Evo III
Hertugen
TjaâEngang horder alltid horder.
TjaâEngang horder alltid horder.
Tja, han lurte oss for ikke sÄ lenge siden. Skal se han har den til mÄnedsskiftet??det varer vel bare ut denne uken.
Noen som er interessert i et lite veddemÄl?Vil Hertugen ha den ved mÄneds skifte, fÞlg med pÄ brukten.
Jeg er!Noen som er interessert i et lite veddemÄl?
Jeg mÄ ha VU metereKan det komme en oppgradering hos Hertugen.
Vis vedlegget 943889
Ja, men sÄ se Ä hiv deg pÄ kassettkjÞret da mann. Er den hyggeligste diagnosen man kan haSkulle jeg hatt meg en spiller mÄtte det ha blitt denne perlen Vis vedlegget 943893
#metooDe forseglede jeg har spares til evigheten.
Tipper kr 65,-Tape-Quiz:
Hva kostet en That's MR-X90 Pro i butikken i 1989?
Svar kan avgis som ren gjetning, eller som kvalifisert "Kvitt eller Dobbelt"-svar basert pÄ Ärevis med erfaring og tung research
Poster bildebevis med svar her inne ved en passende anledning ...
Snacky
80âs kassetter ?Steike tĂžft med norsk prislapp! Har en BASF med prislapp fra Obs:
Vis vedlegget 944517
Den kosta forĂžvrig mer enn det jeg ga for mine forseglede MR-X Pro
Om du googler cassette pressure pad fÄr du opp ei mengdNye trykkputer til kassetter vet noen om dette kan skaffes noe sted , vel man kan jo alltid slakte en Sissel kassett .
Trur det viktigaste er at den ikkje er full av smussHvilken er den beste mtp lydkvalitet, brun, sort eller lys brum?
SpĂžrs hvilken tone du er ute etter, brun for brun tone osvHvilken er den beste mtp lydkvalitet, brun, sort eller lys brum?
Sort er bestHvilken er den beste mtp lydkvalitet, brun, sort eller lys brum?
Sissel kan du bare slakte anytimeNye trykkputer til kassetter vet noen om dette kan skaffes noe sted , vel man kan jo alltid slakte en Sissel kassett .
Fuji ZII90 kostet 50kr for en 2-pack i 1999Steike tĂžft med norsk prislapp! Har en BASF med prislapp fra Obs:
Vis vedlegget 944517
Den kosta forĂžvrig mer enn det jeg ga for mine forseglede MR-X Pro
Det er nok sannsynlig ja. Vil tro den kassetten kostet oppunder 30 kroner pr. stk. solgt enkeltvis pÄ den tiden.BASF CRSII kostet 16 kroner stykket i 1982, men her kan det ha blitt gitt kvantumsrabatt
Gratulerer med en pen spiller.Har anskaffet en Technics Cassette Deck 671. (Hva kan en slik vÊre verdt?) Ser ut til Ä vÊre lite brukt, og alt fungerer som det skal. Men nÄr jeg spiller av mine 40 Är gamle kassetter ser jeg at det er mer lyd fra ene kanalen. Er ogsÄ gjennomfÞrt stÞrre utslag pÄ venstre VU-meter kanal. Kan dette ha Ä gjÞre med innspillingen som var pÄ en annen spiller i sin tid? Eller justering som kan gjÞres pÄ denne Technics? Hva i sÄ fall? Vis vedlegget 944955
Ja, gjorde det for en stund siden. Ser AUTOSTOPP av og til slÄr inn. Kan vÊre at pressvalse er noe dÄrlig. Lydhode ser bra ut, men kan det vÊre at det mÄ justeres? Dette er gamle opptak fra LP i sin tid, kan jo forsÞke nytt opptak pÄ kassett. En Þvelse som ikke er utfÞrt pÄ 30-40 Är. Men husker det skulle tapes over hull pÄ toppen av kassettene for at det kunne spilles inn pÄ nytt.Har du renset lydhoder og pressvalser ?
Kan det vÊre at tidligere eiere har tuklet med lydhoder og andre ting ?Ja, gjorde det for en stund siden. Ser AUTOSTOPP av og til slÄr inn. Kan vÊre at pressvalse er noe dÄrlig. Lydhode ser bra ut, men kan det vÊre at det mÄ justeres? Dette er gamle opptak fra LP i sin tid, kan jo forsÞke nytt opptak pÄ kassett. En Þvelse som ikke er utfÞrt pÄ 30-40 Är. Men husker det skulle tapes over hull pÄ toppen av kassettene for at det kunne spilles inn pÄ nytt.
Fin sak! Enkel & grei - klassisk 70 tall!Har anskaffet en Technics Cassette Deck 671. (Hva kan en slik vÊre verdt?) Ser ut til Ä vÊre lite brukt, og alt fungerer som det skal. Men nÄr jeg spiller av mine 40 Är gamle kassetter ser jeg at det er mer lyd fra ene kanalen. Er ogsÄ gjennomfÞrt stÞrre utslag pÄ venstre VU-meter kanal. Kan dette ha Ä gjÞre med innspillingen som var pÄ en annen spiller i sin tid? Eller justering som kan gjÞres pÄ denne Technics? Hva i sÄ fall? Vis vedlegget 944955