berxter
Hi-Fi freak
Da jeg var i Curzon-mappa var veien kort til K466 med Britten/ ECO:
B
B
Vedlegg
-
16.5 KB Visninger: 169
Når noen spør - "Hva er så spesielt med klassisk, da?" - så er dette en fin innføring. Har huket en del med den.Minutten skrev:Klarer en til.
Snakker vi her Mercury Living Presence box set 50CD+1 Bonus CD?Minutten skrev:Slet litt med å spiller cder etter mye klassisk på vinyl, men disse her er virkelig bra. Og så må jeg få spilt litt før Living Presence boks ankommer
Det stemmer.emotikon skrev:Snakker vi her Mercury Living Presence box set 50CD+1 Bonus CD?Minutten skrev:Slet litt med å spiller cder etter mye klassisk på vinyl, men disse her er virkelig bra. Og så må jeg få spilt litt før Living Presence boks ankommer
Minutten skrev:Det stemmer.emotikon skrev:Snakker vi her Mercury Living Presence box set 50CD+1 Bonus CD?Minutten skrev:Slet litt med å spiller cder etter mye klassisk på vinyl, men disse her er virkelig bra. Og så må jeg få spilt litt før Living Presence boks ankommer
Du har nok rett. Coverne er kunstverk på den tiden.Vidar P skrev:Skal vedde på at det er en engelsk pressing beregnet for US marked, eller hva? EMI gjorde veldig flotte covere forresten.