Og støvet da mann!!JanOlav skrev:CRITES!!!!! : HVA FAEN ER DET FOR NOE?
Også i Klipsch sin venne tråd da gitt!! 8)
Ok,da skal jeg spare på det ;Drolfozzy skrev:Litt støv er bra for lyden. Dempende effekt.
Uff ja, men hva gjør en ikke for å bli kvitt 10-15 komponenter på filtreneJanOlav skrev:CRITES!!!!! : HVA FAEN ER DET FOR NOE?
Støv er tegn på trivsel.Ove W skrev:Og støvet da mann!!JanOlav skrev:CRITES!!!!! : HVA FAEN ER DET FOR NOE?
O
40-talletBrasse skrev:Arvestøv. Fra syttitallet!
Type.rørlig skrev:40-talletBrasse skrev:Arvestøv. Fra syttitallet!
Stemmer det ja, glemmer at du har lillebrorenOve W skrev:Ikke et støv korn,men det er fordi jeg hater støv
O
Blæra ;DJanR skrev:Stemmer det ja, glemmer at du har lillebrorenOve W skrev:Ikke et støv korn,men det er fordi jeg hater støv
O
/jan
;D ;D ;DOve W skrev:Blæra ;DJanR skrev:Stemmer det ja, glemmer at du har lillebrorenOve W skrev:Ikke et støv korn,men det er fordi jeg hater støv
O
/jan
O
Kanskje jeg skulle støvtørke oftere, så den ikke går varmBrasse skrev:Sorry, men: Støvkhorn.
Den har jeg tenkt lenge på.
Takk for meg.
Høres ut som du trivesOve W skrev:De kan jo knuse glass,aldri i mit liv hørt en kjappere høyttaler med en så vannvitig fast hard bass,selv om den ikke spiller kjeller dypt men for en lyd ;D
O
Bare vent til P1'en står opp fra de døde. Jesus blant effektforsterkere ;DOve W skrev:Kan ikke si noe annet nei ;D
Tok litt tid og venne seg til de,men nå er jeg i lydhimmelen.
O
Ja hvordan går det egentlig med ampen ???Brasse skrev:Bare vent til P1'en står opp fra de døde. Jesus blant effektforsterkere ;DOve W skrev:Kan ikke si noe annet nei ;D
Tok litt tid og venne seg til de,men nå er jeg i lydhimmelen.
O
Ohh, såpass.Brasse skrev:Ny deler er på vei fra England.
Da grer det seg tilOve W skrev:Den ene trafoen støyet som et h....e og en dippedutt som jeg ikke husker hva heter er røket.
Koster masse for trafo til denne sier de,men jeg tror han kunne lage en trafo til den her.
En kar i fra hamar trakktene som lager trafoer kunne vist lage/fixe den.
Ny av/på bryter(som jeg betaler) kommer i fra England så det blir orginalt.
O
"næringsvett" ;DBrasse skrev:Nei, det gjør faktisk jeg også! ;D
Eneste P1 jeg vet om på Sentralen. Ikke har jeg hørt LS heller.
Så Ove, jeg har herved invitert meg selv på besøk!
Da har du for god plassOve W skrev:Fant kassett-spiller i dag,lette etter kassetter som jeg vet jeg har,men fant ingen.
Men jeg fant masse annet,platespiller sharp optonica,dvd spiller og dvd recorder,sub og masse cder.
Utrolig hva man sparer på ???. Så om noen trenger noe bare si i fra!.
O
Pm sendtJanR skrev:Da har du for god plassOve W skrev:Fant kassett-spiller i dag,lette etter kassetter som jeg vet jeg har,men fant ingen.
Men jeg fant masse annet,platespiller sharp optonica,dvd spiller og dvd recorder,sub og masse cder.
Utrolig hva man sparer på ???. Så om noen trenger noe bare si i fra!.
O
Guttungen er litt på leting etter en platespiller, hadde du funnet en ?
Eller om du er snill og lager en liste over "kjekt å ha ting" så pm'er du den til meg kanskje ?
/jan
Har du hørt med Audiocompaniet/Acoustic Bureau? Kan vel tenkes at de har!kaap skrev:Noen som veit ei sjappe i Oslo som har RB61 i utstilling/demo?
Er den suben rask nok til LaScala?Ove W skrev:Låter ikke galt nå ;D