JanOlav
Hi-Fi freak
Gikk ikke importøren konkurs i fjor?jan lars skrev:Du har helt rätt glöden
ja marnadsföringen har inte varit den bästa precis
Gikk ikke importøren konkurs i fjor?jan lars skrev:Du har helt rätt glöden
Hvilken modell? Hva vil du dra frem som utmerket seg?Brasse skrev:Klipch Palladium med Paradigm Sub1 og Anthem hjå OHC i dag. Fy fadern! Må høyres.
TV-Boden på Svinesund selger masse Klipsch. Reference-serien for det meste, tenker jeg, men likevel.Glöden skrev:Vet ej varför det inte finns någon stark Klipsch-kultur i Sverige. Mycket beror nog på att de senaste 20 år i Sverige, har inte återförsäljare lyckats med marknadsföring, samt demos på mässor som varit rena katastrofen t.ex. kylig transistor förstärkeri på ett par Palladium,med fruktansvärt resultat.
jo jag tror den gick i konkursJanOlav skrev:Gikk ikke importøren konkurs i fjor?jan lars skrev:Du har helt rätt glöden
Hva er årsaken til den prisdifferansen da? Og importerer de selv da eller?Dazed skrev:TV-Boden i Svinesundselger masse Klipsch. Reference-serien for det meste, tenker jeg, men likevel.Glöden skrev:Vet ej varför det inte finns någon stark Klipsch-kultur i Sverige. Mycket beror nog på att de senaste 20 år i Sverige, har inte återförsäljare lyckats med marknadsföring, samt demos på mässor som varit rena katastrofen t.ex. kylig transistor förstärkeri på ett par Palladium,med fruktansvärt resultat.
Mye dyrere enn i Norge, merkelig nok.
Torsen skrev:Dazed skrev:TV-Boden i Svinesundselger masse Klipsch. Reference-serien for det meste, tenker jeg, men likevel.Glöden skrev:Vet ej varför det inte finns någon stark Klipsch-kultur i Sverige. Mycket beror nog på att de senaste 20 år i Sverige, har inte återförsäljare lyckats med marknadsföring, samt demos på mässor som varit rena katastrofen t.ex. kylig transistor förstärkeri på ett par Palladium,med fruktansvärt resultat.
Mye dyrere enn i Norge, merkelig nok.
Hva er årsaken til den prisdifferansen da? Og importerer de selv da eller?
Den diskusjonen hører kanskje hjemme under "hifi generelt" for eks ?ru-jo skrev:Sikker på at du (baluba) ikke er importør av en av disse merkene?
Norske impotører tar 2 til 4 ganger så mye for samme produkter. Og di over nevte nett sidene er serijøse levrandører.
Men det er jo en sjanse man tar alikevel. og porto og event, toll kommer jo i tillegg.
Så det er nok tryggest å hndle her hjemme i Norge. men mye å spare om man tar sjansen.
Så blir det vel slik at jeg har rett og du har rett, vi har rett begge to unntagen du.
ps! kult om noen av dere har adressen til noen norske impotører av disse og lignende produkter. (finner nesten ingen).
Takk.pengesluk skrev:Uniform er avsendt, Jan! Kølla får du stille med sjøl 8) 8)
Prisklasse? Har en Marantz CD6003, denne spiller så varmt at mange høytallere jeg har testet den på blir det alt for varmt, men er perfekt på Klipsch.ru-jo skrev:Sååå ENIG,BEKLAGER UT GLIDNINGEN. ??? : ;D 8)
NOEN AV DERE SOM KAN ANBEFALE EN CD SPILLER TIL RF-82 SOM LYDER EKSTRA VARMT, OG GJERNE TREKKER PÅ LITT EKSTRA HELT NEDE I DYPET
PLANER OM Å KJØPE KLIPHORN ELLER RF-83 MED DET BLIR EN STUND TIL.
I ;D KLIPSCH
Plager det deg ?Brasse skrev:ja, skjønte ikkje heilt konstabeleringa her, denne tråden er jo proppfull av forsterkertips, kabler, kilder og generellt skitprat?
gi no guten nokre tips til forsterker og cdp, det gjer jo berre ein klipsch fan fanere!
Bilder liker vi vel alle ?ru-jo skrev:Jeg har også vurdere jungson MoonHarbor eller xindak mouse1(07).
men har ikke peiling hvordan di lyder.(noen som har peiling?)
Jugson Ipression/tube mk2 Har jeg hørt skal hvere bra på KLIPSCH.
Legger med noen kjente bilder.
(så får jeg skjekke om KONSTABELEN(JanR) fremdeles fungerer) Hehe ;D
Det tror jeg helt sikkert 8)Brasse skrev:på ingen måte, mannen får vel sine råd og tips her eller der uansett
Nei det er ikke bare deg kan du trøste deg med.Dazed skrev:Og så ville jeg satt veldig pris på om du skuttet å rope (skrive med kun store bokstaver) og modererte bruken av rullende tekst. ...Men det er kanskje bare meg.
ru-jo skrev:Hvet noen av dere hva som er forskjellen på RF-82 og RF-83 har di samme elementer/delefilter ol.
Vurderer og eventuelt og bytte HF driver vist den som står i RF-83 er bedre/låter bedre.
Litt lesing ang RF-83 diskant (driver - horn) i RF-82. Flere som lurer serru.ru-jo skrev:KULT! litt små fyring Hehe.
Regner med du mente RF-63.
Har du sånn ca. side nr til den diskusjonen?
Takk for info 8)
ru-jo skrev:Du er mye frampå. Godt at det er noen som har peiling og jobber for oss klipsch venner 8)
Hvor?ru-jo skrev:KULT! litt små fyring Hehe.
Ja, jeg har redigert innlegget nå. Mente RF62 flere steder der jeg hadde skrevet RF62.Regner med du mente RF-63.
Ja, den starter her:Har du sånn ca. side nr til den diskusjonen?
Takk for info 8)
Den koster 5995,-. Selges til 3995,- her: http://www.stereofil.no/produkter/cdspillere_.htmlru-jo skrev:Roberth takk for tipset.
Hva koster marantzen?
Jeg har også vurdere jungson MoonHarbor eller xindak mouse1(07).
men har ikke peiling hvordan di lyder.(noen som har peiling?)
Jugson Ipression/tube mk2 Har jeg hørt skal hvere bra på KLIPSCH.
Legger med noen kjente bilder.
(så får jeg skjekke om KONSTABELEN(JanR) fremdeles fungerer) Hehe ;D
Erru veik eller ?? ;D ;D ;Dsonicfrontiers skrev:Hei Klipsch venner.
Er på jakt etter høyttalere i Palladium serien .
Det er vel flere som kjenner forumet for Klipsch her.
Sånn ca på hvilke sider/dato er det stor aktivitet om disse?
Blir jo en del lesing hvis en skal gjennom 544 sider
Sonicfrontiers
Let Me Google That For You!sonicfrontiers skrev:Hei Klipsch venner.
Sonicfrontiers
Kult!Dazed skrev:Let Me Google That For You!sonicfrontiers skrev:Hei Klipsch venner.
Sonicfrontiers