Hei Birger.....takk skal du ha ! klart det er rom for forbedringer .
Når det gjelder wlm har jeg faktisk hørt la scala , de spiller slett ikke værst de....men klart noe hønnbass er det ikke.
eiern har forresten cormwall III og er thumper her på sentralen.....jeg tror wlm ene røyk ut til fordel for cornwall.
Hurtigheten er helt syk på disse la scala ene , utseende er enda sykere....
tiden får vise hva jeg blir spillende mest på , blir det la scala blir det sikkert supplert med en stand alone sub , gjerne med lite element , og en helvetes diger forsterker.....
feks de små fra velodyne med ett par kw å ta av ;D....eller klipsch rsw 10d kanskje.
det er viktig at det henger med , men grisehøyt får jeg jo ikke spellt....men litt drahjelp i bånn skader ikke.
i forhold til uno , kan jo denne sub da velges å ikke være i bruk , jeg kan da sjonglere litt , og det gir fleksibilitet .....på uno må subbene spille hele tiden , det var her problematikken kom inn med betong-.gølvet og idioten under.
suben som stand alone kan også avkobles , men allerde nå med mere vinkling enn på bildene er det begrenset med gulvplass i bredden.....
la scala er store , disse er nå mine , jeg lover på tro og ære å passe godt på de folkens,.
enorm eierglede er rette ordet....jeg er jo litt sær og høyttalerne enda særere så jeg ser ikke bort fra at vi kan få ett godt liv sammen i dynamikkens fantastiske verden.......
dette er alt annet enn sirup , og stakkars den sub en som skal henge med her , den må jammenmeg være i toppform , her kommer nok de fleste til kort , bortsett fra kanske velodyne og klipsch sine dyre suber,.....
vi får se , for øyeblikket storkoser jeg meg med hurtighetsbass av det skjeldene og savnet av det under 50hz er ikke akkurat så stort.
Espen