Joa For en del av jobben, men trenger noen test kassetter o.a. (men det tror jeg du vet )Rett verktøy...
Haha, er det en som ikke trenger juletre (med alle de "julelysene" på til enhver tid), så må det jo være deg. God julI gang med opptak av Rory Gallagher konsert (youtube) på 1000ZXL
Blir ikke juletre i år, men her er litt av juletre skogen Vis vedlegget 772954
Men har du ikke denne da, auditor??Snacky: Det blir visst Rick Wakeman på Fuji DR60 idag. Og er jeg ekstra heldig: Dizzie Tunes` juleplate
Skal se hva Sony KA3ES klarer å skvise ut av den. Hvordan rekompilerer du egentlig? Trenger master tape da?!Komfort: Og så tilogmed på spansk Socimag… Forbered deg på å måtte rekompilere akkurat den til en tredje DR2
Jo, kjøpte dem for at jeg liker musikken og veldig tøft med originalutgivelse i Chrome. Mulig jeg prøver å rekompilere noen album jeg har for gøy.Komfort: Rekompilasjon består i å finne nøyaktig de samme spor som originalskiva hadde i en lydmessig bedre utgave. Deretter legger du disse på ny , bedre tape. For eksempel med ei spilleliste som basis, og i eksakt samme rekkefølge. Men kjøpte du ikke disse for musikkens skyld? Hvis du har tenkt å rebruke dem, redd innholdet først.
Det er kanskje ikke så smart å være skråsikker _hele_ tiden? Dagens voksenopplæring: https://www.redmanorrecords.co.uk/collections/red-manor-records-1Komfort: Hvis de der er originaler..hvorfor er de da helt klart lagt på opptakstape? Og Fuji DR2 ligger MILEVIS foran Socimag DC2 i kvalitet?? Virker mer som et vellykka hjemmeprosjekt, imo.. Pass dog på musikken der. Hent en tilsvarende, blank Socimag dersom du ønsker å ta opp på den. Jeg legger Ricks CHRISTMAS PORTRAITS på Fuji først imorra
Det var noe kjent med de ja Forøvrig hyggelig å se at jeg ikke er den eneste i Norge som har støttet Tony ved å kjøpe noe fra nettsiden hans. Han laget mye bra innhold på Youtube de årene han var mest aktiv der.Dagens voksenopplæring: https://www.redmanorrecords.co.uk/collections/red-manor-records-1
Mer Fuji på vei inn (og masse annet snacks); kan si ifra når jeg har de her hos megJeg legger Ricks CHRISTMAS PORTRAITS på Fuji først imorra
Ja, jeg hadde hørt så mange ganger på Synthwave videoene på YouTube så nå var det på tide å kjøpe dem på chrome kassett. De ble vel gitt ut på metall også, men "out of stock" foreverDet var noe kjent med de ja Forøvrig hyggelig å se at jeg ikke er den eneste i Norge som har støttet Tony ved å kjøpe noe fra nettsiden hans. Han laget mye bra innhold på Youtube de årene han var mest aktiv der.
Wow & Flutter var litt så som så på dette opptaket.Den beste høytidsmusikken finnes på kassett. Tror den er innspilt på SONY Metal. Benyttes samtidig anledningen til å ønske alle en god høytid!
Trodde det var Harman Kardon som leverte til E46Kanskje ett litt merkelig spørsmål, har en bmw e46 som det står en kassetspiller med cd veksler til, noen som vet hvem som har lager spilleren og er denne bra?? Har pr nå ikke fått skrudd ut spilleren men bare lurte om noen viste
En leveranse med Fuji er her hos meg nå. DR-I 90/DR-II 90 (1995) i forholdet 20/10. I tillegg en del Sony HF90 (1992; i gullinnpakning) og TDK D60 (1992 med fullsize omslag og skrudde skall; kanskje den mest komplette i D-serien mtp mekanisk kvalitet og bånd/lydkvalitet).Snacky: Gjør det! God jul!