Ja bass HORN vinger ;D
JanR skrev:Nå også med vinger
/jan
JanR skrev:Nå også med vinger
/jan
Nei. Få se!Skink_123 skrev:Har dere sett den nye Klipsch "genevaen"?
Skink_123 skrev:Har dere sett den nye Klipsch "genevaen"?
Ingen som har lytteopplevelser med nevnte oppsett?Zeke1983 skrev:Er det noen her som har testet den nye rf serien, spesielt 62 mkIIog 82 mkII og kan si noe om hvordan den spiller i forhold til mine rf 63? vurderer å "nedgradere" til et av disse parene..
Jeg klarer ikke plassere rf 63 ene langt nok fra bakvegg siden de er så sykt dype, de står kanskje 33 fra bakre kant til bakvegg, sidevegg er dog ok..
Jeg sitter ca. 2.8 meter fra dem nå, og det er ikke aktuelt å dra dem enda lengre ut på gulvet.
Jeg hadde rf82 mkI før og 63 ene var en vesentlig oppgradering fra dem, men nå høster jo mkII serien mye lovord rundt forbi!
Johan
Hmm NÆI !!!JanR skrev:
Pokkerru-jo skrev:Hmm NÆI !!!JanR skrev:
Hmm jeg lurte litt på det.jokris skrev:er det den svarte her mon tro ?
![]()
Da er det jo det stikk motsatte av apekasse!BHO skrev:Det er Jamo.......Klipsch eier vel Jamo.![]()
Mulig jeg er blind men kan ikke se noe spennende - ukjent der.Skink_123 skrev:Den svarte boksen helt til høyre med mørkt treverk på toppen og underst er den boksen jeg snakker om!
Den kassa du ser halvparten av helt ute i høyre bildekant?Skink_123 skrev:Den svarte boksen helt til høyre med mørkt treverk på toppen og underst er den boksen jeg snakker om!
Nå er vi inne på rett sporDazed skrev:Den kassa du ser halvparten av helt ute i høyre bildekant?Skink_123 skrev:Den svarte boksen helt til høyre med mørkt treverk på toppen og underst er den boksen jeg snakker om!
ru-jo skrev:Hmm jeg lurte litt på det.jokris skrev:er det den svarte her mon tro ?
![]()
men er det mulig??
Her er en god gammel å se på mens vi venter 8)
ru-jo skrev:Det er Jamo R907 som ståt der.
Men fortell oss hva som er i den kassa til høyre i bildet. Kjere SKINK :![]()
ru-jo skrev:Hmm jeg lurte litt på det.jokris skrev:er det den svarte her mon tro ?
men er det mulig??
Her er en god gammel å se på mens vi venter 8)
Som sagtBHO skrev:Det er Jamo.......Klipsch eier vel Jamo.![]()
JanR skrev:ru-jo skrev:Det er Jamo R907 som ståt der.
Men fortell oss hva som er i den kassa til høyre i bildet. Kjere SKINK :![]()
men er det mulig??
Her er en god gammel å se på mens vi venter 8)Som sagtBHO skrev:Det er Jamo.......Klipsch eier vel Jamo.![]()
/jan
ru-jo skrev:Fant noe annet nytt. Verre kan det ikke bli. ;D
SelvsagtMilenko skrev:Kanskje ikke så høy waf, men man skjønner før man i det hele tatt setter på musikken at her blir det dynamikk![]()
JanR skrev:SelvsagtMilenko skrev:Kanskje ikke så høy waf, men man skjønner før man i det hele tatt setter på musikken at her blir det dynamikk![]()
http://www.klipsch.com/na-en/products/cinema-speaker/
/jan
8)Brasse skrev:Nye Klipschprodukter
![]()
Noe annet vil vi ikke vite av ;DLudo skrev:Jeg vil bare minne om at jeg fortsatt er en Klipsch-venn ;D
Ikke vær blyg, spytt utLudo skrev:Kan være at familien blir utvidet med etpar fete medlemmer helt nederst... 8)
Ingen aning, ikke hørt den komboen.Ludo skrev:Jepp, tror de vil fylle ut RF-5 godt i bunnen - hva tror Herskapet?