For de som bor i Oslo-området - Freire spiller vel rett og slett Brahms nummer 2 nå i kveld sammen Oslo Filharmoniske...Bach_Man skrev:En annen særs god innspilling av Brahmskonsertene. Vitalt og kraftfullt, men uten påtatte dramatiske fakter fra hverken solist eller orkester. Hevder seg meget godt mot kanoner som Gilels og Fleisher mener nå jeg.
Jaja, --sukk--, visse fordeler skal de vel ha av å bo i den der hovedstaden.patro skrev:For de som bor i Oslo-området - Freire spiller vel rett og slett Brahms nummer 2 nå i kveld sammen Oslo Filharmoniske...Bach_Man skrev:En annen særs god innspilling av Brahmskonsertene. Vitalt og kraftfullt, men uten påtatte dramatiske fakter fra hverken solist eller orkester. Hevder seg meget godt mot kanoner som Gilels og Fleisher mener nå jeg.
Definitivt ikke! Jeg hørte på Contentus Musicus/Harnoncourts julebudskap senest i forrige uke.Roberten skrev:EDIT: må det være etter 18.12 for at man skal kunne høre på Bachs Juleoratorie ?
Ja. Fram for variert bildebruk på HFS Klassisk! Det kan vi gå til valg på.Roberten skrev:Jeg håper skopussen og slipset ble verdsatt Wright. Det var et særs godt innslag i tråden !
Engler som pisker løs på en gammel skrott kan vel knappest assosieres med glade budskap?I mye kristen kunst finner en engler med trompeter oppe i hjørnene; trompetene bringer det glade budskap.
"Klassiske" og velkjente problemstillinger, begge to !Wright skrev:.........de smukke piger i salen så jeg kunne trygt ha spart meg siste laget med voks på skoene.
..... snittalderen er rundt tre ganger min alder...........................
Bare vent til du når min alder, Wright. Da snur du problemstillingen, og sier at det er helt i orden så lenge de kvinnelige ledsagernes samlede alder ikke er mindre enn ens egen.Jøgga skrev:"Klassiske" og velkjente problemstillinger, begge to !Wright skrev:.........de smukke piger i salen så jeg kunne trygt ha spart meg siste laget med voks på skoene.
..... snittalderen er rundt tre ganger min alder...........................
Fin beskrivelse, Wright.
Det kan jo være konene våre du observerer du observerer, Wright!vredensgnag skrev:Bare vent til du når min alder, Wright. Da snur du problemstillingen, og sier at det er helt i orden så lenge de kvinnelige ledsagernes samlede alder ikke er mindre enn ens egen.Jøgga skrev:"Klassiske" og velkjente problemstillinger, begge to !Wright skrev:..... snittalderen er rundt tre ganger min alder...........................
....................