Jeg leser og besvarer, knutinh, sine egne innlegg, men jeg har forklart hvorfor jeg ikke har lit til andre referanser og linker som han legger ut..Jurassic skrev:Jeg mener at når du ikke gidder å lese motpartens (knutinh) sine innlegg og kildehenvisninger og samtidig mener at dine egne opplevelser er fakta så er takhøyden liten for en konstruktiv diskusjon.Rotekroken skrev:Kan du utdype dette, Jurassic.?Jurassic skrev:Rotekroken: Etter mitt syn burde du trekke deg fra alle slike diskusjoner da ditt bidrag sett med mine øyne er fraværende og ødeleggende for en fruktbar diskusjon.
Om du mener dette seriøst så skal jeg virkelig ta det ad nota og skjerpe meg.!
Kjell
Forøvrig synes jeg personer som knutinh med sin gode tekniske kompetanse innen digitalteknikk er med på å bidra til at dette forumet er så bra selv om jeg ikke bestandig er enig med han.
Dette er en vennlig diskusjon om hvorvidt det er et poeng med å legge penger i bedre drivverk kontra en billigere drivverk, og jeg prøver så godt jeg kan å holde meg til trådstarters tema, kanskje ikke like flink hele tiden, men jeg prøver hvertfall
Har beskrevet mine egne erfaringer basert på lytting via ganske mange drivverk og DAC, siden jeg hører forskjell på drivverk og det ikke stemmer over ens med bl.a, knutinh's sine teorier, så har jeg prøvd å legge frem konkrete eksempler på at teorier holder mål i praksis, jeg kan ikke se at det skal være ødeleggende for denne tråden...........?
Diskusjoner angående digitalteknikk hører vel ikke hjemme her i denne tråden, sånn egentlig.?
Her er det jo snakk om det er vits med dyrt drivverk på DAC, så jeg ville heller ha startet egen tråd om digitalteknikk, men det er nå meg da 8)
Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt at jeg har stor respekt for, Knut, men for meg så holder det ikke bare med teorier så lenge det ikke funker i praksis..
Du skal vite det at jeg virkelig ønsker at hans påstander er en sannhet, for da kunne vi alle spart utrolig mye penger på drivverk.!
Jeg er også her for å lære mer, jeg vil også vite hvorfor drivverk har en så stor betydning for meg, når det har så ekstremt lite betydning for flere andre..
Hvorfor kan de sitte der med billige drivverk og ikke høre forskjell på dyre drivverk, det er litt urettferdig syns jeg.!
Hva er dems oppskrift for å få det til.?
Hvorfor må jeg bruke masse penger på drivverk for å få det til.?
Hvorfor er det slik at jeg hører så stor forskjell på drivverk, og det på mange forskjellige DAC'er.?
Jeg har spurt og gravd, men jeg har ikke fått noen fornuftige svar på akkurat det..
Om de har en "hemmelig" oppskrift på å få det til, så håper jeg de kan dele med oss andre som hittil har kastet masse penger ut av vinduet..
Jeg har også sagt at de som betviler på at det er hørbare forskjeller på de drivverkene jeg har, på den DAC'en jeg har, de er hjertelig velkommen til å sende meg en PM og komme hit å høre det selv..
Jeg har allerede hatt noen fra HFS som har hørt forskjeller på drivverk på forskjellige DAC'er her hos meg, så dette er ikke noe jeg har tatt fra løse luften..
Mener du fortsatt at jeg bør holde meg unna denne diskusjonen, Jurassic.?
I såfall så er dette mitt siste innlegg i denne tråden..
Kjell