JanOlav
Hi-Fi freak
H.R skrev:For noen sinnsykt utrolig flotte høytalere som skal demonstreres! 8) 8) 8)
Reint hjemmekoslig for deg tenker jeg
Så hjemmekoslig at jeg ikke trenger å dra dit! 8)
Dere andre MÅ!
H.R skrev:For noen sinnsykt utrolig flotte høytalere som skal demonstreres! 8) 8) 8)
Reint hjemmekoslig for deg tenker jeg
Fantastiske høyttalere! Lykke til!robinhifi skrev:Hei kjære Klipsch folk
Noen her som har et par RF5 til salgs? Send meg en PM.
Har prøvd å få tak i et par i over et halvt år, ikke lett å få tak i noe brukans
Det vil jeg troBrasse skrev:Companiet skal ha skryt for AN P4 / Khorn 60th oppsettet sitt. Spilte svært og svært livlig. Må like Klipschorn! 8)
Hallo! Det er høyttalerkabel fra Bose.JanR skrev:Fan ta...de var små
Og du, bruk iaf litt bedre ht kabel enn lampettledning :
/jan
;D ;DBrasse skrev:Ja, det var noe annet enn Martin Logan for å si det sånn. Nils Johan på fullt volum var som konsert i eget hotellrom. Like før folk begynte å kaste kaffekoppene sine ;D
JanOlav skrev:Hallo! Det er høyttalerkabel fra Bose.JanR skrev:Fan ta...de var små
Og du, bruk iaf litt bedre ht kabel enn lampettledning :
/jan
Jævlig små er de, trodde ikke det kom ut noe lyd jeg av de små kassene.
Liv i deg også?rolfozzy skrev:Å helledussen da.
Godt å høre Brasse! Skulle så gjerne vært der. :'(Brasse skrev:Companiet skal ha skryt for AN P4 / Khorn 60th oppsettet sitt. Spilte svært og svært livlig. Må like Klipschorn! 8)
Rett gjerne på meg men mener å huske at de der krever litt amp før de våkner helt til liv.Roqer skrev:Har et par RF63 som skulle hatt litt power.
Ok!!!!eddie1 skrev:Tror Rognlien tidligere har anbefalt Copland til RF63!!!
Ikke vanskelig å like Klipschorn - ikke alle tør leve med dem 8)JanOlav skrev:Godt å høre Brasse! Skulle så gjerne vært der. :'(Brasse skrev:Companiet skal ha skryt for AN P4 / Khorn 60th oppsettet sitt. Spilte svært og svært livlig. Må like Klipschorn! 8)
8) LIKER KLIPSCHORN 8)
Hvorfor syns du det ???pengesluk skrev:Meranti-vitriner - "Schnee von gestern" - "Old shit Old wrapping"
Rart det låter så bra egentlig.........
Nei hvorfor du syns det var rart at de låt brapengesluk skrev:Hvorfor jeg synes det låter bra?
Klarte ikke å dy megpengesluk skrev:Tror du misforsto kallenavnene jeg ramset opp, hørt fra andre ikke-troende!
Jeg var selv 7 cm. fra å kjøpe et sett Aniversary i fjor.
Her er link til AN kitet til upgrade:Roqer skrev:Har et par RF63 som skulle hatt litt power. Har akkurat solgt Rotel RB1092 og jakten på noe nytt er i gang. Hva er "the perfect match" til disse i et 25 kvadrat stort rom? Og er løsningen noe med 3 x ???W så center'n får litt også? Det er en RC64.
Og velkommen skal du værepengesluk skrev:Kommer gjerne og sjekker ut lyden i den nye "bunkersen" din en dag!