Da jeg var i Curzon-mappa var veien kort til K466 med Britten/ ECO:
B
B
Vedlegg
-
16.5 KB Visninger: 169
Når noen spør - "Hva er så spesielt med klassisk, da?" - så er dette en fin innføring. Har huket en del med den.Minutten skrev:Klarer en til.
![]()
Snakker vi her Mercury Living Presence box set 50CD+1 Bonus CD?Minutten skrev:Slet litt med å spiller cder etter mye klassisk på vinyl, men disse her er virkelig bra. Og så må jeg få spilt litt før Living Presence boks ankommer![]()
Det stemmer.emotikon skrev:Snakker vi her Mercury Living Presence box set 50CD+1 Bonus CD?Minutten skrev:Slet litt med å spiller cder etter mye klassisk på vinyl, men disse her er virkelig bra. Og så må jeg få spilt litt før Living Presence boks ankommer![]()
Minutten skrev:Det stemmer.emotikon skrev:Snakker vi her Mercury Living Presence box set 50CD+1 Bonus CD?Minutten skrev:Slet litt med å spiller cder etter mye klassisk på vinyl, men disse her er virkelig bra. Og så må jeg få spilt litt før Living Presence boks ankommer![]()
Du har nok rett. Coverne er kunstverk på den tiden.Vidar P skrev:Skal vedde på at det er en engelsk pressing beregnet for US marked, eller hva? EMI gjorde veldig flotte covere forresten.