.
    Eg må innrømme for meg sjølv at det å skifte straumkablar verkeleg hadde mykje for seg. Eg skjønar ikkje kvifor det blir slek men godtek resultatet, gjerne.

Då er det på tide å prøve Heimdal HT kablar att, med nye straumkablar.
    Endringane er større no mellom Heimdal og Red Dawn med nye straumkablar enn dei var i stad med dei gamle straumkablane.
    Men det er fortsatt ikkje mykje,eg synest at lydbildet blir meir detaljert og ein del instrument blir meir framheva.
    Det er veldig mykje latinamerikanske rytmer i World Of Brazil med mykje percusjon,kantslag,vispar osb.
    Desse blir litt tydeligare og klarare og vokalen let litt varmare,nærare.
    På mitt anlegg er det veldig små endringar det eg kan høyre,men dei er der til det betre og det er kjekt å sittje slik
    å høyre at anlegget mitt har fått ein del betre lyd.

Det var eit kupp og skifte straumkablar,og at det skulle bety so mykje hadde eg alldri trudd. Når det gjeld sign kablar var endringane veldig små og hadde eg ikkje skifta straumkablar hadde eg ikkje høyrt nokon forskjell.I alle fall so lite at eg alldri hadde brydd meg med dei ekstra lappane dette kosta.

Til slutt blir Frey satt inn mellom CD spelaren og Effektrinna.
    Eg har ikkje tid til å seie so mykje om dette,eg kan ta det att seinare,men:

Er det nokon som har eit par Frey HT kablar liggande og slenge,BiWire og 2 meter lange????????
    Ring eller skriv ein PM til meg,snarast!!!

Vedlegg

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Hei!!
    Eg held nesten på å havne på side 3!!!!,der likar eg meg dårleg...!!!
    Skal fortelle litt om det som skjer i heimen.....

Eg starta for nokre dagar sidan ein tråd under vinyl som eg kalla "Arm til Koetsu Onyx Platinium og Lyra Titan-i."
    Det viste seg at Lyra som skulle kjøpast brukt allerede hadde funne ein kjøpar og eg stod att kun med Onyx.
    Fekk då litt gryn til overs og tinga denne:

Dette er Koetsu Coralstone Platinium.

Eg har kjempa litt med å bli kvitt Perseus,kjøpar fekk brått brum og slikt vil ein jo ikkje selge.
    Men,men det ordna seg til slutt, og eg måtte ha ny pre.
    Valget fallt på denne:

Dette er Lamm sin ref pre og eg gledar meg verkeleg til å få denne i hus.
    Fekk eit slikt tilbod på denne at om det skulle bli heilt feil so skal eg nok få solgt den att.

Vedlegg

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Hei at!!
    Vidare har eg bestemt meg for å fornye meg på vinylsida.
    Min kjære Nottingham Mentor som eigentleg var eit impulskjøp gjorde det klart for meg at vinyl var tingen,utan tvil.
    For tida er det so lett å få tak i plater og lyden er so fortreffelig at dette er ikkje noko eg stussar på i det heile.
    Mentor og Koetsu Rosewood har for meg vore noko eg kunne gå attende til når eg blei forbanna over dårleg CD lyd.
    Eg har til og med kjøpt versjonar både i CD og LP berre for å kose meg med vinylen sin overlegenhet og det har alldri teke feil. Mentor er Mentor og ein fantastisk spelar.
    Det blei difor naturleg for meg å fortsettje med same merket og ei oppgradering,trur eg.
    Denne er tinga;

Denne skal hentast rundt 15 Mai og eg gledar meg utruleg. Er ikkje sikker på om oppgraderinga er vert pengane
    men det skal bli utruleg kjekt å høyre Coralstone og denne saman.
    Eg har tinga Anna Log med 12" arm frå NAS.
    Skal ein tur til Danmark i Mai/Juni for å sjekke to andre armar og Riaa.
    Meir om dette seinare....

Vedlegg

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Effektane mine går snart ut på kjøkenet for å inta sine plassar der.
    Då er eg utan effektar og det må det gjerast noko med.Eg har ikkje so mykje att av budsjettet for i år,men dette er
    nokre av dei heitaste alternativa.
    Desse skal det høyrast på når eg kjem til Danmark:

Skal bli moro og få ut ICE tekn og få røyr på forsterkar sida i stua att....

Vedlegg

hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.260
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Dette systemet begynner å bli rimelig kult!! Når nye røramper er i hus, kan du fortelle litt om hvordan du opplever overgangen fra ice til rør? Evt fra ditt forrige rørsystem til ice? En kamerat har de ice-blokkene du har (Hvis det er 1001 du har) og jeg synes de låter i grunn veldig bra!

