|
Meget Bra (hms) JøggaJøgga skrev:Og mens vi er besmittet:
DAC, emotikon ?
Det må vel bli A-Brahms'en, det da... ? :![]()
Jøgga skrev:Den der Bohemen på LP har jeg hevdet at jeg tar under armen hvis huset brenner, og jeg mener det fortsatt.
Litt mer skeptisk til hva slags betingelser du gir DL103'en din der, den fortjener god støtte, men jeg vet jo ikke....
Det lar seg nok gjøre, denne Boheme finnes det en del eksemplarer av rundt om, som et raskt søk viserberxter skrev:Misunnelig! Hvor får man tak i slikt? Har'n på cd, men....
Bernt K
Spenstige greier alt dette syns jeg.Valentino skrev:Spenstig fra St. Petri, ja.
Så var det festspill fra Bergen: Kan noen gi meg en bootleg av Andsnes, DnKO og Solistkoret i Beethovens Korfantasi skal de få sin lønn i himmelen. Sånn skal den være!
Hørte også den. Andsnes gjør mye som er bra i Beethoven for tiden. Min ultimate Korfantasi er et VHS-opptak fra tysk tv i Luzerne, med Pollini, Abbado og en hel del supre stemmer. Pollini gikk nærmest amok ved den anledningen, og antok en ansiktsfarve som måtte skremme alle leger opp fra stolene. Sjokkartet klaverspill. Nå, jeg har sett det opptaket mange ganger, og det rare er at hvis jeg lukker øynene, er kontrollen hos solisten påfallende! Tenk det.Valentino skrev:Spenstig fra St. Petri, ja.
Så var det festspill fra Bergen: Kan noen gi meg en bootleg av Andsnes, DnKO og Solistkoret i Beethovens Korfantasi skal de få sin lønn i himmelen. Sånn skal den være!
Vi stoler på at du bare var tilskuer..... :-\emotikon skrev:........
Har sett med mine egne øyne- i England, hva slike luncher kan gjøre med musikere :![]()
..................