Frog: Vil du ha KX10? Ligger tre stk i Tyskland- mellom 500-1200 kr...Ikke helt for meg, men altså svært bra saker!! Forøvrig skal kassetten legges i på samme måte som 810, samt at KX er fysisk lettere. 4,8 kg, veier den. Mens Denon legger seg på Sumo Super 6,6 kg. Sier litt om hviken japansk produsent som fikk mest ut av sitt kremdeck, det. Og hvem av de to nevnte som er mest solid. Men KX10 i toppstand ER et kremdeck.Pris pr nå er tett over NOK 460,00. "Voll Funktionsfähig", altså fullt fungerende. Står i Barsinghausen, DE..Hadde dog ikke venta et sånt salig rot innvendig i den- det er lenge sia jeg så en åpna.. Men jeg tipper Yamaha har strippa den for over-engineering, så den er kanskje noe mer for deg? Jeg, for min del , liker at Denon definitivt IKKE strippa den faktoren med DRS..
På pur f... har jeg kjørt en demag til på både CT og DRS. 185X trenger en liten service. Så den vil ta etpar mnd å få til. Dog, blant annet reima skal skiftes såfort jeg får tak i verkstedet over ferien.