Eller kanskje nr. 1 !! ;DBrasse skrev:Hjemmekino på gang? Eller anlegg nr. 2?
De spiller meget bra ;D (etter en del timer)JanOlav skrev:Venter i spenning på et par slike ;D
Du fikk bytta inn KHorna skjønner jeg. Måtte du ut med mye imellom?JanOlav skrev:Eller kanskje nr. 1 !! ;DBrasse skrev:Hjemmekino på gang? Eller anlegg nr. 2?
Nei, de turte ikke ta de i innbytte!rolfozzy skrev:Du fikk bytta inn KHorna skjønner jeg. Måtte du ut med mye imellom?JanOlav skrev:Eller kanskje nr. 1 !! ;DBrasse skrev:Hjemmekino på gang? Eller anlegg nr. 2?
I typisk Klipsch stil altså?Ove W skrev:De spiller meget bra ;D (etter en del timer)JanOlav skrev:Venter i spenning på et par slike ;D
O
Jepp, korrekt BHO.BHO skrev:Alle bør jo ha ett sett små-Klipscher i heimen....et must!
Her i huset kan vi glede oss over godlyden fra disse når vi ser tv, film eller hører radio.
Klart jeg kan ;DJanOlav skrev:I typisk Klipsch stil altså?Ove W skrev:De spiller meget bra ;D (etter en del timer)JanOlav skrev:Venter i spenning på et par slike ;D
O
Kan ikke du sette de ved siden av LS og ta et bilde, moro å se hvor små de er!!! Please! :-*
Er ikke det RB 10 a ?hel skrev:Disse små-Klipschene er enda "småere". Jeg koser meg på kontoret
Nå kan du lure!Ludo skrev:Hmm, hvem av dem er LaScala og hva heter den andre? ;D
Værse go ;DJanOlav skrev:Kult Owe, takk skal du ha! ;D
Hel: Hvilken modell er det du har på kontoret?
Nå er vel dette en Klipsch tråd ;DJanOlav skrev:Nå kan du lure!Ludo skrev:Hmm, hvem av dem er LaScala og hva heter den andre? ;D
Grattis forresten med nye Triangle! Fornøyd?
Alt er til salgs!BHO skrev:Hvorfor skulle noen selge RB-3 eller 5 (spes. RB-5 mkII)? kanskje noe av det beste Klipsch har laget som ikke er gulvstående.
Skjønner godt at du ønsker ett sett. ;D 8)
Hehe,pris? ;DBHO skrev:He he....kan godt selge deg RB-3 om du gidder betale.......så det er jo forsåvidt sant det du skriver. 8)
Var vel ikke lange turen å kjøre for deg detTst skrev:De nye TV høyttalerne mine. Tangent 5000
Grattis!!Tst skrev:De nye TV høyttalerne mine. Tangent 5000
Iaf ut uka :JanOlav skrev:Grattis!!Tst skrev:De nye TV høyttalerne mine. Tangent 5000
Inn i Klipschvarmen igjen??
TV og film er da noe det også tross alt.Tst skrev:Men bare for TV og film, ikke musikk
Ikke min sak men spør endå, du fikk de for ett tusenlapper ?Tst skrev:Ja de funker meget bra, og er vel det beste man får til prisen. Jeg synes ikke jeg trenger sub i tillegg til film med disse.
Råder litt forvirring om de der - 500 <->5000Tst skrev:Ja et par lapper, men det er 5000 og ikke 500.
Er ikke alle klipschJanOlav skrev:5000 er nok mer eller mindre en oppgradering av 500 vil jeg tro.
Sikkert en morsom høyttaler.
Akustisk Bureau skrev:Hei
Vi i Akustisk Bureau / Audiocompaniet ønsker å meddele at vi
stiller på messa på Lørenskog i helgen.
Utstyr som blir demonstrert er :
# Klipschhorn 60
# Summit X ( Martin Logan )
# P4 ( Audionote )
# M3 ( Audionote )
# CD4,1x ( Audionote )
# Atlas cables
# Anthem P2