Har vært litt stille fra meg en stund...... og grunnen til det er at rundt nyttårsaften begynte jeg og hoste....... men uten forkjølelse...... dette fortsatte noen uker, ikke noe og bry seg om tenkte jeg, men så ble det værre, jeg hostet og jeg hostet, så uti februar tok jeg en tur til legen og han sa at det er noe lungebetennelse som går...... hjemme igjen fant jeg ut av at det eneste jeg hadde fått med meg fra legen var influensa. Så skulle det raskt vise seg at når man har lungebetennelse og får influensa på toppen så slår det ut hele iminusforsvaret........ og det gjorde det. På en uke i midten av februar gikk jeg ned 8 kilo i vekt og kunne ikke ligge ned og puste.... så rett inn på sykehus og masse prøver og oksygen og pustemaskin i 3 dager og ble fyllt opp med antibiotika intravneøst....... herlig altså. Men den første kuren virka ikke ordentlig for når jeg fikk den hadde jeg betennelse i hele kroppen, så fikk jeg hestedop og morfin og lå der og så dummere ut enn vanlig. Vart litt skremd av det hele, spesielt i fasen hvor jeg ikke fikk okysgen inn i lungene ordentlig...... ble tungpusta av og løfte armen....... begynte og bli litt redd for at jeg var ved endeholdeplassen gitt.
Er ikke skikkelig på beina igjen enda, har vært laaaaang vei tilbake føler jeg, men ting går mye bedre....... har begynt og teste litt og lytter på musikk igjen hver dag. Et par tester har jeg skribblet ned i løpet av dagen og flere kommer....... dere er hermed advart