Hvordan visste du det daDet er fordi hun vet du kommer til å bruke dem istedenfor å selge dem.
Du greier deg nok med det du har selv om verden går av hengslene og du får strandlinje på tomta. Og du har jo funnet ut at normaltape er greit og da er det enklere. Men det du veit om av eksternt lager av Chrome (og Metal) i noe antall som betyr noe, f.eks i Holland er snart borte, jeg henger der nede hos treskofolket veit du 20 K2 passerte Svinesund for 10 minutter siden. Og metaltapen kommer flyvende inn fra både Japan, Israel, Øst-Europa og Arizona. Mitt innlegg var mest beregnet på alle de andre som ikke har hundrevis av forseglede Chrome og Metaltape liggende på lur. Vi har jo bl.a. en gentleman på vestsiden av vannskillet og en fetter i barteland.Fordi det allerede er flere her som har et visst lager, Terje...Og veit hvor resten av dem er også..
Tror ikke han finner noe særlig med ny tape i barteland selv med en avatar som tilsier noe annetTerje-A; Jeg holder argus på en viss hollender, men har langt flere steder også. Ingen fare. Fetter Anton finner det han vil ha oppe i midten av landet, han. Men vi passer jo litt på hverandre her, da..I alle kompassets retninger.
Sant.Moro å få stempel som nerd Vi i denne tråden må jo være supernerder blant de andre nerdene.Ingen fare for at jeg kommer til å gå dere nerdene i gjerninga, det er vinyl som er mitt formatVM: Godt sikra, du.. Bare å begynne å leite etter nye bånd Hovedsaklig Sony, om jeg får tipse..Noe verre å komme på hvilke bånd Sansui kalibrerte til..
Heia oss.
Yamaha CA-810 ifra 79. Rimelig strøken utseende. Ymse feil.. Mangler lys i VU metre, velger for phono selector, god del rengjøring og sikkert nok en haug med kondensatorer.. Men spiller som en gud. Har fremdeles noe "reklamasjonsrett" igjen på denne, men såfremt jeg ikke finner noe totalt fubar så er den min..Frog: Det var da pokker til gnien distribusjon, da... Fix It!! Og vis hva det er for et apparat..
Kanskje han er en skap supernerd?Harald HM: Har du fortsatt kassettspiller?
Supertilbud! Hadde jeg vært i Oslo hadde det vært hos meg i løpet av kvelden. Men jeg orker ikke avtale noe med henting og betaling over nett i dag, så det løpet kjøres sikkert øyeblikkelig.Svinbillig 3 hoder Sony med Dolby S i oslo området
Finn kode: 101604543
Frog79
Litt vanskelig å se hva det er, men jeg tipper det er en TC-K511S eller noe der omkring, tidlig nittitall. En enklere spiller enn ES selvfølgelig. På alle måter, men 3 hoder og Dolby S. Mye for pengene det her. Tipper det er arvet fra noen gamlinger i slekta.Supertilbud! Hadde jeg vært i Oslo hadde det vært hos meg i løpet av kvelden. Men jeg orker ikke avtale noe med henting og betaling over nett i dag, så det løpet kjøres sikkert øyeblikkelig.Svinbillig 3 hoder Sony med Dolby S i oslo området
Finn kode: 101604543
Frog79
Men nå har'n jaggu meg levert Sonyen til en service, kanskje vi får besøk av vinyl-mannen i tråden etterhvert, hadde vært moroIngen fare for at jeg kommer til å gå dere nerdene i gjerninga, det er vinyl som er mitt formatVM: Godt sikra, du.. Bare å begynne å leite etter nye bånd Hovedsaklig Sony, om jeg får tipse..Noe verre å komme på hvilke bånd Sansui kalibrerte til..
Tenkte jeg skulle prøve å pushen på deg Auditor, på tide du får noe kvalitetTerje-A: VM har da vist seg her allerede...Det ser ut til at du får konkurranse på Sony der..
Er ikke så enkelt å pushe noe på Auditor, da må det i så fall stå Denon eller Bladelius på det....Tenkte jeg skulle prøve å pushen på deg Auditor, på tide du får noe kvalitetTerje-A: VM har da vist seg her allerede...Det ser ut til at du får konkurranse på Sony der..
Tror du jeg kom med 14.10 toget Om det blir et mer korrekt lydbilde i forhold til 1008be kan ingen si på forhånd, det må prøves ut i min stue med mine ører. Og jeg vet selvfølgelig at de er aktive og har mulighet for XLR hvis ønskelig. Men du har rett i en ting, det ville frigjort plass til en kassettspiller til.... Men jeg melder pass. Jeg trives godt med det jeg har.Terje-A: Med de der vil du ikke bare få et mer korrekt lydbilde, du kan rydde i antall bokser også. Og få plass til etpar tapedecks til istedet. Forsterkeren er innebygget. Og signal går inn via XLR..
Ja, men vi må like lyden også. Alle på sentralen har ikke Monitorer.Terje-A: Monitorer til studio ER bestandig mer presise enn konsumentbokser- uansett str.. Ellers har de ingenting i den kategorien å gjøre..
Njaaa..ikke si det. Hvis man har de to beste ørene som er å oppdrive og kombinerer disse med et selvbilde på størrelse med Stillehavet så har man svaret.Terje-A: Monitorer til studio ER bestandig mer presise enn konsumentbokser- uansett str.. Ellers har de ingenting i den kategorien å gjøre..
Og for å legge til. Hva er presis lyd ?
Broren til umulig å svare på.
Ikke har jeg gullører og Stillehavet er jævlig stortNjaaa..ikke si det. Hvis man har de to beste ørene som er å oppdrive og kombinerer disse med et selvbilde på størrelse med Stillehavet så har man svaret.Terje-A: Monitorer til studio ER bestandig mer presise enn konsumentbokser- uansett str.. Ellers har de ingenting i den kategorien å gjøre..
Og for å legge til. Hva er presis lyd ?
Broren til umulig å svare på.