A little Klipch to Klipsch story:
Har hatt Chorus 2 i en 4-5 års periode, altså den komponenten i anlegget som har overlevd lengst, og tenkte meg litt lei lyden.
la de ut for salg og med litt om og men solgte jeg dem til rett kar med oppsjonsavtale da disse er sjeldne å få tak i tilfelle angeren slo inn. Kjøpte meg rf-83 da en i nabobygda solgte de. Enkelt og greit. Satte 83'ene i hjemmekinoen/lytterommet og begynte å spille. Utrolig fin og vakker lyd. Da kjøper på Chorus ikke hadde anledning til å hente umiddelbart ble det til at de stod plassert ved siden av å vente i et par ukers tid. I mellomtiden hadde jeg blitt vant til lyden i rf-83 og tenkte jeg ville ta en siste lytt og avskjed med mine gamle chorus da kjøper skulle hente neste dag.
Satte dem sporadisk opp ved siden av rf-83 kjørte i gang.
Etter 2 minutters lyttning ble det tatt en telefonsamtale og salget av Chorusene ble kanselert.
Sitter tilbake med et par meget lykkelige og husvandte Chorus2 som ble en smule sjalu, mistenker jeg, og gravde virkelig frem lyttergleden og svunnen kjærlighet til en hengiven eier ved siste angivelige anledning.
Sitter her nå og tilbringer kvalitetstid sammen med mine kjære, kona er sjalu, og alt er tilbake til det gode gamle som det skal være...
God Påske!