Pytt pyttSkink_123 skrev:Det er tunge saker!
Trudde ikke det skulle være noe problem for deg som er så hyppig på treningssenteret...sonicfrontiers skrev:Det er ikke bare bare å få slike høyttalere opp trappa. Neste gang blir det kranbil på verandaen og rett inn i stua.
Var det P-39 de heter ;D
sonicfrontiers skrev:Takker for alle gratulasjonene.
Da er det tid for å skrive litt om førsteinntrykket.
Disse er helt SYKT RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Har ikke fått satt de skikkelig opp enda og jeg skal selvfølgelig bi-ampe de ;D
Kommer tilbake etter hvert.
Bilder kommer også.
Det er ikke bare bare å få slike høyttalere opp trappa. Neste gang blir det kranbil på verandaen og rett inn i stua.
Var det P-39 de heter ;D
Sonicfrontiers
Grats! ;Dsonicfrontiers skrev:Takker for alle gratulasjonene.
Da er det tid for å skrive litt om førsteinntrykket.
Disse er helt SYKT RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Har ikke fått satt de skikkelig opp enda og jeg skal selvfølgelig bi-ampe de ;D
Kommer tilbake etter hvert.
Bilder kommer også.
Det er ikke bare bare å få slike høyttalere opp trappa. Neste gang blir det kranbil på verandaen og rett inn i stua.
Var det P-39 de heter ;D
Sonicfrontiers
Det er for det meste kondisjonstreningTrudde ikke det skulle være noe problem for deg som er så hyppig på treningssenteret...
Se det ja, kule høyttalere inne i den kassen! ;DTor skrev:Pytt pyttSkink_123 skrev:Det er tunge saker!
Bare ta en titt du! ;Dru-jo skrev:Er det mulig å få ta en titt oppi kassen. 8)
Okey takker for svar. gleder meg til å testeru-jo skrev:Kan kansje bli litt for mye av det gode i toppen og kansje i nedre mellom tone. RF-7 er litt kresen her.. Ellers er den sikkert helt ok valg.
Klipsch trives best med rør utstyr så du kan for eks matsje forsterker komboen med en god rør cd spiller som er litt mykere i toppen.
Ellers er det jo smak og behag.
Hvist du har muligheten til å prøve lytte/teste ampene hjemme/på RF-7, så anbefaler jeg deg det. Og evt. forskjellige alternativ.
Men sån ellers ser jeg ikke noen grunn til at Parasound komboen ikke skal spille bra.
Hvor mange av de sa du ??? 8)JanOlav skrev:
Kjøpte høyttalerene hos OHC.Flott finish på de der
Elementene er "bare" 8".Ser bra ut det der ja ... men det er veldig små elementer
Mere rampete vil jeg trosonicfrontiers skrev:Elementene er "bare" 8".Ser bra ut det der ja ... men det er veldig små elementer
Men det er 3 stykker som deler på oppgaven ;D
Arealmessig blir det noe under 15".
Hadde Glenair 15 tidligere. Denne høyttaleren er morsomere på en annen måte
Sonicfrontiers.
Bilde kommer etter hvert ;DKjempefin finish er det!
La meg få et avstandsbilde.
Det er som forskjellen på en .38 spesial og en 9mm (pistolverdenen) ;DMere rampete vil jeg tro
Velkommen til klipsch verdensonicfrontiers skrev:Det er som forskjellen på en .38 spesial og en 9mm (pistolverdenen) ;DMere rampete vil jeg tro
Begge to er kraftige , men med en 9mm så tror jeg du stikker bare ved lyden.
Du kjenner 3x8" i P-38F i magen ja ;D
Sonicfrontiers
Den lyder som en 9mmPrøvde han og si med det at han har en 38 ??
Hadde vært artig å få hørt sånne under vanlige forhold .. Om dem kan måle seg med L.S eller om dem er bedre :-X :sonicfrontiers skrev:Den lyder som en 9mmPrøvde han og si med det at han har en 38 ??
Kontant og brutalt ;D
Sonicfrontiers