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Hei hifiguru!!
    Det skal bli kult etter kvart,håpar eg.
    Det er 1001 eg har og når eg får nye blokker i hus skal du få ein oppsumering her i frå.
    Det kan ta litt tid, i og med at eg ikkje skal handle blokker før i midten av Mai, men det kjem.

Eg kjem imidlertid til å settje Cayin inn i oppsettet att til helga og kan då fortelle litt om
    Cayin kontra 1001.

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.986
    Torget vurderinger
    4
    Dette var heftige oppgraderinger ja! Anna Log, Koetsu Coralstone Platinum, Lamm reference pre, og så er det jo ikke noen smågutter noen av de blokkene du vurderer :eek:

Er nok på tide å oppgradere fra MF-riia'en ja ;)

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Hei kjoenik!!
    Ja det blir spanande tider framover....
    MF riaa en er ute av huset ,har ein anna på lur..

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Må finne på noko for å korte inn ventetida.....
    Skal tru om han får tinging på Anna her....

Ser ut som ha stussar litt...

Vel.. det er berre å begynne...

Eit stykke på veg....

Ikkje til å ta feil av....

Klar...fort gjort...
    Klar til å sendast....
    Skal tru om denne skal til meg???
    Klar eg :p :p for lenge sia...

Vedlegg

Johs

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.10.2003
    Antall liker
    12
    Torget vurderinger
    3
    Hei Jon Arne!
    Flott tråd. Vart tipsa om den av SveinS.
    Er eigentleg litt misunleg på alt det flotte utstyret du har hatt innom og som er på veg inn. På den andre sida har du lagt masse innsats og gryn i interessa di så la gå. Tør eg håpe på ein prøvelytt, ein gong?
    Får foresten igjen ein nyreparert AT-ART til påske om du har lyst å høyre ein LP-12. Farleg kansje, sidan du allerede har bestemt og bestilt?
    MVH

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Hei igjen du!!!
    Om du får dette til i påska kjem eg gjerne å høyrer på.
    Har aldri haurt Linn og heller ikkje Adyton,spennande.
    Send meg ein PM når du har fått dette til so kan eg ta med Svein opp ein tur.

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Heisan!!
    Til dei som har sendt meg PM/mail og lurer på korleis det går..
    Det blei ein laang tur offshore,ei uke med overtid.
    Skal heim mandag til pakkar frå det store utland som ventar på meg,gledar meg utruleg.
    Reknar med å følge opp med bilder og tekst utover i neste uke.

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Denne kom i posten i dag ;D
    Men dette er jo berre halvparten,den siste delen kjem ikkje før i morgon eller fredag :mad: att det går an.....

Vedlegg

D

Dilla

Gjest
    SUPER NAIS JonArne!!! 8)

Du har verdens lekreste CD-forsterker sett jeg kan tenke meg! Blir veldig spennende å høre deg skrive om matchen til Guarneriene dine. Og så Lamm da :eek: Dette må da være nirvana, kan ikke skjønne annet!

GRATULERER!!

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Hei Ti Kei!!
    Enig i at dette ser utruleg flott ut.
    Har ikkje fått høyrt so mykje på enno,men det er spennande. Er utruleg spent på forskjellen på min Lektor V og Prime.
    Skal sette meg ned i kveld og samanlikne,hadde eg tenkt.
    So får vi etter kvart sjå kva effektar og CD som blir valgt.

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.386
    Torget vurderinger
    1
    Den LP-spilleren ser helt rå ut. Morsomt å se bilder der man holder på å bygge den opp.

Mvh. Bjørn

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Hei Bjørn
    Einig med deg,gledar meg til å få denne i hus.
    Får nok ikkje tid til å hente den før i juni,desverre :'(

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.386
    Torget vurderinger
    1
    La meg si det sånn: ofte så ser LP-spillere ut slik man forventer (for å overforemkle) men her så får jeg assosialsjoner til helt andre ting, slik som vedski (dere vet, vedkubber sier noen) som er lagt som base for tallerkenen. Jeg falt for det designet, må jeg få si. Og det er i slike øyeblikk jeg lurer på: hva koster den herligheten..?

Trøst deg med at juni bare er noen få dager unna ;)

Mvh. Bjørn

hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.260
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    bjornh skrev:
    La meg si det sånn: ofte så ser LP-spillere ut slik man forventer (for å overforemkle) men her så får jeg assosialsjoner til helt andre ting, slik som vedski (dere vet, vedkubber sier noen) som er lagt som base for tallerkenen. Jeg falt for det designet, må jeg få si. Og det er i slike øyeblikk jeg lurer på: hva koster den herligheten..?

Trøst deg med at juni bare er noen få dager unna ;)

Mvh. Bjørn
    Platespilleren er helt rått designet og kler navnet usedvanlig godt, Anna-Log ;D

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn