JanOlav
Hi-Fi freak
It's heresy!
Vedlegg
-
24.6 KB Visninger: 319
JanR skrev:Og så langt, noen forbedring/forskjell ? Ja
Så foresten meget bra ut, innpakkningen Takk
Dritt å jobbe med Denso ? Ja
/jan
Se nytter ikke, du må surre Densotapen.JanR skrev:Får se hva jeg gidder 8)
Stua skal snu's etterhvert og jeg må en tur inni høytalerne når jeg først skal flytte på de så ikke umulig, hvis jeg får ånden over meg, at jeg ser litt på det.
/jan
Ohhh, da spørs det om det blir noe.JanOlav skrev:Se nytter ikke, du må surre Densotapen.JanR skrev:Får se hva jeg gidder 8)
Stua skal snu's etterhvert og jeg må en tur inni høytalerne når jeg først skal flytte på de så ikke umulig, hvis jeg får ånden over meg, at jeg ser litt på det.
/jan
Hører mest på prog og Metallica nå om dagen, gjør nok ikke så mye fra eller til daJanOlav skrev:Saxen til Coltrane ble enda finere å lytte til.
Akkurat. ;DJanOlav skrev:Nå er det jo en del flere som har gjort dette før meg, og såvidt jeg kan huske, så har vel alle vært fornøyd med oppgraderingen.
Prøv du også Jan!
Rolf trenger ikke, for han har Heresy III !!
Ett par hundre timer så slepper det..... ;DJanOlav skrev:Men det tar vel ei stund før Densotapen er innspilt?! :
Bare ikke densotapen slipper så?!ssm skrev:Ett par hundre timer så slepper det..... ;DJanOlav skrev:Men det tar vel ei stund før Densotapen er innspilt?! :
Innbiller meg at den sitter noe jæv***JanOlav skrev:Bare ikke densotapen slipper så?!ssm skrev:Ett par hundre timer så slepper det..... ;DJanOlav skrev:Men det tar vel ei stund før Densotapen er innspilt?! :
Derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve noe annet førstJanOlav skrev:***lig! Stemmer det, den sitter godt!
Han er redd for å bli klissete på fingrene! 8)ØivindJ skrev:På tide du tegner et prøvemedlemskap i "denso klubben" Jan
Interesant link, takkerTst skrev:Her er også noe som fungerer bra for demping: http://installbay.no/index.php?cPath=67_73 Ring å snakk med Bjørn (kan alt om selvbygg og lyd).
NoppØivindJ skrev:På tide du tegner et prøvemedlemskap i "denso klubben" Jan
JeppJanOlav skrev:Han er redd for å bli klissete på fingrene! 8)
Fortell, fortell og bilder takk! ;DLudo skrev:Bitumen på baksiden av horn gjør susen ;D ;D ;D
Gått sport i det der skjønner jegLudo skrev:Bitumen på baksiden av horn gjør susen ;D ;D ;D