Dette er en glimrende anledning til tungvindt merarbeid. Lite slår oppkobling av mange phonokabler til samme riaa. Med flere jordledninger og trangt om plassen så er dette en ypperlig anledning til, om ikke å få ut frustrasjon, så i hvert fall føle på den. Likevel, skal du maksimere dette så vil jeg anbefale å kombinere det hele med separate step-uper og litt korte uskjermede kabler, gjerne med separat jordledning. Litt trange phonokontakter og eksperimentering med underlagsremedier som ikke står fast, og du er i mål.Tror du, helt til du skal koble opp en arm som står så langt unna at kabelen ikke er lang nok … da kjenner du på den, frustrasjonen. Litt trange nervebaner i nakken og lang arbeidsøkt med hodet mikset bakover og du får sånn en deilig verk nedover i underarmene.Takk for tips! Mullard/Tesla komboen som står i nå låter også utmerket. Sånn som Steelhead står i racket nå må alt kobles fra og forsterkeren løftes ut for å komme til rørene, så jeg tror ikke det blir så mye rulling med det første. Men det er alltid greit å hamstre litt rør så man er fremtidssikret. Og de blir ikke billigere med årene heller...
Elsker det!
Herlig å se så flotte biler. Var selv en tur innom et par Porsche-sentre denne uken. Så får vi se om det skjer noe, men mest sannsynlig ikke. Kanskje jeg må skaffe meg vinterdekk selv, til min 997.2, teller på knappene. Om ikke for å kjøre særlig mye på vinteren så for å kunne strekke høstsesongen til fjells
Utrolig kul, lun og fin lyttestue du har. Jeg liker at det fortsatt er ei stue, selv om jeg forstår at det er ditt gutterom. .