Samma hva man kjøpet så lenge penga går til ting som kan brukes til horn sier nå jeg. Skal t.o.m si også andre horn (i tillegg til selvsagt) om det skulle være av interesse...pengesluk skrev:Grådighet er en dyd!!! Kjøp flere Klipsch!
Samma hva man kjøpet så lenge penga går til ting som kan brukes til horn sier nå jeg. Skal t.o.m si også andre horn (i tillegg til selvsagt) om det skulle være av interesse...pengesluk skrev:Grådighet er en dyd!!! Kjøp flere Klipsch!
Har du kjøpt sånne H.R ?H.R skrev:hmm sånn kan også en diskant se ut gitt - må sies å være en oppgradering av belle'ne. Gleder meg til de får noen timer på baken
Hva skal JEG si da, Hr. H.R., som ikke engang eier et par Klipsch???H.R skrev:Samma hva man kjøpet så lenge penga går til ting som kan brukes til horn sier nå jeg. Skal t.o.m si også andre horn (i tillegg til selvsagt) om det skulle være av interesse...pengesluk skrev:Grådighet er en dyd!!! Kjøp flere Klipsch!
Harru ett par for mye ??? :pengesluk skrev:De messingklumpene du avbilder har jeg derimot flere av... ;D ;D ;D
Om dette låter kjedelig nå(10t), så gleder jeg meg virkelig!Haakon_Rognlien skrev:Husk ellers at alle Klipsch låter kjedelig rett ut av boksen, og behøver en god del bank for å bli "store"
Opptil flere.JanR skrev:Harru ett par for mye ??? :pengesluk skrev:De messingklumpene du avbilder har jeg derimot flere av... ;D ;D ;D
/jan
eier du ikke klipsch så gjør det ikke stort - da du er horn så det holder:pengesluk skrev:Hva skal JEG si da, Hr. H.R., som ikke engang eier et par Klipsch???
De messingklumpene du avbilder har jeg derimot flere av... ;D ;D ;D
Trenger bare ett par jeg da, etterhvert. Greit å vite at det ligger noen å støver ned hos degpengesluk skrev:Opptil flere.JanR skrev:Harru ett par for mye ??? :pengesluk skrev:De messingklumpene du avbilder har jeg derimot flere av... ;D ;D ;D
/jan
Vet ærlig talt ikke, jeg har aldri tatt slike ting så høytydelig, det er så mange andre faktorer jeg synes spiller inn på hvordan lyden oppleves hver gang man har en seriøs lyttestund, ikke minst dagsformen. Nå er jo dette hverken papp eller alderstegen kobber, heller ikke store membranutsving etc. etc. så det er ikke sikkert det er snakk om store forskjeller. Det ville egentlig forbause meg, dette er jo presisjonstilvirket utstyr med ekstrem kvalitet i materialer, produksjon og montering og min mangeårige erfaring med denne type produkter er at det spiller og virker etter intensjonen, fra dag 1 og i mange problemfrie år.H.R skrev:eier du ikke klipsch så gjør det ikke stort - da du er horn så det holder:pengesluk skrev:Hva skal JEG si da, Hr. H.R., som ikke engang eier et par Klipsch???
De messingklumpene du avbilder har jeg derimot flere av... ;D ;D ;D
De messingklumpene - hvor lang innspillingstid trenger dem?
En som koser seg ja ;DLudo skrev:Ikveld driver RF-5 bare show-off'ing!!! De spiller bl.a. sammen med 'Tracy Chapman - Give Me One Reason' og det låter kanonbra! Snertet i gitaren er som fra en PA-rigg på en konsert og dritkult ;D
Så unge venn, va tycks ?H.R skrev:hmm sånn kan også en diskant se ut gitt - må sies å være en oppgradering av belle'ne. Gleder meg til de får noen timer på baken
;D ;DH.R skrev:Todelt faktisk. Både glede og lykke
MorroH.R skrev:Når var forventningene skrudd i været og fallhøyden stor, men dette virker som å innfri som forventet gitt.
