Det skulle vært ulovlig og flytte........ har kastet bort flere timer i dag på og lete etter en grafittkule som skal være under det ene benet på Montegiro spilleren i dag....... men tro det eller ei så klarte jeg og finne den, men det var etter og ha endevendt absolutt alt minst 3 ganger nede i kjelleren. Det jeg lette etter var en grafittkule som er ca 3mm..... så det ble litt sånn som og lete etter en nål i en høystakk
........... MEN...... da er faktisk en av armene på Montegiro spilleren klar til og monteres pickup på.
Må gjøre en liten innsats med Linn LP12 spilleren også........ den kjøpte jeg Magnetic levetation sett til for omtrent nøyaktig et år siden og har ikke testet den en gang enda........ litt flaut....... den skal ha pickup montert den også.
Det neste etter det blir min kjære Simply Black 330 som skal gjennom en kosmetisk oppgradering og jeg skal innspirert av Lassemannen få laget en ny armbase til den slik at den kan ta 12" armer. Selve Simply Black'en er det beste driv-værket jeg noen gang har hørt, så den er værd og koste på litt......... så etter det......... da er det vel antaglivis jul