Tønnes: Bra! Gratulerer!
Baluba: Høres bra ut! Hva om jeg overtok to av de topakningene? Feks 2x chrome og 2x normal? Da burde du ha igjen ti, og halvt om halvt av hver type? Hva tror du? PM me!!
Du får pm fra meg. Men jeg har bare syv chromebånd, så til den utrolig lave prisen må jeg nok beholde seks av dem. Så det blir nok bare en slik til test for deg. Og en av de to c46-pakkene, og en c74 av samme type. Da sitter jeg igjen med seks chrome, en topakning ferro c46 og to lause ferro c74. 10 til meg, og fire til deg (men ikke likelig fordelt på typene).
Og prisen? € 1,10 for chrome c74. Topakningen med ferro c46 koster € 1,70. Den eneste trepakningen md ferro c74 kostet € 3, noe som da blir en stykkpris på en liten euro. De hadde nok ingen anelse om verdien på hva de solgte til meg, men siden det var siste rest var det uaktuelt med prisavslag. Og så blir det noe Crunchy også i pakken du mottar om en drøy uke. ;D
11 norske kroner for et chromebånd, en tier for ferro c74 og 17 kroner for en topakning ferro c46. Noen som kan matche de prisene i den vestlige verden? Frakten blir vel den høyeste kostnaden på dette.