Noe annet ville overrasket meg også gitt, men alltid en liten mulighet til at det ikke passer inn vettu selv om i denne sammenhengen var ørliten.JanR skrev:Morro
Regnet jo med at de ville skli rett inn.
/jan
Du famlet ikke helt i blindeH.R skrev:Noe annet ville overrasket meg også gitt, men alltid en liten mulighet til at det ikke passer inn vettu selv om i denne sammenhengen var ørliten.JanR skrev:Morro
Regnet jo med at de ville skli rett inn.
/jan
gamle satt ut av drift men ikke fjernet - får være grense på hvor mye arbeide man skal lage seg, så kobles disse til via en attenuator så er det tut og kjørssm skrev:Hei HR , kobles disse til i tillegg til de andre diskantene , eller koples de gamle fra , og bare sitter der , uten å spille....
Mvh Espen
Ikke planer om detpengesluk skrev:Kjøp ikke mer rørskrammel nå, Jan, før du har fått disse i hus!
Lar ikke merke stå i veien for bedre lyd jeg.eddie1 skrev:Mulig det er dumt og si men er jo ikke mye Klipsch igjen hvis elementer,delefilter osv skal byttes!!! da er det jo bare kassa som er Klipsch så det blir litt feil etter min mening :-[
Du er en fornuftig mann med fornuftige meninger ;Dpengesluk skrev:Ingen bedre. Hverken diamant eller plasma. Period.
Tror nok janr er smertlig klar over hva disse kan utføre på Klipschpengesluk skrev:Kjøp ikke mer rørskrammel nå, Jan, før du har fått disse i hus!
Ser den, men på den andre siden så holder man seg jo innafor klipsch spec og/eller Klipsch deler. (snakker for meg sjøl)eddie1 skrev:Mulig det er dumt og si men er jo ikke mye Klipsch igjen hvis elementer,delefilter osv skal byttes!!! da er det jo bare kassa som er Klipsch så det blir litt feil etter min mening :-[
Ja skal få gjort det,drar til spania en tur på onsdag så diskantene mine venter på posten får jeg håpe,sendte Cayin til ny eier idag og Vincent blokkene er også på vei.Kan jo hende det blir en oppgradering i fremtiden på meg også heheJanR skrev:Ser den, men på den andre siden så holder man seg jo innafor klipsch spec og/eller Klipsch deler. (snakker for meg sjøl)eddie1 skrev:Mulig det er dumt og si men er jo ikke mye Klipsch igjen hvis elementer,delefilter osv skal byttes!!! da er det jo bare kassa som er Klipsch så det blir litt feil etter min mening :-[
Fostex diskanten er så jævla bra at det å ikke bytte ut den originale er rett å slett dumskap. Iaf når det gjelde de store Klipschene.
Du får begynne å planlegge en tur oppom så kan du jo få høre litt på "lett moddede" Klipschorn.
ps: er hjemme i hele sommer
/jan
Er det noe som står til salgs eller hva?ssm skrev:Prøv en KIT 300b fra an eller en spark 743D på dine la scala nå eddie......
Mvh Espen
Ligger et par AN Kit 1 ute nå ja.eddie1 skrev:Er det noe som står til salgs eller hva?ssm skrev:Prøv en KIT 300b fra an eller en spark 743D på dine la scala nå eddie......
Mvh Espen
Gitt dem noen dager nå og her er hva jeg mener om disse. Det er en skam at disse ikke er bygget inn tidligere!. De endrer karakter på belle'ne til det bedre. En luftig diskant og mer ro i mellomtone og alt virker bare mer rett, men bevares, speller rock så det holder. De skaper et vesentlig større rom og sett i lys over det jeg vet nå så er det jo litt rart at jeg var så fornøyd uten som jeg nå engang var.JanR skrev:Så unge venn, va tycks ?H.R skrev:hmm sånn kan også en diskant se ut gitt - må sies å være en oppgradering av belle'ne. Gleder meg til de får noen timer på baken
/jan
Bla www.benum.nojan#jan skrev:Hvor kjøper man Fostex super-tweeter ?