Erland
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 10.04.2003
- Antall liker
- 6
GRATULERER JAKOB
NORGES FINESTE HØYTALERE!
Jeg har aldri følt noe behov for å tilte Cornwall III..., men nå har jeg en IKEA Poäng som lyttestol og den er jo ikke den høyeste da... La Scala er jo ikke noe høyere enn Cornwall III så da må det vel bli K-horn på deg også daLudo skrev:Ah, fant de på finn.no ja, helt andre specs enn LaScala II... Går både dypere og høyere. Går det på bekostning av dynamikken tro?
Edit: Ser forresten av Cornwall kun ruver 90 cm over gulvet, da kommer vel kanskje hønna litt i laveste laget eller kan kanskje litt tilting bakover hjelpe?
Det tviler jeg på.Ludo skrev:Jeg blir så inspirert av alle disse Heritage-høyttalerne som anskaffes for tiden. Noen som har synspunkter på LaScala II? Ser det ligger etpar på brukten. Har RF-5 nå, er det noe man kan savne ved en eventuell overgang til LaScala?
JanOlav skrev:Takker og bukker!
Får de på fredag, gleder meg enormt! ;D
Skal bli moro å se hvilket nummer i rekken mine er.
Det skal du ikke være.Finbeck skrev:Litt engstelig for å blande seg inn her,men nå er sildekassene fra Ålesund(les:ChorusII) i hus. ;D
Der har du ett par knallgode Klipsch'erFinbeck skrev:Litt engstelig for å blande seg inn her,men nå er sildekassene fra Ålesund (les: ChorusII) i hus. ;D
Første inntrykket er helt klart positivt,mye bedre enn RF82 som jeg også har.Erland skrev:Det skal du ikke være.Finbeck skrev:Litt engstelig for å blande seg inn her,men nå er sildekassene fra Ålesund(les:ChorusII) i hus. ;D
Her er det rom for innblanding fra alle som liker Klipsch. Trenger ikke eie en gang, bare vite hva der er!
Kos det med ChorusII og "bland deg gjerne inn" med en litt skiblerier om hva du opplever.
Med på denBrasse skrev:Såpass!
Bilder, takk.
Hmmm, han mumlet noe om fredag jaBHO skrev:Eller han er kanskje ute og kjører stor diger varebil? ;D ;D
kalle skrev:Gratulerer med Konge høtaler J.H
I like ;D
MVH
rolfozzy skrev:jeg sender mine gratulasjoner, J.H.
Flotte saker som spiller flott.
Rune S skrev:Gratulerer J.H ! Bærre lækkert!!
Takk til dere alleErland skrev:GRATULERER JAKOB
Skal gjøre det.Gago skrev:slenger du ut flere bilder, j.h.?
gjerne av hele anlegget og rommet det står i.
vi får aldri nok av hønnbilder, vettu.
Sorry,kun mob.tlf. bilder blir litt for dårlige til å legge ut her.Jeg kan også berolige den lett aldrende herre fra Halden at sildekassene blir her,så han slipper å bære ut sine Heresy med beina først.Så en takk til Sverre som solgte Chorus og frakta dem,en tur på 90 mil t/r.Mvh FinbeckBrasse skrev:Såpass!
Bilder, takk.
Gratulerer Jan Olav!JanOlav skrev:Det er helt rått å tenke på, men nå spiller Khorn i stua her hos meg! 8)
Takk skal du ha!J.H skrev:Gratulerer Jan Olav!JanOlav skrev:Det er helt rått å tenke på, men nå spiller Khorn i stua her hos meg! 8)
Dette er morro!
Mvh Jakob
JanOlav skrev:Det er helt rått å tenke på, men nå spiller Khorn i stua her hos meg! 8)
Jepp, en stor takk til Halvor på Tollpost for bra service, hyggelig ung mann som hadde æren av dagens desidert beste levering. ;DLudo skrev:Jupp, en blid sjåfør ja - kan vi se høyttalerne nå? ;D
Takk skal du ha Bård!65finger skrev:Kult! Grattis igjen Jan Olav