Skal vi bytte da?Vidar P skrev:ASD-utgaven (stereo) har i tillegg god lyd. Æsj, enda verre
Mvh Vidar P
Jeg presiserte ikke at det var "i dine ører", fordi for meg er dette det mest naturlige i hele verden.Vidar P skrev:Må bare få presisere; jeg har full forståelse for at andre liker Menuhin; han har sin måte å gjøre ting på; den tiltaler bare ikke meg denne mykgjøringen og glorifiseringen av hver eneste note, slik jeg oppfatter det.
Du unnlot å nevne i innlegget ditt at jeg presiserte i min kritikk at det var "i mine ører", men det var det altså
Vil ikke bytte nei, den kan være god å ha en dag jeg vil meske meg
Mvh Vidar P
Helt rett. Noe nærmere Mozart i det 20 århundre kommer man ikke.otare skrev:Ravels klaverkonserter er jo helt fantastiske. Den langsomme satsen i G-dur konserten er noe av det flotteste som finnes.
I dagligtale refererer begrepet «klassisk musikk» til den europeiske (vestlige) kunstmusikken, fra barokken eller enda tidligere, og fram til dagens kunstmusikk.
En av mine anbefalinger om jeg husker rett....er du like begeistret som jeg?berxter skrev:Grillerkvartetten spiller Bloch her på kontoret.
Bernt K