BHO
Hi-Fi freak
Jepp.....enig med du.Canales skrev:
Jepp.....enig med du.Canales skrev:
Vet du at Lux er mye bedre enn denne?Canales skrev:du ville heller hatt den ampen på ebay fremfor thorsten loesch's lux?
ok... lykke til.
Hvis du gjør litt research på sentralen i forhold til Canales og BHO, så vil du etterhvert skjønne at de har noen år med erfaring, de har lyttet en del og ikke minst har de et nettverk med kontakter som få. Tar du et søk på nevnte Thorsten Loesch så skjønner du at han kan sine saker og blir sett på som en av guruene. I stedet for å stille kritiske spørsmål og argumentere i blinde, så lytt og lær. I beste meningRoberth skrev:Vet du at Lux er mye bedre enn denne?Canales skrev:du ville heller hatt den ampen på ebay fremfor thorsten loesch's lux?
ok... lykke til.
2A3.Roberth skrev:Men hvis jeg skulle ha et effektrinn som bruker andre rør enn 300b, hva kan jeg går for da?
EL84 for eks. (burde ikke koste skjorta)Roberth skrev:Men hvis jeg skulle ha et effektrinn som bruker andre rør enn 300b, hva kan jeg går for da?
JanR skrev:EL84 for eks. (burde ikke koste skjorta)Roberth skrev:Men hvis jeg skulle ha et effektrinn som bruker andre rør enn 300b, hva kan jeg går for da?
2A3 PSE eller PP. (flyter vel ikke over av de men dog)
/jan
Kan du ikke dirigere gutten i retning the Svampmaker?
Koster vel ikke rare greiene for en sånn?
Han har flyttet og trappet ned på byggingen, desverre.rolfozzy skrev:Kan du ikke dirigere gutten i retning the Svampmaker?JanR skrev:EL84 for eks. (burde ikke koste skjorta)Roberth skrev:Men hvis jeg skulle ha et effektrinn som bruker andre rør enn 300b, hva kan jeg går for da?
2A3 PSE eller PP. (flyter vel ikke over av de men dog)
/jan
Koster vel ikke rare greiene for en sånn?
GratulererLoevhagen skrev:
Uansett rørtype, så er det ALLTID viktig med en god strømforsyning!Roberth skrev:Men hvis jeg skulle ha et effektrinn som bruker andre rør enn 300b, hva kan jeg går for da?
Heyy... bursdag for komponentene er jo fint ... de må jo feires ... og så kan vi kjøpe gaver til dem ... det må en jo på bursdager ;D ;DLoevhagen skrev:Mine søte RF-63 feirer denne uka 1 år i hus.
For husk; man leker ikke med et par KLIPSCH!JanOlav skrev:Uansett rørtype, så er det ALLTID viktig med en god strømforsyning!Roberth skrev:Men hvis jeg skulle ha et effektrinn som bruker andre rør enn 300b, hva kan jeg går for da?
Nuvel.JanOlav skrev:For husk; man leker ikke med et par KLIPSCH!JanOlav skrev:Uansett rørtype, så er det ALLTID viktig med en god strømforsyning!Roberth skrev:Men hvis jeg skulle ha et effektrinn som bruker andre rør enn 300b, hva kan jeg går for da?
845Roberth skrev:Men hvis jeg skulle ha et effektrinn som bruker andre rør enn 300b, hva kan jeg går for da?
Prisklasse?Roberth skrev:DIY er dessverre ikke aktuelt. Trenger litt mer konkrete forslag. Jeg ønsker SE* og klasse A. SKal være effektforsterker, så trenger bare en inngang og ingen volumkontroll.
Denne her har jeg lyst på selv, men må bruke pengene på andre ting istedetfor, men sjekk opp denne her: http://www.hifisentralen.no/bruktsalg/index.php/topic,79877.0.htmlRoberth skrev:DIY er dessverre ikke aktuelt. Trenger litt mer konkrete forslag. Jeg ønsker SE* og klasse A. SKal være effektforsterker, så trenger bare en inngang og ingen volumkontroll. Rommet anlegget står i er på 12 kvm og skal spille på Klipsch Heresy III, foreløpig er det Bottlehead Extended Foreplay III som skal være pre.
Linken til finger's, PP amp. Gi deg nå daRoberth skrev:Audioromy er Push pull så¨vidt jeg vet, på audiokarma.org, mener jeg det vare, hadde de konkludert med at audioromy sine konstruksjoner er push pull.
Oki, da har jeg ikke no å bidra med. ;DRoberth skrev:Jeg kan ikke kjøpe noe brukt, dette skal ikke kjøpes nå. Skal ha rør. Maks 15.000
FU-13 og 29, fant de ut var push pull... Er ikke overasket, det er kinavare.JanR skrev:Linken til finger's, PP amp. Gi deg nå daRoberth skrev:Audioromy er Push pull så¨vidt jeg vet, på audiokarma.org, mener jeg det vare, hadde de konkludert med at audioromy sine konstruksjoner er push pull.
Hørt FU-13 og FU-29, artige amper. De to er int. riktig nok.
/jan
Det er en EL34 amp ?BHO skrev:er det en sånn fu-28 jeg har jan?
Så de er PP ?Roberth skrev:FU-13 og 29, fant de ut var push pull... Er ikke overasket, det er kinavare.JanR skrev:Linken til finger's, PP amp. Gi deg nå daRoberth skrev:Audioromy er Push pull så¨vidt jeg vet, på audiokarma.org, mener jeg det vare, hadde de konkludert med at audioromy sine konstruksjoner er push pull.
/jan
??? ??? de lager stealthjagerfly og alt av tlf og pcer som selges her i verden. HVA ER PROBLEMET MED NOE SÅ ENKELT SOM EN SE 300B AMPRoberth skrev:FU-13 og 29, fant de ut var push pull... Er ikke overasket, det er kinavare.JanR skrev:Linken til finger's, PP amp. Gi deg nå daRoberth skrev:Audioromy er Push pull så¨vidt jeg vet, på audiokarma.org, mener jeg det vare, hadde de konkludert med at audioromy sine konstruksjoner er push pull.
/jan
Derfor jeg ikke ser etter kinavarer lenger, opplever at det er mye lureri der ute og går.JanR skrev:Så de er PP ?Roberth skrev:FU-13 og 29, fant de ut var push pull... Er ikke overasket, det er kinavare.JanR skrev:Linken til finger's, PP amp. Gi deg nå daRoberth skrev:Audioromy er Push pull så¨vidt jeg vet, på audiokarma.org, mener jeg det vare, hadde de konkludert med at audioromy sine konstruksjoner er push pull.
/jan
Wow, man lærer noe nytt hver dag.
/jan
Fordi du er ikke flink nok til å se på prislappen.65finger skrev:Skjønner ikke hvorfor du spør erfarne folk (ikke meg) til råds Roberth! det virker på meg som ??? om intet synker inn i skallen din
Vel jeg har funnet tre stykker som er aktuelle, men de er jo så ræva som dere skal ha det til.65finger skrev:??? ??? de lager stealthjagerfly og alt av tlf og pcer som selges her i verden. HVA ER PROBLEMET MED NOE SÅ ENKELT SOM EN SE 300B AMPRoberth skrev:FU-13 og 29, fant de ut var push pull... Er ikke overasket, det er kinavare.JanR skrev:Linken til finger's, PP amp. Gi deg nå daRoberth skrev:Audioromy er Push pull så¨vidt jeg vet, på audiokarma.org, mener jeg det vare, hadde de konkludert med at audioromy sine konstruksjoner er push pull.
/jan