J
J.J
Gjest
Hender en bondeknøl glimter tJanR skrev:
Hender en bondeknøl glimter tJanR skrev:
Bare å ta en tur til uka det.jan#jan skrev:Flotte bilder og HØYTALERE !!
Vært moro og fått en lytt engang -bor jo i bygda nord for deg.
Både koselig og fint! ;DBrasse skrev:Koselig med planter!
Se der ja, fotografen sin det!65finger skrev:Jævlig fet finish på janolavs Khorn
NB kan klikkes opp i størrelse
Sender en PM når det er aktuelt ... takk uansettJanOlav skrev:Bare å ta en tur til uka det.jan#jan skrev:Flotte bilder og HØYTALERE !!
Bare hyggelig!jan#jan skrev:Sender en PM når det er aktuelt ... takk uansettJanOlav skrev:Bare å ta en tur til uka det.jan#jan skrev:Flotte bilder og HØYTALERE !!
SannaX skrev:Ikke noe som helst press og påvirkning her eddie1...hvordan kan du tro det ??? ;D
42000,- sekeddie1 skrev:8) De på blocket er fra midten av 60 og går for 42000.- litt for dyrt for meg
Nå sier Finn.no/valuta : 36998,6 NOKJanR skrev:42000,- sekeddie1 skrev:8) De på blocket er fra midten av 60 og går for 42000.- litt for dyrt for meg
=
37157,- nok
Ikke galt, men har men ikke penger så har man ikke penger
/jan
Det er vel for å se det vannvittig S V Æ R E gliset en har når en spiller på dem ;D ;Deddie1 skrev:Må gjøre litt med de da det er montert speil på hele fronten av de! hvorfor vet jeg ikke...
Jeg fikk frem 8000 som billigste frakt alternativ gjennom jetcarrier på klipschornBrasse skrev:(Ea) som det står på den sida er vel abbr. "each (used esp. when giving retail prices)". Altså 45.000,- for paret + frakt og moms. Om du hadde fått frakta for 5000 (eg betalte 2500,- for frakt på Heresy fra USA), er du over 51.000,-. I tillegg kjem forsikring og div. gebyrer.
Dyre høgtalarar er dyre.
så snasent ut det derOve W skrev:Ble knappt om plassen,men nå er Copland på plass.
Plass på gulvet jo :Ove W skrev:Ble knappt om plassen,men nå er Copland på plass.
Takk jokris,ble snasen lyd også ;Djokris skrev:så snasent ut det derOve W skrev:Ble knappt om plassen,men nå er Copland på plass.
Morro ;D vil helst slippe det,med en hund og en katt er det greit og slippe og grille snutene deresJanR skrev:Plass på gulvet jo :Ove W skrev:Ble knappt om plassen,men nå er Copland på plass.
/jan
Hehe sant, på den andre siden....de lærer fortOve W skrev:Morro ;D vil helst slippe det,med en hund og en katt er det greit og slippe og grille snutene deresJanR skrev:Plass på gulvet jo :Ove W skrev:Ble knappt om plassen,men nå er Copland på plass.
/jan
O
Stikker de snuta oppi coplanden er det det siste de gjør ;D da blr det grillaJanR skrev:Hehe sant, på den andre siden....de lærer fortOve W skrev:Morro ;D vil helst slippe det,med en hund og en katt er det greit og slippe og grille snutene deresJanR skrev:Plass på gulvet jo :Ove W skrev:Ble knappt om plassen,men nå er Copland på plass.
/jan
O
/jan
Har 5 katter, gått bra så langt :Ove W skrev:Stikker de snuta oppi coplanden er det det siste de gjør ;D da blr det grillaJanR skrev:Hehe sant, på den andre siden....de lærer fortOve W skrev:Morro ;D vil helst slippe det,med en hund og en katt er det greit og slippe og grille snutene deresJanR skrev:Plass på gulvet jo :Ove W skrev:Ble knappt om plassen,men nå er Copland på plass.
/jan
O
/jan
hund/katt
Ja kan bli litt venting men legger det på is så lengeBrasse skrev:Ja, høyres fornuftig ut det iforhold til størrelsen.
Det var vel og billigste fraktmåte, som betyr at du ikkje er garantert plass på første og beste båt, må vente til ein bestemt vekedag og tek vertfall 4 veker. Tok 8 med mine Heresy.
Vi er da siviliserte - oppegående mennesker. Vi lar denslags svada forbigå i stillhet.pengesluk skrev:Kick Ass time, anyone??
JBL LS-serien
« Svar #15 Lagt ut: I dag kl. 17:19:32 » Sitat
--------------------------------------------------------------------------------
Sitat fra: ganilsen på I dag kl. 11:23:22
Målet er å vaske gulvet med klipsch-heads.
Geir Arne
DET blir ikke noe problem.