JanOlav
Hi-Fi freak
Skulle jeg IKKE ta en Roda??Ludo skrev:Se her ja, nå skimter vi ihvertfall at det står Klipsch på eskene... Men hvor er høyttalerne!!!
Skulle jeg IKKE ta en Roda??Ludo skrev:Se her ja, nå skimter vi ihvertfall at det står Klipsch på eskene... Men hvor er høyttalerne!!!
Er ikke så veldig dyktig på det området, men skal se hva jeg får til.Gago skrev:du har ikke en mellomting, da?
først sprengte bildene skjermen, deretter poster du frimerker. ???
Nummeret før jeg setter meg i bilen og kjører til tønsberg for å gi deg en omgang med nevene jan olavJanOlav skrev:
65finger skrev:Nummeret før jeg setter meg i bilen og kjører til tønsberg for å gi deg en omgang med nevene jan olavJanOlav skrev:
Det er med andre ord stuerent å true med fysisk vold for å få fortgang i bildeprosessen ?65finger skrev:Nummeret før jeg setter meg i bilen og kjører til tønsberg for å gi deg en omgang med nevene jan olav
AU!!! Hvor kom den døra fra? Det blir Nokiabilder om ikke annet i morgenRoberten skrev:Det er med andre ord stuerent å true med fysisk vold for å få fortgang i bildeprosessen ?65finger skrev:Nummeret før jeg setter meg i bilen og kjører til tønsberg for å gi deg en omgang med nevene jan olav
Interesting....
HEHEHEHE ;D Gode ting !65finger skrev:AU!!! Hvor kom den døra fra? Det blir Nokiabilder om ikke annet i morgenRoberten skrev:Det er med andre ord stuerent å true med fysisk vold for å få fortgang i bildeprosessen ?65finger skrev:Nummeret før jeg setter meg i bilen og kjører til tønsberg for å gi deg en omgang med nevene jan olav
Interesting....
Takk skal du ha Vermin!Vermin skrev:Jammen, jeg har Klipsch jeg også ;D
Skal ikke steal your glory JanOlav, hehe
Gratulerer så mye med drømmehøytalerene dine
De spiller veldig bra ja, men rommet mitt er for stort. For lite lydtrykk.JanOlav skrev:Takk skal du ha Vermin!Vermin skrev:Jammen, jeg har Klipsch jeg også ;D
Skal ikke steal your glory JanOlav, hehe
Gratulerer så mye med drømmehøytalerene dine
Kule Klipsch du har da. Spiller det bra synes du?
Jada, jeg tar det med ro! ;DRoberten skrev:HEHEHEHE ;D Gode ting !65finger skrev:AU!!! Hvor kom den døra fra? Det blir Nokiabilder om ikke annet i morgenRoberten skrev:Det er med andre ord stuerent å true med fysisk vold for å få fortgang i bildeprosessen ?65finger skrev:Nummeret før jeg setter meg i bilen og kjører til tønsberg for å gi deg en omgang med nevene jan olav
Interesting....
JanOlav, kos deg med utpakkingstråden du. Den som venter på noe godt bør helst ha god tid.
Jeg håper du spiller noen gode skiver mens du poster.
JanOlav skrev:flatt over ørene 8)65finger skrev:JanOlav skrev:
Med alle 65 fingrene?
Takk for det Ole, følelsen min sier VELDIG lenge.Borgenvik skrev:Nok en gang, gratulerer så mye, håper du trives med de lenge!
139 ser du vel. ;D65finger skrev:Hvilket produksjonsnummeret er det?
Takk for det Birger!BHO skrev:139 ser du vel. ;D65finger skrev:Hvilket produksjonsnummeret er det?
Grattis igjen Jan Olav.
Det står og lyser ganske så tydelig ja :-[BHO skrev:139 ser du vel. ;D65finger skrev:Hvilket produksjonsnummeret er det?
Grattis igjen Jan Olav.