|
Hiv deg på telefonen og hør om det er flere igjen, fy faen som det spiller! 8)Ludo skrev:Ah, dette er flotte saker - nydelig finish - skjønner at jeg må spare litt kjapt nå!!!
Det er trangt, må vel få meg et mindre rack etterhvert også et større hus kanskje?BHO skrev:Ser ut som om det blir trangt nok. 8)
Ække så store....de står jo bare i sine hjørner, der dere andre samler på potteplanter og hybelkaniner. ;D ;D
Svære er de!65finger skrev:Svære flotte beist![]()
Nå har de vel fått ca. 5 timer på seg. Det spiller veldig bra synes jeg, stort og organisk, fylde i fleng og en dynamikk som bare Khorn kan.65finger skrev:Hva syntes du om lyden så langt?
;D ;D ;D ;D65finger skrev:Jeg spiller "Birgers juleplate" i anledning av at du har fått nye HT. passer vel godt den samlingen til Khorn 8)
men må du dit da? ;DJanOlav skrev:Lurer på hvordan jeg skal få lurt meg ut av stua og opp i sengen?
Skal ut på en liten kjøretur i morgen ser du.BHO skrev:men må du dit da? ;DJanOlav skrev:Lurer på hvordan jeg skal få lurt meg ut av stua og opp i sengen?
Har du noen tråd med nye anlegget ditt eller?65finger skrev:Det er det jeg har gjort de siste dagene 8)
Det er i snaueste laget, men satan som det spiller lell! 8)Tst skrev:;D Er det noe plass igjen der a. Dæven, de er fine.
Blir slik med Khorn i hus.Tst skrev:Oi, alt rister.
Kult! Gleder meg!65finger skrev:Har startet å skrive en liten innledning. får tatt noen bilder i morgen. Legger ut litt i løpet av helgen
Det ser vi fram til, nå som "under utvikling" er ferdig vare. ;D65finger skrev:Har startet å skrive en liten innledning. får tatt noen bilder i morgen. Legger ut litt i løpet av helgen
K-horn er nå engang K-horn....sånn er`e bare. 8)JanOlav skrev:Blir slik med Khorn i hus.Tst skrev:Oi, alt rister.![]()
Foreløbig så har det ikke bydd på noen problemer, men avstanden mellom høyttalerene er for liten, så vi får se åssen det går når volumet økes.rolfozzy skrev:Gratulerer, JanOlav. Ser jo riktig fine ut de der.
Ikke noe problemer med et så lite rom?