Det er helt uaktuelt. Her er det avtaler mellom gentlemen det dreier seg om. Hva angår CR-1, den kostet $400 da den kom på markedet, og slike summer brukes ikke å beskrives som entry level. Det er i alle fall dobbelt så dyrt som det vi normalt kaller entry level. Entry level Naka er ikke entry level hvis du blander andre japanske merker inn i diskusjonen. Deres modeller startet like over tusenlappen da CR-1 var i produksjon. I Norge. Finjustering av bias hører heller ikke til på entry level, den er av en helt annen klasse enn dine Onkyo, Pioneer og Rotel.Nuvel, en Naka CR1 ER entry-level. Hva med å prøve å kjøpe ut 613?
Tror nok Auditor erter deg litt nå balubaDet er helt uaktuelt. Her er det avtaler mellom gentlemen det dreier seg om. Hva angår CR-1, den kostet $400 da den kom på markedet, og slike summer brukes ikke å beskrives som entry level. Det er i alle fall dobbelt så dyrt som det vi normalt kaller entry level. Entry level Naka er ikke entry level hvis du blander andre japanske merker inn i diskusjonen. Deres modeller startet like over tusenlappen da CR-1 var i produksjon. I Norge. Finjustering av bias hører heller ikke til på entry level, den er av en helt annen klasse enn dine Onkyo, Pioneer og Rotel.Nuvel, en Naka CR1 ER entry-level. Hva med å prøve å kjøpe ut 613?
Ingen fare for at jeg kommer til å gå dere nerdene i gjerninga, det er vinyl som er mitt formatVM: Godt sikra, du.. Bare å begynne å leite etter nye båndHovedsaklig Sony, om jeg får tipse..Noe verre å komme på hvilke bånd Sansui kalibrerte til..
Moro å få stempel som nerdIngen fare for at jeg kommer til å gå dere nerdene i gjerninga, det er vinyl som er mitt formatVM: Godt sikra, du.. Bare å begynne å leite etter nye båndHovedsaklig Sony, om jeg får tipse..Noe verre å komme på hvilke bånd Sansui kalibrerte til..
![]()
Ja, er enig med lyntoft. Du må slippe de stakkarene ut av boksen, frihetsberøvelse er ikke lov og etisk heller tvilsomt. De trenger vel ikke så lang tid med indoktrinering for å bli flinke analoghoder?Jeg har like mange millennials i boksen som søttitallister og overvintra hippies...kanskje flere..De elsker å lære. og jeg lærer av dem..
Tror nok det hadde vært det smarteste.^
Du burde be de ta en tur innom her.
Hei du, takk for sistTerje-A: Jeg har nettopp brukt 25 sånne. Hvorfra , og hvor mange har du?
Og jeg tar resten av det verden har å by på.Terje-A: Back at you! Den DRIIen er en positiv liten jævel, såpass kan jeg love...Ribba Tapeline for all Fuji, om du husker..
Lite Sony å få tak i Auditor.... Og det lille som er tilgjengelig begynner å bli dyrt. Det gjelder både Chrome og Metal.Sålenge du holder deg til Sony, Terje, får du lite konkurranse herfra...
Kryr? Metal XR er det noe av. Er vel 2 kilder som har noe antall. Men UX-S og UX-PRO er nesten borte.HVA?? Det formelig KRYR av Metal XR, UX og UX-S....use your eyes,,,